Toinen haaveissa <3

Unajama, toivottavasti et joudu tällä kertaa noin kauaa odottamaan. Toivottaisin sinut tervetulleeksi, mutta taidan olla vähän jäävi siihen kun vasta itsekin änkeydyin tänne (eka viestini tähän ketjuun heti sinun viestin yläpuolella).

Vihdoin totta 2015, toivottavasti sulla kierto tasaantuu nopeasti ellei sitten tule plussaa ennen sitä. ;) Onkohan tuo jotenkin yleistä että plussa tulee kun luovuttaa...

niemja, mulla tuli eka menkkojen tapainen vuoto kun poika oli puoli vuotta eli maaliskuussa. Silloin vuoto oli tosi vähäistä eikä kestänyt kauhaa enkä ihan vieläkään tiedä oliko ne menkat vai ei. Kai se oli jonkinlainen ensimmäinen yritys keholta aloittaa se riesa. Seuraava vuoto tuli sitten elokuussa. Ne olikin sitten ihan kunnon menkat samaan malliin kuin ennen raskautta.
 
Tervetuloa uusille :)

Niemja, miulla tuli ihan kunnon menkat heti. Tosin 25 päivää ennen niitä oli yhtenä päivänä veristä tuhrua.. Ekat menkat alko kun neiti oli 5kk.

Perjantaina lähin päivystykseen kun yhtäkkiä nous kuume ja alaselkä+alamaha kipeät. Kohtutulehdus.. Oon täs miettiny et onkohan ollu keväästä asti. Toivottavasti paranee nyt niin tärppimahdollisuuskin ois kunnollinen.
 
Ohhoh mannikka, piti sitten tuollainenkin kokea.. Eiköhän se kuurilla hoidu ja luulisi että tärppimahikset kasvaa nyt tosiaan.

Uusille tervetuloa vaan, toivottavasti plussia alkaa satelemaan!

Ikävältä kuulostaa tuollainen tilanne että pariskunnalla on eriävät mielipiteet hankittavien lasten lukumäärästä. Meillä miehen kanssa on molemmilla sisaruksia joten tiedetään kyllä miten arvokkaita ne on, mutta ei tietenkään ainoat lapset sen huonompia ole. Hankala juttu. Yrittäkää päästä kompromissiin.

Tässä kuussa onkin helppo pysyä kiertopäivistä kärryillä kun menee kalenterin mukaan, tänään siis kp7. Murjotin miehelle viikonlopun kun oli pe pikkujouluissa ja sitten makasi koko lauantain. Itse jos käyn viihteellä niin olen kyllä ihan pelikuntoinen seuraavana päivänä, ehkä vähän väsynyt, mutta taatusti ihan kykenevä hoitamaan asioita. Ärrrrsyttävää kun toinen vaan loisii. Pitänee tällä viikolla aloitella jo talletuksiin totuttelua niin että parempi olla sovussa taas!
 
Okei! No, ehkäpä kuukauden päästä selviää oliko menkat että tulooko uudestaan :D vois kyllä olla että edes joku menis kivasti! Varmaan ensvuonna aletaan yrittään, joskos ny tuo alakerta saatais mulla kuntoon.. Vitamiinit on jo haettu ja ruvettu syömään ;)

Mannikka voi kurjuus! Toivottavasti ei oo saanu mitää pahaa aikaaseks pitkä tulehdus.. Ja joskos nyt tärppäis ku saat sen hoidettua ;)
 
Tänään jouduin käymään uusiks päivystyksessä ja toiset antibiootit rinnalle ja raskautumiskielto. Jos ens vuonna sit
 
Terkuin täältä taustalta! Meille ei vielä toista ole kuulunut ja oma kakkos kuume on jo laantunut koska aloitan tammikuussa opinnot amk:ssa, mutta kuitenkaan ei ehkäisyyn palauta ainakaan toistaiseksi. Ennen kuistin tiedon opiskelupaikasta niin varattiin aika väetöliiton klinikalle joulukuun lopussa, nyt on vähän sellainen fiilis että pitäiskö vaan perua. Mutta muuten hyvää tänne :) onnea plussnneille ja tsemppiä niille jotka joutuvat vielä odottamaan!
 
