Vargynja, mulla oli tämän ekan kohdalla tismalleen samat ajatukset, kun ei mitään kuulunu. Meillä ei ihan yhtä kauaa mennyt, mutta kuitenkin sen verran, että turhautuminen iski hetkellisesti. Silloin juuri tärppäsi, kun olin "luovuttanut" ja todennut, että tasan yhdet menkat ja sitten lähdetään tutkimuksiin, jos en raskaudu! Nyt kp 37, ei siis mitään! Kauhun(positiivisen sellaisen), jännityksen, innostuksen, epäilevän ja hämmästyksen sekaiset tunteet juuri nyt
Mutta en hötkyile, koska kierto voi olla vielä sekaisin. Eka kierto oli vain 21 päivää, toinen 30 päivää ja nyt näyttää venyvän pitkäksi. Hämää vaan ne menkkatuntemukset, joita oli siis viikko sitten la, su ja vielä ma ja ti, mutta sitten ei kyllä enää oikein mitään. No ehkä satunnaisesti loppuviikostakin. Joskus on menkat alkanu +/- 5vrk kuluessa jomottelusta, mutta nyt onkin menny jo 8vrk...
Jos mulla olis kaapissa raskaustesti, nii kauhea kiusaus olis tehdä, mutta kun ei ole, niin osaan ottaa rennosti ja jopa "unohtaa" koko asian.