Toinen haaveissa <3

Täällä on menossa varsin erikoinen kierto.. Johtuuko mun loputtomasta tarkkailusta kun tätiä ei näy ja nyt kp31. Tätioireet ilmaantui alkuviikosta, rinnat turpeat ja kipeät ja vähän äksy fiilis. Keskiviikkona illalla tuntui alavatsalla jomotusta, mut vuotoa ei vieläkään näy. Viime vuoden puolella kierto ei venynyt yli 30 päivän kertaakaan, mut aiemmin mulla on ollut pitkiäkin kiertoja. Voihan olla ettei ovista ollut ollenkaan, limat oli ainakin kohtuu vähäiset tässä kierrossa. Mut jos ei viikonloppunakaan näy vuotoa niin testaan varmaan uudelleen. Paras ois malttaa kyllä odottaa vielä muutama päivä, josko nää oireet muuttuisi johonkin suuntaan tai täti tulisi. Mikä ihme taika siinä on, et kun jo vähän toivoo raskautta niin heti alkaa tää menkat myöhässä - testaan - negatiivinen - menkat tulee -kierre?? Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Mulla oli ennen esikoista ku yritti nii juurikin samaa! Kun sitä raskautta oikeen toivoi nii kehitteli kaikkia oireita ittelleen ja menkat oli pari kertaa pari päivää myöhäs, alko yleensä pari tuntia negatestin jälkeen..
 
Mäkin oon niin sata kertaa näen menkkoja kehitelly oireita. Ihan alkualku raskaudessa kun plussatestin siis tein ei muita oireita ollukaan kun banaanit hais hirveelle keittiön pöydällä
 
Täällä alkoi eilisestä kaamea väsymys ja päänsärky. Tänään sellainen aamu pahoinvointi mikä muistutti täysin raskauspahoinvointia. Esikosta alkoi rv6+. Nyt oonki kummissani mitä tuo aamuinen oli. Jos jatkuu niin testaan. Loppiaisena tein iltapäivällä negan niin ei viitsisi kokoajan testailla. Esikosta malttoi paremmin olla testaamatta, toki silloin oli säännöllinen kiertokin mutta nyt en tiedä yhtään missä mennään.
 
Ei vieläkään näy vuotoa:shifty: Enkä kyllä testiä lähde hakemaan! Kun malttaisi olla vaan testaamatta ja miettimättä. Menkat tulee kun tulee. Psykologisia oireita. Mieli on vahvempi kuin ruumis. Rahat menee hukkaan kun testaa turhaan negan. Mä nyt siis sitkeästi ootan sitä tätiä kylään. Nih. Ää, mut mä haluun jo tietää..
 
Freyja, tervetuloa! Me kuumeiltiin aikoinaan samassa ryhmässä ja jäit mieleeni. Onnea yritykselle, toivottavasti ei ainakaan pahasti ennen aikojaan synny kun plussaat. Onnea jo etukäteen häistä! <3

Mira samoin tervetuloa. :> Meillä meni pojan omaan huoneeseen siirtäminen paremmin kuin oltiin uskallettu toivoakaan. Hän alkoi nukkua paremmin kun me ei enää oltu häirimässä. :D Tosin hän oli jo sitä ennen nukkunut omassa sängyssä, mut toivottavasti ei teilläkään aiheuta suuria ongelmia.

Olivia, kuulostaa tutulta. Vaikka usein olen odottanut että menkat on myöhässä ne on silti päässy tekemään ton tempun. Ihmismieli on vahva. Toivottavasti kuitenkin seuraava testi tuo plussan eikä tätiä.

Kotimama, toivottavasti tuntemukset on oikeassa ja saat plussan aamulla. Tai parin päivän päästä. Tosin kierrot voi (näemmä) näin alkuun olla mitä sattuu että se plussa voi tulla vasta pidemmänkin ajan päästä. :/ Vähän tylsää. Toivottavasti meidän kaikkien kierrot tasottuu pian ellei sitten jää kokonaan pois.

on. Täti on ollut jo muutaman päivän taas poissa ja vaihteeksi on halujakin. Ne kun on olleet vähän hukassa viimeaikoina. Jos ne ei karkaisi minnekään voisi olla toivoa saada peittoja heiluteltua oikeaan aikaan. (Parasta tietysti olisi jos ne vaan lisääntyisi oviksen tullessa, kuten ennen.)
 
Tänä aamuna täti kurvasi.. Eli 32 päivää ehti kestää kierto. Tuntuipa pitkältä 27 päivän sijaan! On tää naisen kroppa ihmeellinen laitos, otapa tän aivoituksista sitten selvää..

Plussatuulia kaikille muille!
 
Kp4 täällä, nyt jo taas tunteet vähän tasaantuneet, aina se vaan surettaa ja harmittaa kun vuoto alkaa. Aika hyvin tässä on alkanut kroppaansa tuntemaan kun aina loppukierrosta kyttäilee kaikkia merkkejä, esim kulmaluulle tullut jo parissa kierrossa samaan paikkaan menkkoja edeltävä kipeä finni :bored: Tätiä edeltävät menkkakivut eivät myöskään näytä tarkoittavan nykyään mitään muuta kuin lähestyvää tätiä, esikoisesta ne oli selkein raskausoire. Ikävin uusi juttu on kyllä se että menkat alkaa tuhruilemalla ja hiiiitaaasti, ennen alkoi kertarysäyksellä kunnolla. Lasken kuitenkin kp1 alkaneeksi siitä kun siteeseen tuli jotain.

