Toinen haaveissa <3

Ymmärrän tosi hyvin! Meilläkin on yksi keskenmeno taustalla ja epäilen, että johtui tosta tulehduksesta... :( mutta paha sanoa näin jälkikäteen.

Pitää siis vielä mainita että se bakteerivaginoosi vaivasi vain siinä raskaudessa jonka lopputulos saatiin syliin saakka joten mene ja tiedä..
 
Oon niin hönö näiden ovistestien kanssa mut siis pitääks sen testiviivan olla yhtä vahva kun kontrolliviiva et se on positiivinen?:oops:
 
C5DDFA75-54A1-4438-B54D-C31354F075B2.jpeg
Testi näytti siis tältä mut siis häh? :bored:
 
Hmm, saa nähä onko ovis tällä kertaa aikasemmin - tänään kp 10. Tai sit mun kroppa kerää taas hitaasti hormooni ja on huipussaan oikeaa aikaa :D Mun ovis plussa on selkee testi viiva tummempi ku kontrolli.
9f5e088610744da76117639ec8dca724
 
Joo siis tänään vasta alotin tikuttaa ja meinasin täst nyt tonne kp14 asti tai riippuen vahvistuuko tosta vai miten :) Hämmennyin vaan tosta et miten tota pitäis tulkita

Pitää illalla yrittää ylipuhuu mies hommiin ku just kohta ollaan lähdössä jouluks mun vanhempien luo ni saa nähdä miten käy :grin

Kävin tänään aamulla niistä pahoinvoinneista lääkärissä ni ne meinas et voi ihan hyvin johtua hormoneista mut ottivat kuitenki verikokeet et katotaan löytyykö niissä mitään selittävää tekijää :bored:

Sori omanapailut:shy:
 
Ooh, onnea oviksista!
Täällä kp 49 ja edelleen nega testissä. Hyppääköhän kokonaan tän kierron ohi? Gynelle ei saanut enää aikaa, meen sitte joululoman jälkeen jos ei tätiä kuulu [emoji58]
 
Luulin eilen, että olis kp1 mut eipä sit ollutkaan. Yleensä menkat alkaa kunnon vuodolla tai ainakin vuoto on ihan punaista ja muutaman tunnin kuluessa jo runsasta. Eilen oli ensin vaaleanpunaista ja sit rusehtavaa. Illasta lähtien on ollu vaaleanruskeaa valkovuotoa ja nyt ei ollu väriäkään enää... Kerran on raskauden jälkeen menkat alkanu niin, että vajaan vuorokauden tuli tuhrua ennen kuin kunnon vuoto alkoi. Tällaista ei oo ollu ikinä.
 
Niin sailamaria, tee testi! :) jos oliskin tärpännyt :)

Harmittaa, että tää kierto menee hukkaan, mutta ainakin ovisplussa tuli samana päivänä kuin viime kierrossa eli kp 14. Hyvä, että kierto näyttää toimivan jatkoa ajatellen :) katsotaan nyt mikä luteaalivaiheen pituus on tällä kertaa, pitääkö siitä olla huolissaan.
 
Täällä ei vielä ole näkynyt kuukautisia vaikka ois pitänyt.Kierto sen 28-33kp nyt yli viikon myöhässä(8pvää)Dpo päivät pyörii yli kahdessa kymmenessä jo.Tämä kierto kyllä yhtä hyvin voi olla ovuloimaton kierto ja testit liian herkkiä minulle eka kierto kun testasin niillä ovista.Plussan kyseisiin testiin sai aika aikaisin mitä edellisissä kierroissa on ollut. Hoito paikasta kertovat silloin että välipäivinä tehdä testi ja jos nega niin aloittaa primolut kuurin.Tänään testasin myös negan.Tässä vaiheessa raskaus olisi kyllä näkynyt jos on näkyäkseen viime raskaudessa jo näkyi tässä vaiheessa.Just sain tietää että 2vk yks henkilö oli tehnyt testiä ja kaikki negoja sitten kun oli mennyt 2vk sitten vasta plussa.Mietin juuri sitä että odotanko sen 2vk ja sitten aloitan primolutit tarvittaessa mutta minulla olisi kyllä pitänyt näkyä jo jos on näkyäkseen.Ehkä teen vielä välipäivillä testin ja sitten tarvittaessa primolutit?Sen jo tiedän että primoluteista kuukautiset sattuu just siihen kohtaan missä palataan lomilta kouluun ja osa töihin.Ei mitenkään kiva juttu.
 
Takaisin
Top