Toinen haaveissa <3

Hyppään tänne uutena seuraamaan kakkosten yritystä.. Meillä ei ole yritys päällä, mutta mun toiveissa on, että saisin miehen lämpiämään tänä vuonna vauvahaaveeseen mukaan. Minulla on edellisestä suhteesta 7-vuotias tytär, miehellä ei ole lapsia. Itselläni jyllää kova vauvakuume (ja ikääkin on jo 33), joten kovin pitkään en haluaisi kakkosen yritystä lykätä. Toiveikkaana kuitenkin uuteen vuoteen, josko tuo mieskin vielä innostuisi.
 
Onnea mannikka! :)

Voisi tännekin päivittää että kp3 ja yk3 menossa. Täti siis kurvasi kylään. Sinäänsä olen tyytyväinen kun kierto oli nyt vaan 36 päivää, mikä on lyhyin kierto tähän mennessä. Ehkä tää siis alkaa tästä tasottua.
 
Mites pitkät kierrot sulla olikaa Vargynja? Ja ovuloikko joka kierrolla? Ku nyt ittellä tuntuu kierto venyvän.. Oletetut menkat siis alko 4.12, 6vk synnytyksen jälkeen ja täysimetän..
 
Täällä käynnistyi kierto tänään :) tuli ihan puun takaa. Menkkajomoja oli viime viikon alussa ja sitten kaikki loppui. Tänäänkään ole mitään oireita ollut. Nyt vaan jännittää millaiset nämä on kun täälläkin kokemukset olleet sit että hyvin runsaat olleet synnytyksen jälkeen. Ja poika täyttää torstaina 1v :)
 
Mä näin viime yönä unta että plussasin :rolleyes: tänään pitäisi menkkojen alkaa, kierto ollut elokuusta asti 27 päivää. Lopetin elokuussa nuvaringin käytön. Testasin huvikseen aamulla kun oli yks testi jemmassa, mut negatiivinen se oli. Mies sanoi eilen että oishan se mukavaa jos "vahinko" kävis. Ei siis yritetä muttei ehkäistäkään aktiivisesti. Ovulaation aikaan on vältetty pupuilua, tähän saakka.. On toiminut.
Vaikea sanoa miten helposti raskautuisin jos oikeasti yritettäis kun eka lapsen alulle saamiseen meni 1,5 vuotta ja oon nyt sen 8 vuotta vanhempi kuin sillon.
Kova vauvakuume on, yritän olla miehelle vihjailematta koko aikaa..
 
Hyvää uutta vuotta tännekkin! Onnea mannikalle vielä, ihana aloitus vuodelle :)

Täällä kp35, tympeän pitkäksi venyi kierto taas.. Menkkakipua alkanut nyt olemaan ja valkkaria on ryöpsähdellyt muutamaan otteeseen, punaista ei ole vielä näkynyt mutta kohta varmaan jo näkyy. Perinteinen menkkafinnikin on ilmestynyt kulmaluulle :sour: Voi itku kun saisi tämän kierron lyhennettyä edes 30pvään!! Raskauteen en jaksa (uskalla) edes uskoa.

Uusi vuosi tuokoon vauvaonnea kaikille sitä halajaville :Heartred
 
niemja, ennen raskautta kierto oli 30-33 päivää. Synnytyksen jälkeen ollut 42, 68 ja nyt 36. Ei siis ole ollut vielä montaa kiertoa ja nekin vaitelevalla pituudella. Oletan että imetys vielä sotkee noita. Yritän olla stressaamatta liikaa yrittämistä niin en testaile ovista, mut luulen että en tossa pisimmässä kierrossa ovuloinut. Muissa kierroissa (ja ennen ensimmäisiä menkkoja) uskon tunteneeni oviksen. Tosin en ikinä tuntenut sitä ennen raskautta että en ole ihan vielä kärryillä koko tuntemuksista (ja yritän olla kyttäämättä niitä etten stressaa). Toivottavasti täti löytää pian taas sinne ellei sitten ilmesty plussaa testiin.

Kotimama onnea kierron käynnistymisestä. Toivottavasti pääset pian taas siitä eroon hyvästä syystä. ;)

Tsemppiä Avvi, toivottavasti kierto ei hirveesti veny (paitsi hyvästä syystä sinne 9kk asti). Onko sulla pitkään ollut kierto käynnissä?
 
