Toinen haaveissa <3

Hei te ketkä yritätte vielä toista minkä ikänen esikoinen on? Meidän tyttö ens kuussa 2v ja toinen haaveissa alle 3v ikäerolla. :rolleyes: Niin lähelle menee joka tapauksessa että eipä sillä enää merkitystä oo. :)

Meillä on esikoinen nyt 2 v 3 kk, eli vähintään 3 v tulee ikäeroksi. Toiveissa olis, että sen verran tulis ikäeroa, että ei oo kahta vaipoissa. Esikoinen on nyt ollut jo täyskuiva useamman kuukauden, joten se toive ainakin täyttyy :D Nyt on pikkuhiljaa alkanut nukkumaan myös täysiä öitä, joten nyt ehkä jaksais taas valvoo vauvan kanssa.
 
Freyja86, teillä onkin vähän erikoisempi tilanne. Tsemppiä ajoituksiin.

Heitsu1996, onnea vauvasta! Onpa hän pikkuinen. Kiva kuitenkin ettei ole sen suurempia vaivoja. Varmaan raskasta olla teholla, tsemppiä!

Meillä on uusi kierto hyvässä vauhdissa. Vaikea vaan yhtään yrittää ajoittaa, kun kierto heittelee. Olettaisin johtuvan siitä että imetän vielä. Ei kai auta kuin yrittää kellistää miestä usein. Harmi vain että hän on meistä se vähemmän innokas sänkypuuhissa eikä aina ole seksiä edes joka viikko. :sad001 Eikä sekään auta asiaa että lapsi on huono nukkumaan.
 
Jos minäkin tulisin tänne kirjoittelemaan. Elikkäs meillä on 6kk pikkuneiti ja itse jo kovasti haaveilen hänelle pikkusisarusta. Mies ei vielä täysin ole innostunut ajatuksesta, mutta... Haaveena olisi siis pieni ikäero mutta katsotaan kuinka käy.
 
Tervetuloa uusille! Toivottavasti muistaisin itse olla aktiivisempi kirjoittamaan.

Täälläkään ei tuo edellinen kierto tuottanut tulosta ja taas piinaillaan oikein urakalla. En oikein bongannut ovista eikä oo mitään hajua kierrosta... nyt siis menossa kp30. Oireita kyllä sinänsä olis mut niin niitä on ollu joka kierrossa :D Siis suurimmat oireet on rintojen arkuus ja turvotus sekä aamulämpö on 36,9 kun yleensä se on 36,4... sitä paitsi ajoitus ei kyllä onnistunut ihan näin pitkään kiertoon, mut jos oliskin jo tärppi käyny niin sit. Huomenna aattelin testata!
 
Heips,

Tänne itsekin kirjoittelin joskus vuodenvauhteessa. Yritettiin silloin jonkin aikaa ilman tärppiä ja pidettiin 1kk välissä. Nyt on taas yrityw päällä saada tuolle 1v2kk lapselle sisarus. Huomenna dpo10 ja ajattelin testata.

Tosi paljon tsemppiä heitsu1996 sulle ja vaaville!
 
Täällä kans dpo10 nyt, tallettelujen ajoitus nappiin, mut saas nähä, tuskin on tärppi käyny tässäkään kierrossa. Testaan maanantaina, jos kp1 ei yllätä ennen.
 
Kiva kun täällä onkin elämää. :) Mulla on nyt menossa kp 30. Kierto kyllä heittelee yhä ja välillä ollut pidempi kuin nyt, mutta alkaa silti kutkutella raskaustestit kaapissa.
 
Mä testasin aamulla plussan... tuli kyllä silleen ihan puskista kun en oikein tosiaan ollu varma menikö ajoitus oikein mut näköjään meni :D

Kummempia oireita ei kyl oo. Lämmöt oli selkeästi koholla ja rinnat vähän arat mut ei mitään sen suurempaa. Katotaan nyt et pysyykö tää mukana, kun mulla on keskenmeno taustaa ja esikoinen tosiaan syntynyt pari kuukautta etuajassa.
 
