Toinen haaveissa <3

Imetys toimii turhan hyvin nyt ehkäsynä, poika kohta 1v ja edelleen kuukautiset poissa. Imetän siis vielä n. 6-7 kertaa päivässä. Nyt muutaman viikon yrittäny pari kertaa viikossa jonkun ruokailun yhteydessä korviketta antaa tissin sijasta, nämä siis silloin kun olen ollut töissä. Ois tarkotus tavalliseen maitoon siirtyy lähi viikkoina ja jättää imetys 1-2 kertaan päivässä. Kunhan tuo poika suostuis mukista juomaan... Jos se kierto siitä sit käynnistyis kun imetys vähenee. R-testejä uittelen kerran kuussa, yhtä viivaa vaan näkyny. O-testejä oon miettiny mut niitä ois jo jokunen menny tässä ajassa jos oisin sen testailun alottanu :grin
 
Ovistestin viiva vahvistunut jo huomattavasti parin päivän takaisesta, mahdollinen plussa ehkä huomenna tulollaan. (tai sitten ei mutta sitä ei nyt mietitä.) Eilen ja tänään on vähän tuhrutellut kun kävin eilen pitkästä aikaa papa-kokeessa ja viimeinen näyte sai pientä vuotoa aikaan, en halua kuitenkaan uskoa että siitä olisi haittaa. Aamulla kun huomasin että ovistestissä olikin jo yllättävän vahva viiva niin olin kyllä positiivisesti yllättynyt ja tietysti heräsi taas toiveetkin.

Miehen kanssa sain vähän juteltua näistä asioista, eipä tuo oikein osaa samaistua tähän kuumeiluun vaikka toista lasta toivookin. Parhaamme yritetään ja onhan sen raskauden ilman muuta jossain vaiheessa alettava kun tällä tavoin jatketaan! Mutta kun pitäisi saada kaikki hetihetiheti. No jospa se lähestyvä ovis tässä nyt hyödynnettäisiin kaikin mahdollisin keinoin niin pääsee taas piinailemaan.
 
Tsemppiä IceQueen. Me ollaan korvattu osa maidosta jugurtilla, mitä poika syö välipalalla. Sit keitetään aamupuuro maitoon. Kaikkea maitoa ei tarvi saada juomalla. ;) Sitä maitoakin on oikeasti ruvennut juomaan, kun vaihdettiin muki lasiin. Ilmeisesti poika on sitä mieltä että kun muutkin juo maidon lasista, niin sen täytyy kans saada. :D
 
Tämmöinen tuli! Mitähän sitä sanois, oikeesti pää niin tyhjä! Esikoista "tehdessä" itkettiin monet itkut, että miksei jo ja haaveiltiin pitkään jo ennen yrittämistä.

Nyt tämä... Eihän sitä ehditty edes kissaa sanoa, kun asioihin tulikin vauhtia rytinällä:eek: No nyt jäitä hattuun, ennen kun saadaan ekassa ultrassa varmistus, että kaikki on ok:rolleyes:

Pikainen soitto neuvolaan huomenna, koska laskujen mukaan rv 7+ olisi jo meneillään ja kaikki jouluhässäkät+pikku reissu sukulaisten luo olisi tuloillaan, jotka nyt sotkee. Enkä edes tiedä, miten toi neuvola on tässä vuoden vaihteessa auki. Varovaisen toiveikkaasti eletään tässä ja kyllä on täysi työ pitää asia salassa sukulaisten luona:smug:
 

Liitteet

  • WP_20151220_07_48_38_Pro_LI (2).jpg
    WP_20151220_07_48_38_Pro_LI (2).jpg
    322.2 KB · Katsottu: 165
vaa_veli: Sulla tulossa sitten elo-syyskuussa 2016 vauveli :) Jei itse viime jouluna samoihin akoihin plussasin ja nyt keinutan kehtoa jalalla :Heartpink Kiva kesäraskaus edessä. Tarrasukkia :Heartred
 
Kiitos! Elokuun alussa on nyt ainakin alkuun laskettuaika. Tein katsos testin vasta tasan rv 7! Pakko oli vaihtaa nimimerkkikin sopivammaksi.
 