Voi kurja mannikka. :( Toivottavasti paranet pian!

Toivottavasti pääsette yrittämään niemja. Älä kuitenkaan ihan heti luovu toivosta jos uutta vuotoa ei näy ihan kuukauden päästä. Mulla on ollut nyt 6 viikon kierto ja vähän päälle 9 viikon kierto että ne voi "vähän" venähtääkin. Tosin imetän vielä, mikä varmaan sotkee entisestään.
 
Vargynja, toivon kanssa vähän nopeampaa plussaa tästä toisesta... Sinulle myös, olet säkin saanut kauan yrittää esikoista.

Ikävä juttu mannikka. Paranemisia kovasti! Mulla on ollut 1,5v sisään 2x kohtutulehdus, on kyllä tosi inhottava :(
 
Te joilla ei ole kuukautiset alkaneet ja/tai imetätte niin oletteko säännöllisesti tehneet raskaustestejä vai vaan luottaneet tuntemuksiinne? :)

Mulla oli minipillerit käytössä ja ne oon lopettanut kun toista haaveillaan. Kuukautisia ei näy eikä kuulu :D
 
Hoh hoijakkaa! Menkat edelleen teillä tietämättömillä. Kp42 :wideyed: ja kp29 alkoi menkkajomottelut, mutta pisaraakaan verta en ole nähny. Välillä on epämääräisesti vihlaissu alavatsassa molemmin puolin. Olisikohan tää nyt sitä❤?? En kyllä uskalla ihan vielä testailla, kun en halua pettyä, jos tää onkin vaan oman kehon oikuttelua...
 
On. Haamulainen testattu torstaina, ja tänään jo huomattavasti vahvistuneet viivat :Heartred

20151212_082601-1.jpg
 
vihdoin totta, kuulostaa lupaavalta. :> Millainen kierto sinulla on viimeaikoina ollut?

Onnea Mrs. L. Kyllä tuo on jo selvä plussa. ^^ Tarrasukkia pienelle!

Unamaja, joo nopeampi plussa kummallekin, kiitos. Ilmeisesti ainakin joillain toinen tärppää nopeasti, joten ehkä meillä on toivoa.

Täällä ei mitään flunssaa kummempaa. Ensin oli poika kipeä ja nyt minä. Tosin alan kanssa jo parantua, mutta vähän pelkään etten ole huomenna niin hyvässä kunnossa että voitaisi uimaan mennä. Ajatuksia vatvoakseni... Turhautta jo valmiiksi se, että tästä kierrosta ei imetyksen kanssa tiedä yhtään mimmonen tulee. Jos se venähtää samanlaiseksi kuin viime kierto, voin odottaa menkkoja tai ehkä testata helmikuussa.:meh: Jos tästä positiivista yrittää hakea niin ei ainakaan usein tarvi vuodoista kärsiä jos sama meno jatkuu.
 
Onnea plussasta Mrs.L, ihanat on viivaset! Vihdoin totta, päästä nyt meidät tuskista ja tee se testi :p Aika varma plussahan sieltä on tulossa.

Kotimama, minä lopetin minipillerit 4/-15 ja menkat taisi tulla joskus siinä kesäkuun alussa. Imetyksen lopetin porrastaen toukokuun lopussa. Toki on mahdollista että menkkoja ei tule ollenkaan, toivotaan sulle parasta!

Täällä mennään kp12 ja kropassa samanlaisia valeraskausoireita kuin viime kierrossakin o_O Vähän menkkakipua ja vihlaisuja sekä välillä aristavia rintoja. Hartioihin ilmestyi pari finniäkin, niitä nähty siinä paikassa viimeksi viime raskaudessa. En ymmärrä miksi oma keho kiusaa näin vai voiko ovulaation valmistelu muka aiheuttaa näitä tuntoja? Valekuukautisiin en usko.

Edelleen toivoisin että voisi vaan napsauttaa sormia ja PAM olla raskaana. Syyyyvä huokaus :sorry:
 
Mä mietin et jos ovuloisin nyt pillereiden lopettamisen jälkeen niin huomaisinko sen :D kun esikoista yritettiin niin kaksi kiertoa tuli ennen raskautta ja molemmista huomasin oviksen ilman tikutustakin. Pointti siis se että jos ja kun kierto tästä nyt käynnistyy niin palautuuko normaaliksi eli huomasinko jatkossakin? Toki tämä imetys sekoittaa tässä vielä lisää..

