Toinen haaveissa <3

Mulla kp 19, flo ennustaa ovista tälle päivälle. Olen kyllä vähän skeptinen. Molempia munasarjoja on jomottanut monta päivää, mutta ovislimaa ei näy missään, eikä muutenkaan kyllä tunnu siltä että jotain olisi tapahtumassa.

Löysin tuossa pari päivää sitten muistion johon merkkasin kiertojen pituudet synnytyksen jälkeen. Ensimmäinen oli 52, mutta sen jälkeen kolme kiertoa 39. Viidettä en ole enää merkannut, ja sen jälkeen alkoikin pillerit. 39 on kyllä piiiitkä, mutta ainakin olisi jotain säännöllisyyttä. Saa nähdä mihin nyt kierrot asettuu.

Tsemppiä piinailuun Pingu!
 
En malttanut odottaa enää ja testasin selvän plussan! :smiley-bounce012 Vaikea uskoa että tärppäsi näin nopeasti.

Kiitos tsempeistä dimou. :) Mulla ainakin on aina limat selvin merkki oviksesta. Ehkä se sovellus on erehtynyt.
Onnea!
Heitsu ja poika 2kk3vk
 
Onnea Pingu94! Tarrasukkia matkaan että pikkuinen pysyisi mukana :)

Mulla on jäänyt tänne kirjoittelu kokonaan, lueskellut kyllä oon teidän juttuja. Oon tuonne tammikuisiin enemmän kirjoitellut mut en läheskään niin aktiivisesti kuin esikon aikana. Täällä menossa jo rv 9+5 ja hirveä väsymys plus huono olo on lähes koko ajan. Saisi jo mennä tää eka kolmannes ohi! Ja kun nää kuumat kelit vielä pahentaa omaa oloa niin tuntuu ettei mitään jaksa tehdä. Ens tiistaina olis eka kunnallinen ultra ja lääkäri, toivotaan et kaikki olis vielä hyvin. Toukokuun lopulla kävin jo yksityisellä kurkkaamassa pientä ja kaikki oli silloin hyvin.
 
Raskaus ei jatkunut, joten palaan tänne. :sad001 Lääkäri käski pitää välikiertoa, mutta ei aiota pitää.

Miten muilla menee?
 
Voi osanotto keskenmenosta Pingu :Heartred

Mulla on raskaus mennyt yllättävän hyvin. Tänään on rv 13+3. Nt-ultra oli viime viikolla ja siellä vilkas pikkutyyppi pyöri ympyrää. Jotenkin en oo ihan vieläkään sisäistänyt et oon raskaana ja et meille on tulossa toinen lapsi. Yleensä kun jo hyvissä ajoin pohdin ja suunnittelen kaikkea niin tässä se on vaan jäänyt kaiken normaalin arjen pyörityksessä. Ehkä ihan hyvä niin :)
 
Osanoto Pingulle:Heartred

Täällä ollaan edelleen lähtöruudussa, ei ole viivan viivaa tullut tikkuihin näinä kuukausina, viikko sitten starttasi yk9.
 
Kiitos Freyja86 ja Nipanderi :Heartred

Hui jännää, kun oot jo pitkällä Freyja86. Ehkä se on helpompi niin ettei niin hirveesti mieti.

Mä oon vähän pihalla et miten yrityskiertoja lasketaan, kun tuli keskenmeno. Onko nyt yk1 vai jatketaanko siitä mihin jäätiin?
 
Mä laskisin keskenmenon mukaan yrityskiertoihin. Siis etten aloittais alusta vaan tuo olis vaan vähän pidempi kierto. Lähinnä mietin et jos vaik hoitoihin on menossa niin eihän keskenmeno oo pysyvä tila.

Joo, hyvä kun ei ehdi miettiä koko raskautta. Tosin nyt oon pessy jo esikoisen vanhoja vaatteita, kun niihin oli tarttunut meidän vanhasta asunnosta sellainen jännä haju. Huomasin samalla etten kyl mitään tarvis tulevalle vauvalle :D Liikkeitäkin oon jo tuntenut jonkun verran :) Nyt siis menossa rv 14+5.
 
Heippa kaikki! Täällä esikoinen syntynyt 08/18 ja toista siis yritetään ~tulee, jos on tullakseen-moodilla. Esikoista saatiin tekemällä tehdä...
Välillä jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset toisesta lapsesta. Pelottaa, että riittääkö aika molemmille. Joutuuko esikoinen liian aikaisin jakamaan kaiken. Sit toisaalta taas miettii niitä hyviä puolia! Jotka pääsääntöisesti painaa vaakakupissa eniten. Itselläni on todella iso ikäero sisaruksiini enkä ikinä ole kokenut heihin kovin läheisiä välejä. Siihen on vaikuttanut moni asia, mutta 11 vuoden ikäero on aika paljon.
 