Torakka, ainakin meillä on neuvola välipäivinä auki. On niin esikoisella kuin itselläni aika. Kannattaa maanantaina soitella neuvolaan. Ja onnea plussasta.
 
Onnea Torakka!

Hyvää joulua ja plussatuulia yhteisesti kaikille! (Ehkä joku muukinkuin Torakka saisi joulun ihmeen ;) )
 
Onnea torakka!

Oon alkanu miettii imetyksen lopetusta. Neiti on nyt 10 kk ja miun tavote oli n vuosi. Oisko täällä hyviä neuvoja miten imetyksen lopetus sujuis kivuttomasti? Jos vähentää aina yhden imetyskerran niin miten nopeesti vähennetään? Yks imetyskerta/vko? Neiti syö nyt vielä 4krt/pvä eli kuukaus menis lopettaessa.. Onko liian lyhyt/pitkä aika :s kuume alkaa olla tosi kova ja kovaa iski kun älysin et kohta ollaan jo 2v ikäerossa :( ei tästä näköjään imettäessä mitään tuu ..
 
Mä oon vähentäny pari viikon välein yhden ei niin tärkeän imetyskerran. Nyt imetän 3x vrk, tammikuun alussa kun tulee 10kk täyteen jätan taas yhden kerran pois jolloin saa enää aamulla ja illalla. Siitä sitten pikkuhilja lopetan kokonaan.. eipä tässäkään imettäessä mtn tuu :/. Ei ollaa estetty pikkukakkosta esikko tulon jälkee ollenkaan mut ei näy vielä :(
 
Mie aikasemmin mietin imetyksen lopettamista tai vähentämistä kun toinen lapsi ollu haaveissa jo alkuvuodesta ja imetys pitää kierron pois. Tulin kuitenkii siihen tulokseen et antaa lapsen päättää millon haluu lopettaa tissillä käynnin. Poika kohta 1v, kuukautiset edelleen miulla pysyny pois, imetän n. 6-7 kertaa päivässä. Pitäs tässä pikkuhiljaa ruveta pojan siirtyy purkkimaitoon. Mut niin miekii meinasin et vähinten tärkeestä imetyskerrasta aina vähennetään ja ihan rauhalliseen tahtiin :) Kyllä se toinen lapsi joskus tulee jos on tullakseen :)
 
Mulla sama tuon imetyksen kanssa. Tyttö 1v2kk ja imetän edelleen 3-5x/vrk. Kierto käynnistyi pari kk sitten, mutta imetys varmasti vaikuttaa osaltaan raskautumiseen. Mutta kaikki aikanaan :)
 
Tänään tehty iltapäivällä negatesti. Minipillereiden lopettamisesta nyt kolme viikkoa. Aika malttamaton olin. Ei kyllä oloja puoleen tai toiseen, kierto ei ole käynnistynyt ja edelleen tiheästi imetän päivin ja öin kohta 1vee esikoista. Odotellaan siis. Enkä ehdi raskautumista onneksi liikaa pohtimaan kiireiden vuoksi mutta välillä kiva käydä täällä lueskelemassa ketjuja ja haaveilemassa :)

Mulla oli juuri antibioottikuuri joulukuun puolivälistä, tuli ns rasvapatti alaosastolle ja sain vielä kuurin jälkeen hiivatulehduksen. Kerran aiemmin olen siitä kärsinyt. Eli eipä tässä ole paljoa kakkosta yriteltykään. Jospa nämä vaivat nyt helpottaisi.
 
Kp28 meneillään täällä, nyt vain odotellaan sitten mitä tuleman pitää. Viime kierto oli 38pvää, toivottavasti ei nyt menisi niin pitkälle. Ihan lupaavan oloisia menkkakipuja ja nivuskipujakin on ollut useamman päivän. Negan testasin hätähousuna jo toissapäivänä, seuraavaksi meinasin yrittää uuveen aattona mutta en ehkä maltakaan odottaa niin pitkään :wink Huomisaamuna ehkä kokeilen taas onneani!
 
Takaisin
Top