Toinen haaveissa <3

Heitsu, onko sulla joku lääke joka pidentää luteaalivaihetta vai onko se normaalisti noin pitkä? Vai oisko ovis ollut myöhemmin? Mulla on luteaaluvaihe aina sama 13päivää ihan prikulleen. :) siksi mietin, miten se voi niin paljon vaihdella :) toki kk ovikseen mulla saattaa olla 13 tai 23 päivän välillä.. mut sit menkat siirtyy aina sen verran että ne tulee aina dpo13.
Yleensä kierto on 28-33kp luokkaa ja luteaalivaihe on 15-18luokkaa.Noiden mukaan vuodon olisi pitänyt alkaa.Tämä kierto on ihan normaali ei mitään hormooneja eikä lääkkeitä mitkä voisi vaikuttaa kuukautiskiertoon.
 
Heitsu, toivotaan että pärähtäiskin plussa testiin.

Unicorn, en oo koskaan törmännyt tollaseen että normaalisti runsaat menkat niukkenis. Itsekin kärsin runsaasta vuodosta ja ikävistä krampeista, jotka tosin helpottivat synnytyksen jälkeen. Toivottavasti se olis vaan tätä naiseuden ihanuutta joka saa kropan toimimaan välillä miten sattuu!

ON, ihme vilun väreitä ja kamala nälkä koko ajan..kp 16/jotakin, yk 6 meneillään. Ens kierrosta alan seuraamaan tarkemmin tätä kroppaa. Ps.käyttääkö naiset minkälaisia appeja seuraamaan kiertoja? Ja jos, niin kertokaa hyvät/huonot puolet.
 
Heitsu, toivotaan että pärähtäiskin plussa testiin.

Unicorn, en oo koskaan törmännyt tollaseen että normaalisti runsaat menkat niukkenis. Itsekin kärsin runsaasta vuodosta ja ikävistä krampeista, jotka tosin helpottivat synnytyksen jälkeen. Toivottavasti se olis vaan tätä naiseuden ihanuutta joka saa kropan toimimaan välillä miten sattuu!

ON, ihme vilun väreitä ja kamala nälkä koko ajan..kp 16/jotakin, yk 6 meneillään. Ens kierrosta alan seuraamaan tarkemmin tätä kroppaa. Ps.käyttääkö naiset minkälaisia appeja seuraamaan kiertoja? Ja jos, niin kertokaa hyvät/huonot puolet.
Toivotaan että plussa nyt tulee huomiseen testiin.Käytössä on floo ja ladytimer kuukautiskalenteri kumpasestakin ei mitään negatiivistä sanottavaa.Ladytimerissä on myös keskustelu missä voi ladytimerin käyttäjien kanssa keskustella.
 
Tsemppiä heitsu, toivottavasti tulee plussa!

Itsellä on vihdoin menkat ohitse, nyt kp 7. Aattelin keskiviikkona (kp 11) alkaa tikuttaa, kun on vaan 5 tikkua jäljellä clearbluen digitestissä, niin josko ne riittäisi...
 
Täällä taas nega ja 35kp plus kovat dpo päivät kaiken lisäksi 21dpo.Huomenna soitan meidän hoitopaikkaan että olen tehnyt neljä testiä ja kaikki on negoja kuukautis oireet aaltoilevasti tulee mutta vuotoa ei tule.Kysyn että mihin asti odotetaan ennen kun alan napsimaan primolut kuuria.
 
Täällä taas nega ja 35kp plus kovat dpo päivät kaiken lisäksi 21dpo.Huomenna soitan meidän hoitopaikkaan että olen tehnyt neljä testiä ja kaikki on negoja kuukautis oireet aaltoilevasti tulee mutta vuotoa ei tule.Kysyn että mihin asti odotetaan ennen kun alan napsimaan primolut kuuria.

No voi hitsi :/ ompas kummallista.. toivotaan että sulla nousee hormoonit vaan vähän hitaasti ja se plussa sieltä vielä tulisi :) mutta toivottavasti kuitenkin tilanne selviää!
 
Viime kierrossa oli kans vaan yksi kunnon vuotopäivä ja muut oli samanlaista tuhraamista. Onko kellään ollu samanlaista ja mitähän se on meinannut? Mietin jo jotain munasarjakasvaimia ja muita kauheuksia :/


Mul on aina ollu silleen et eka päivä vuodan ku seula ja siitä seuraavat 2-3 päivää on ihme tuhrua. Jossain vaiheessa teininä sitä tutkittiinki et onks jotain häikkää ku yhtäkkiä rupes niukkenee mut ei löydetty mitään selittävää syytä sille :)


Jokseenkin kummastuttaa tää oma kroppa. :wideyed: Menkat loppu eilen ja nyt parina päivänä ollu ihan järkyttävää pahoinvointia. Nytki tekis mieli lähtee töistä takas kotiin ku järkky kuvotus päällä o_O Tää "aamupahoinvointi" alko jo ennen ku kierukka poistettiin mut nyt tuntuu et tää vaan pahenee.. Onneks on esikoisen neuvola torstaina ni voin kysästä hoitajalta et mitähän ihmettä tää oikeen meinaa
 
Soitin tänään meidän hoito paikkaan sieltä neuvoivat että odottaa joulun väli päiville ja jos ei kuulu kuukautisia ennen välipäiviä niin sitten aloittaa primolutit.
 
Mites Kirveli? Milloin meinasit testailla? Oliko mikä dpo nyt sulla? :)

Tänään on 8dpo. Tuolla toisessa ketjussa kirjoitinkin, että yleensä pelkään niin niitä negatestejä, etten ainakaan ennen menkkojen myöhästymistä halua testata. Nyt vaan toi joulu sotkee mun suunnitelmat, mietin et pitääkö kuitenkin rohkaistua ja testata la-aamulla ennen anoppilaan lähtöä. Siellä kuitenkin viiniä tarjolla...
 
Meillä nyt tämä kierto menee ohi. Ollaan molemmat tosi kipeitä ja mun on pakko vetää lääkkeitä, joita ei pitäis yrityksen aikana vetää - pää on niin tukossa räkää, että sitä särkee :( joten päätettiin käyttää kortsuja tämä kierto sitten. Ei halua ottaa riskiä mistään epämuodostumista.
 
Kirveli, mäkin oottelen sun testiä jännittyneenä :)

Mä tilasin kaksoishormonitestin tähän kiertoon. Kp8 menossa ja vielä ei oo kasvukipuja ees. Flo ennustaa ovista välipäiville. Taitaa ainakin tulla hyvin hyödynnettyä ;)
 
Kirveli, mäkin oottelen sun testiä jännittyneenä :)

Mä tilasin kaksoishormonitestin tähän kiertoon. Kp8 menossa ja vielä ei oo kasvukipuja ees. Flo ennustaa ovista välipäiville. Taitaa ainakin tulla hyvin hyödynnettyä ;)

Mulla tänään menossa kp 7, päästään piinailemaan yhessä :D
 
Takaisin
Top