Tämä kierto onkin viimeinen mahdollisuus saada toinen lapsi alle kahden vuoden ikäerolla. Olisipa hauskaa (kätevää) jos jatkossa voitaisiin viettää aina tuplasynttäreitä lapsukaisille :grin Pitkästä aikaa aloin maistella taas greippimehuakin.

Pahoitteluni Olivialle myös uuteen kiertoon joutumisesta!
 
Onnea typlasynttärikiertoon Avvi :)

Täällä kans haaveillaan tuplasynttäreistä :grin Muutama kuukaus aikaa kierron käynnistyy et ois mahollisuus siihen. Toivottiin lapsille reilun vuoden ikäeroo, nyt näyttää siltä että hyvä jos kahen vuoden ikäeroon on mahollisuus :sad001 1v poika oottaa sisarusta, ois kiva toiselle leikkikaveri saada.. Odotellaan odotellaan.
 
Voikohan olla niin että mun kierto käynnistyi alkuviikosta kun niukkaa vuotoa oli vaan maanantain? Vai olisiko ollu ovis? Tai kiinnitysvuotoa? xD Ei näistä ota selvää. Vuotoa oli 28pv minipillereiden lopetuksesta ja ennen synnytystä kierto oli sen 28 päivää. Tänään tein aamulla testin ja olin näkevinäni viivanpaikan mutta ei mitään haamua siis. Viivanpaikalla oli ns toisesta päästä pieni tummentuma ja siitä mun silmä (kuvitteli) näki pienen viivanpaikan.. Hah luultavasti oon nyt seonnut ja voisin rauhoittua :D esikoisesta en ollut yhtään nöib hysteerinen. Ja tänään kaupungilla alavatsaa kramppas tosi kovaa mut ehkä olin vaan syönyt liikaa. Nyt relattava. Esikkoa kun alettiin yrittämään ekan ehkäisemättömän kierron kuvittelin kaikkea mutta toisen kierron elin rennosti ja heti tärppäsi :)
 
Laita Kotimama kuvaa testistä :grin Eiköhän siihen siun kiertoon tuu parin viikon sisällä selvyys, plussa tai ovis. Muoks. Olitkii laittanu 2016 ketjuun kuvan. En siinä viivaa nää mut joku viivanpaikan reuna ainakii näkyy alalaidassa, toivotaan siihen tilalle viivaa :)

Miekii löydän iteltäni oireita sen muutaman viikon takasen mahan pistelyn ja kramppailun jälkeen, negoja pari testattu viikko sit. Ja aikasemmin naureskelin kaikille muiden oireille tällä foorumilla mutta niin se näköjään seura tekee kaltaisekseen ja miustakii on tullu oireiden bongaaja vaikka ei oo ees kierto käynnistyny :hilarious:
 
Tilasin eilen testejä raskauskeijusta, ovat varmaan huomenna postissa joten perjantai aamuna testailen taas. Veristä vuotoa oli viime viikon maanantaina, kesti päivän jomotuksineen eli liekö oli kierron käynnistymisyritys tai ovis (tai jotain ihan muuta) eli pe olis 11pv mahd oviksesta tai jos oli kierron käynnistymisyritys niin ovis olis ens viikon alussa (jos hakeutuisi heti paikoillensa) :) näin kun ajattelen niin mukavampi fiilis. Imetän enää kahdesti päivässä ja kahdesti yöllä. Voihan se olla että kierrossa ei ole vielä tapahtunut mitään mutta voi pian alkaa tapahtumaan kun imetys jäämässä pois. Olen siis lopettelemassa kun olen alkanut tuntea kipua imettäessä mutta kestän kyllä kun pojalle vielä tärkeää <3 imetän siis enää vain ennen päivä ja yöunia ja kerran alku&loppuyöstä.
 
Syksyinen mulla menossa nyt kp15/28 :) kahden viikon päästä selviää tuleeko tuplasynttärit vai ei :) esikoisesta plussasin kp32/28 23.1.2014.
 
Me on tänään heitetty ilmoille ajatus että perillisen yritys vois alkaa keväällä, eli n. huhti-toukokuussa. Mun vihjailut iästä on alkaneet mietityttää miestäkin. Se suorastaan kauhistui kun sanoin että se ehtis täyttää 40 ennen esikoislapsensa syntymää. Mulla ois ikää sitten 34. Molemmat tarvitaan kyllä aikaa kypsytellä ajatusta. Itse en usko helposti raskautumiseen, joten haluaisin suht pian alkaa kunnolla yrittää. Kevääseen ei kyllä ole pitkä aika :rolleyes:
 
AstaE, iiks no mä jännitän täällä sun puolesta kanssa! Mulla menossa vasta kp6 eli perästä tullaan! Niin kuin esikoisenkin kanssa, silloin plussasin 8.2.2014, kp 34/28 :)
 
En tiedä tarvitseeko jännittää, taapero asuu rinnalla nyt jostain syystä yötäpäivää. Epäilen sillä olevan vaikutuksia mahdolliseen raskautumiseen :( Imetystä en vielä kuitenkaan halua lopettaa, kun se on tytölle niin tärkeää. Ristiriitaiset fiilikset, kun haluaisi jo alkaa odottamaan toista <3
 
Takaisin
Top