Mannikka, meinasin että en testaa ollenkaan mutta toisaalta tänään on ollut taas vähän toiveikkaampi mieli joten voipi olla että lähipäivinä testaankin! Hyvät juilimiset on alavatsalla nytkin tässä sohvalla maatessa :p Tätiä ei ole vielä näkynyt mutta limaisuus on kyllä lisääntynyt kovasti.

Vargynja, kiertoni starttasi oikeastaan heti kun imetys jäi pois viime toukokuussa. Tämä on nyt yk2 elokuisen tuulimunan jälkeen.

Mulla on muutes ovistestit loppu ja hyvä niin! En aio tilailla uusia, ei niistä oikein ole iloa minulle ollut, päänvaivaa vain tuottivat. Hyvä jos joku niistä saa apua ja helpotusta ajoitushommiin.
 
Mulla tosiaan kierto starttasi eilen. Eilen tuli vähän vuotoa ja tänään ei mitään. Juilii kyllä edelleen mutta ei tipantippaa missään. Oliks nämä nyt sitten menkat? Voihan tässä nyt vielä hanat aueta oikeen kunnolla, elin jossain harhoissa että ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen olis runsaat. Voihan poikkeuksiakin olla :) poika 1v ja imetys jatkuu edelleen.
 
Okei, mäki siis oottelen että olis pitee kierto tää eka.. Kotimama mulla ollu ny kahdesti vuotoa, ekalla kerralla tuli 3pv niukasti ja tokalla päivän. Tiedä sitte.
 
Joopa joo, menkkamaisille juilinnoille löytyi hyvä syy.. Rusehtavia hyhmiä havaittu valkkarin joukossa, huomisesta tulossa siis kp1 :sorry: Nyt jo alaselkäkin kipeänä. Ei ollut meidän kierto tämäkään kierto.
 
Olisikohan täällä vähän rauhallisempi kirjoitustahti mulle kuin tuolla raskaaksi 2016-ketjussa. Meiltä siis löytyy 04/15 syntynyt poika ja kovasti ollaan miehen kanssa kuumeiltu hälle kaveria pienellä ikäerolla. Rajoittaa vaan hieman se että poika syntyi sektiolla rv 30+6 ja sitä ennen takana oli pari keskenmenoa. Tiedossa siis ettei seuraava raskaus välttämättä ole ihan täysiaikainen.

Ehkäisyä ei oo ollu käytössä pojan syntymän jälkeen ja keskeytetyllä ollaan menty ja näköjään on toiminut... Tarkoitus olisi kuitenkin helmikuun häiden jälkeen aloittaa yritys/tjottailu. Parin viikon sisään pitäis vielä menkat alkaa, jos omia ovistuntemuksia on uskominen. Oon yrittänyt tässä nyt bongailla oviksia ja laskeskella sen perusteella menkkoja, kierto on ollut sen 28-31pv ja hyvin on oviksetkin bongattu lähes joka kierrossa.

Seuraavia menkkoja ja häitä odotellessa :D
 
Freyja muistan sut tuolta raskaaksi2015 ryhmästä ku kävit kertoilees tilannetta :) onnittelut tulevista häistä!

Mä kans mieti mitä täs omas kierros tapahtuu, kävin kattoos kuivunutta ovistestiä nii oli vahvempi ku eilen ja maanantaina? Kierrosta ei siis mitää käsitystä. Nyt on joko kp33 tai 14. Ekat menkat alkoi 4.12 ja aattona tuli päivän vuotoa. Jomoja on vähän väliä ja limoja ollu muutamaan otteeseen. Nega tehty sunnuntaina.
 
Mäkin tuun tänne :)minä 32 v ja mies 34v meillä siis 5/15 syntyny esikoispoika. Kauhee vauvakuume on jo mut vasta toukokuulla kun noin vuos sektiosta annetaan kakkoselle lupa tulla! Pieni ikäero meilläkin lapsille haaveena. Ehkä toi esikoinen ollu liian helppo kun heti perään haaveilee toisesta mut eihän me tosiaan nuorruta tästä ja eihän sitä ikinä tiiä miten pitkään yrityksessä menee. Nykysin kun toi toukka nukkuu vielä meiän välissä mut toukokuulle mennessä ois tarkotus saada omaan sänkyyn ja ehkä huoneeseenikaan siirrettyä. Meillä cerazettet käytössä ehkäisynä.

Mannikalle onnea plussasta!
 
Takaisin
Top