Mä testasin aamulla plussan... tuli kyllä silleen ihan puskista kun en oikein tosiaan ollu varma menikö ajoitus oikein mut näköjään meni :D

Kummempia oireita ei kyl oo. Lämmöt oli selkeästi koholla ja rinnat vähän arat mut ei mitään sen suurempaa. Katotaan nyt et pysyykö tää mukana, kun mulla on keskenmeno taustaa ja esikoinen tosiaan syntynyt pari kuukautta etuajassa.
Onnea!
Heitsu ja poju ikää 1kk2vk
 
Onnea Freyja86! :)

Mäkin tein aamulla testin, mutta se oli puhdas nega. Ei auta kuin odottaa menkkoja ja katsoa kuinka pitkä kierto tällä kertaa tulee. :sad001
 
Täällä kp1:sad001 leuka rintaan ja uusiin pettymyksiin... Vaikka mitään onnistumisia ei omalla tämän hetkisellä kierrolla ole oletettavissakaan. Onneksi maanantaina lääkäri, toivottavasti sais jotain tilanteen tueksi. Tää kierto menee ohi, että kesällä sitten seuraava yritys.
 
Täällä nyt kp5. Ei oikein enää tiedä missä vaiheessa uskaltaa testata, kun kierrot on mitä sattuu. Ei auta kuin toivoa että kierto tasaantuu sitten kun imetys loppuu.
 
Mäkin voisin tulla tänne kirjoittelemaan :) Yritys alkaa "virallisesti" vasta noin viikon päästä kunhan tyhjennysvuoto alkaa, mutta olen vain niin innoissani että pakko päästä jo vähän purkamaan tuntoja :grin

Meidän esikoinen täyttää syyskuussa kolme. Alkunsa hän on saanut IVF:llä, eli mitään takeita siitä että toinen edes saadaan ei ole, mutta toiveet on tietysti korkealla. Miehen ja minun molempien alkuperäinen toive oli kolme lasta (ainakin), mutta mistään suurperheestä taitaa ainakin olla ihan mahdoton haaveilla. Toivottavasti se pikkukakkonen nyt ainakin tulisi meitä täydentämään.

Mulla on nyt vajaat kaksi vuotta ollut e-pillerit, omat luomukierrot on aina olleet epäsäännölliset ja pitkät kuin nälkävuosi. Luomuihmettä lähdetään tässä kuitenkin ainakin alkuun tekemään :)
 
Mäkin voisin tulla tänne kirjoittelemaan :) Yritys alkaa "virallisesti" vasta noin viikon päästä kunhan tyhjennysvuoto alkaa, mutta olen vain niin innoissani että pakko päästä jo vähän purkamaan tuntoja :grin

Meidän esikoinen täyttää syyskuussa kolme. Alkunsa hän on saanut IVF:llä, eli mitään takeita siitä että toinen edes saadaan ei ole, mutta toiveet on tietysti korkealla. Miehen ja minun molempien alkuperäinen toive oli kolme lasta (ainakin), mutta mistään suurperheestä taitaa ainakin olla ihan mahdoton haaveilla. Toivottavasti se pikkukakkonen nyt ainakin tulisi meitä täydentämään.

Mulla on nyt vajaat kaksi vuotta ollut e-pillerit, omat luomukierrot on aina olleet epäsäännölliset ja pitkät kuin nälkävuosi. Luomuihmettä lähdetään tässä kuitenkin ainakin alkuun tekemään :)

Kiva saada tänne uusia kirjoittelijoita. :) Onnea luomuihmeen yritykseen!
 
Moi kaikki :) fiilis, että ”täällä taas”, vaikka esikoinen täyttääkin kesällä jo 2 vuotta:Heartred nyt ei varmaan ihan niin aktiivinen ehdi olemaan täällä kuin pari vuotta sitten, mutta kiva olisi taas kirjoitella omia tuntemuksia, saada vertaistukea ja lukea toisten samanlaisesta elämäntilanteesta! Tilanne on nyt se, että ”yritys” on aloitettu tässä kuussa ja nyt alkaa olla jännät päivät, mutta yritän malttaa nyt mieleni, etten heti testaile:excited001
 
Moi, onpa kivaa saada tänne lisää keskustelijoita. :) Mulla saattaisi limojen puolesta olla ovis jossain näinä päivinä. En ihan tiedä missä vaiheessa se on, kun limoja on runsaasti useampana päivänä enkä muita oireita ole huomannut. Talleteltu ainakin nyt ollaan. :)
 
Takaisin
Top