Pitää ainakin jouluviikolla taas testailla kun ruuan kanssa viiniä maistelee :) yllätykselistä tämä on kun ei kiertoa ole näkynyt ja jotenkin senkin vuoksi oon ihan pihalla :D tiedä milloin testailisi sitten..
 
Mun ekat menkat oli NIUKAT. Seuraava vuoto tuli jo kolmen viikon päästä. Seuraava kierto oli just tasan kuukauden. Eli nyt ollaan menossa jo kp43:rolleyes: Koska Ekassa raskaudessa alun oireet oli niin selkeät, tuntuu, että eihän nää ole mitään... Tiedän kyllä, että raskausoireet voi vaihdella paljonkin.


Joo, avvi, valeoireet on kyllä ärsyttäviä samoin kuin epäsäännölliset kierrot!:mad: Miksei jokaisella voisi yksinkertaisesti kestää kierto aina päivälleen saman verran, ovulaation tuntisi selkeästi ja jos olisi tullut raskaaksi niin oireet olisi päivän selvät? Tällaista hiivatin arpomista... Hoh hoijaa..!
 
Heippa kuumeilijat, yksi lisää ilmoittautuu joukkoon :) Tai voiko tässä nyt kuumeilusta puhua kun ei nuo eilen alkaneet menkat hirveesti hetkauttaneet, mutta mahdollisimman pientä ikäeroa toivotaan 11/14 syntyneeseen esikoispoikaan ja miehellä on jo kauhee vauvakuume :D

Heinäkuussa jäi ehkäisy pois (juhlittiin ensin häät alta pois). Kierto on alkanut olla jo suht normaali vaikka parit menkat tässä on vasta tullut. Esikoisesta tärppäs 6kk kuluttua ehkäisyn jättämisestä, sitä ennen oli yks oletettu alkuraskauden km.

Täytyy hiukan päivittää profiilia, tutustua ketjuun ja foorumiin ylipäätään ja koittaa päästä juttuun mukaan :)
 
Tervetuloa Salisha88, toivottavasti ei tarvii pitkään tärppiä odotella :) Kiva et jollai muullakii on mies jolla vauvakuume :grin Meillä 1/15 syntyny poika, ehkäsyä ei oo paria ekaa synnytyksen jälkeistä kertaa lukuunottamatta ollu käytössä. Mies ois halunnu pienellä ikäerolla toisen lapsen ja itekkii aloin sit jo alkuvuodesta kuumeilemaan kakkosta. Kierron käynnistymistä täällä kuitenkii odotellaan... En tiiä saako näin sanoo, mut tuntuu siltä kun yritystä ois nyt kohta jo 10kk takana kun sen aikaa on toista lasta toivonu, ilman tärppi mahollisuutta kuitenkin :(
 
Icequeen, kiva että joku muuki on jättäny heti ehkäsyn pois! Meillä esikoinen ny 8vk ja ehkä alko menkat pari viikkoa sitte, koitan ny tikutella ovista että onko se loppuviikosta.. Toki koitetaan tähdätä vasta keväälle raskautumista mutta en panisi pahitteeksi aiempaakaa :) veikkaan silti että kauan saa ootella.
Ootko testaillu ollenkaa olisko mahdollisuutta silti raskauteen? Ja imetätkö viä?
 
Eilen illalla alkoi menkkamaiset alavatsakivut ja sama jatkunut tänäänkin. Mitään vuotoa ei ole näkynyt paitsi valkkaria. Pillereiden loppumisesta nyt viikko. Voihan nämä tuntemukset olla jotain omaa kuvitelmaakin :D mutta seuraillaan, imetys jatkuu edelleen tiheänä. Poika täytti juuri 11kk.

Tsemppiä icequeen. Lohdutuksena se että kysyin imetystukiäidiltä raskautumisesta ja imetyksestä niin sanoi että se tosiaan hidastaa uudelleen raskautumista toisilla naisilla mutta sitten on myös ne joilla kierto käynnistyy heti jälkivuodon loputtua :)
 
Takaisin
Top