Hei, mahtuuko tänne mukaan? Esikoinen on 5-v. ja ollaan juuri aloitettu toisen yritys. Pitäisi mennä mahdollisimman vähällä stressillä. Tuo tulee jos on tullakseen -moodi kuulostaa siltä mihin itsekin pitäisi pyrkiä. Vähän toisinaan mietityttää jaksetaanko oikeasti jos tärppää pian, kun ollaan sekä minä että lapsen isä mielenterveyskuntoutujia.
 
Minäkin voisin tulla mukaan. Esikoinen syntynyt 08/2017 ja toinen toiveissa. Esikoista yritettiin n. 8kk ennen plussaa, nyt toista vuodenvaihteesta, tai noh viime vuoden joulukuun alussa alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen (välissä ei ole nyt siis ollut ehkäisyä ollenkaan) ja siitä lähtien haaveissa. Vähän alkaa jo turhauttamaan mutta koitetaan olla positiivisin mielin. Töihin palaan nyt syyskuussa.
 
Tämä verkkainen tahti tässä ketjussa sopii mulle. :rolleyes: kp 12 tänään, ovistesti hailua. Viime kierrossa yllätti ovisplussa jo kp14 kun yleensä ovis vasta kp18-21. Jotenkin tällä viikolla synkistellyt että onnistuuko tää ikinä.. Ei jaksaisi koko ajan vaan pettyä. Ensin odoteltiin että menkat alkais synnytyksen jälkeen, ja ne alkoi vasta vajaa pari kk imetyksen loputtua (imetin 1v 1,5kk). Sitten vaan negaa negaa. Viikon sisään putkahdellut vielä raskausuutisia niin mietin vaan, että mikä prkl tässä meillä on vialla kun ei natsaa.

Dissoäiti kuis kävi?
 
Tämä verkkainen tahti tässä ketjussa sopii mulle. :rolleyes: kp 12 tänään, ovistesti hailua. Viime kierrossa yllätti ovisplussa jo kp14 kun yleensä ovis vasta kp18-21. Jotenkin tällä viikolla synkistellyt että onnistuuko tää ikinä.. Ei jaksaisi koko ajan vaan pettyä. Ensin odoteltiin että menkat alkais synnytyksen jälkeen, ja ne alkoi vasta vajaa pari kk imetyksen loputtua (imetin 1v 1,5kk). Sitten vaan negaa negaa. Viikon sisään putkahdellut vielä raskausuutisia niin mietin vaan, että mikä prkl tässä meillä on vialla kun ei natsaa.

Dissoäiti kuis kävi?

Samat fiilikset täällä. Nyt menossa yk10 kp15. Mulla kroppa heittänyt ihan häränpyllyä imetyksen loputtua. Hirveesti ylimääräisiä vuotoja kesken kiertoa. Loppukierron tukena lugesteron.

Ei paljon jaksa uskoa luomuplussaan, mutta vuosi pitää sitä yrittää. Marraskuussa saadaan hoitolähete. Onneksi se on jo ihan pian:)
 
Samat fiilikset täällä. Nyt menossa yk10 kp15. Mulla kroppa heittänyt ihan häränpyllyä imetyksen loputtua. Hirveesti ylimääräisiä vuotoja kesken kiertoa. Loppukierron tukena lugesteron.

Ei paljon jaksa uskoa luomuplussaan, mutta vuosi pitää sitä yrittää. Marraskuussa saadaan hoitolähete. Onneksi se on jo ihan pian:)


Melkein samoissa mennää yk 10 täällä kans ja marras-joulukuussa sit varmaa lähete jos ei onnistu. Mulla terolut ollu loppukierrossa. oli 4 kiertoa putkeen ja viimeksi jätin pois niin luteaali vaan 9pv taas, hohhoi. Samaa tää oli esikoista yrittäessä.
 
Melkein samoissa mennää yk 10 täällä kans ja marras-joulukuussa sit varmaa lähete jos ei onnistu. Mulla terolut ollu loppukierrossa. oli 4 kiertoa putkeen ja viimeksi jätin pois niin luteaali vaan 9pv taas, hohhoi. Samaa tää oli esikoista yrittäessä.

Meilläkin. Tai että esikoists tehtiin sen reilun pari vuotta. Mutta sillon ei ollut tätä vuotelua tuomassa lisätwistiä tähän puuhaan.

Ja joka kuukausi on vaan edellistä pahempi. Tässä kierrossa alkoi tiputella jo paria päivää menkkojen loputtua. Satunnaisis päiviä millon ei tiputtele:sad001
 
Meillä alotettiin juhannuksen jälkeen kakkosen yritys ja tärppäs heti siitä kierrosta kerettiin iloita viikonloppu kunnes maanantaina alkoi kirkas vuoto about viikko sitten :/ Meillä myös neuvolatäti kehotti odottamaan yhdet kuukautiset,mutta ei ajateltu totella sitä :D
 
Takaisin
Top