Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!En malttanut odottaa enää ja testasin selvän plussan! Vaikea uskoa että tärppäsi näin nopeasti.
Kiitos tsempeistä dimou. :) Mulla ainakin on aina limat selvin merkki oviksesta. Ehkä se sovellus on erehtynyt.
Tämä verkkainen tahti tässä ketjussa sopii mulle. kp 12 tänään, ovistesti hailua. Viime kierrossa yllätti ovisplussa jo kp14 kun yleensä ovis vasta kp18-21. Jotenkin tällä viikolla synkistellyt että onnistuuko tää ikinä.. Ei jaksaisi koko ajan vaan pettyä. Ensin odoteltiin että menkat alkais synnytyksen jälkeen, ja ne alkoi vasta vajaa pari kk imetyksen loputtua (imetin 1v 1,5kk). Sitten vaan negaa negaa. Viikon sisään putkahdellut vielä raskausuutisia niin mietin vaan, että mikä prkl tässä meillä on vialla kun ei natsaa.
Dissoäiti kuis kävi?
Samat fiilikset täällä. Nyt menossa yk10 kp15. Mulla kroppa heittänyt ihan häränpyllyä imetyksen loputtua. Hirveesti ylimääräisiä vuotoja kesken kiertoa. Loppukierron tukena lugesteron.
Ei paljon jaksa uskoa luomuplussaan, mutta vuosi pitää sitä yrittää. Marraskuussa saadaan hoitolähete. Onneksi se on jo ihan pian:)
Melkein samoissa mennää yk 10 täällä kans ja marras-joulukuussa sit varmaa lähete jos ei onnistu. Mulla terolut ollu loppukierrossa. oli 4 kiertoa putkeen ja viimeksi jätin pois niin luteaali vaan 9pv taas, hohhoi. Samaa tää oli esikoista yrittäessä.