Toinen haaveissa <3

Mulla on foolihappo + b6/b12 vitamiinit, sinkki ja d-vitamiini. Mies syö foolia, b-vitskuja ja d-vitamiinia.

Muuten ovistestejä käytän (clearblue). Pari kiertoa lämmön mittauksia tein, mutta nyt en jaksa.

Samat keinot (miinus mulla toi sinkki) oli käytössä esikoisen kanssa.
 
Te jotka käytätte ovistestejä; onko kierto kuinka säännöllinen? Itellä ainakin heitteli ennen raskautta mutta synnytyksen jälkeen tasottui ja oli aika päivälleen tarkka mutta sekosi ihan kuusnolla imetyksen lopettamisen jälkeen (olisko ollu lähemmäs 90pv ku menkkoja ei kuulunu?!). En taida tunnistaa enää ovulaatiota ja mietin että oliskos toi tikuttaminen hyvä? Ja mistä tilaatte testinne?
Kiitos kovasti avuista..
 
Rouva V, Mulla oli ennen ihan säännöllinen 28päivää. Nyt taas heittelee miten sattuu 23-36, joten oviksen tikuttaminen on melkein välttämätöntä kun ovisoireitakin on pitkin kiertoa. Jopa tänään kp2 :D

Tilaan ovistestit mammaksi.fi tai ebay. Joskus oon ostanut apteekista tai marketista jos ei oo kerinny ootella postia, mutta niissä ei mulla tuu räikyvän punaiseksi koskaan.

Tsemppiä :)
 
Rouva V. Kierto on kaikkea muuta kuin säännöllinen kierukan jäljiltä. Alan testaamaan suunnilleen kp10 eteenpäin koska you'll never know. Tässä kierrossa ovisplussa tuli vasta kp20. Marketista oon pregcheckit ostanut, en oo vielä ehtinyt tutkia, saako niitä halvemmalla jostain tilattua. Näyttävät luotettavat viivat, voin suositella.
 
Luruh pahoittelut menkoista :/
Esikoinen tärppäs yk3, oli käytössä vehnänalkioöljy, foolihappo ja ovistestit (clearblue). Nyt tää kolmas plussa tuli ilman mitään noita, vaan joka toinen päivä talletuksia oletetulla ovisviikolla. Sit kiinnittymisen aikaan ruoan kans viiniä loman aikana.
Minä taas luulin et punkkua juodaan sen takia et alko saa vähän verenkierron paremmaksi kiinnittymistä varten, et uusi tieto mulle tuo Unicornin tieto! :)
Tervetuloa Rouva V! Toivottavasti käyntisi täällä jää lyhyeksi! :)
Rouva V, ovistestit oon tilannut raskauskeijulta :)
 
Pahoittelut mymlan<3 en kierrosta sitten toivottavasti tarttuu kyytiin :)

Minä tilaan myös raskauskeijulta. Oon nyt siirtynyt käyttämään clearbluen sitä kaksoishormonia mittavaa digitaalitestiä. Kallis on, mutta mun viiva tihrustelut oli niin turhauttavia :D
 
Pahoittelut mymlan :( tiedän tunteen. Mulla ollut tässä 1,5v aikana tosi monta kiinnittymisyritystä ja yksi km :( ei se auta kun leuka pystyyn ja kojti uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta.. vaikka hetken epätoivoiselta tuntuukin! Tsemppiä <3



Onko kellään ollut ovulaatio kuukautisten aikaan? Mulla ei kuukautiskipuja juuri ole yleensä ja eilen kp2 sattui alamahaan ihan ovismaisesti.. naama helotti ja oli muutenkin ovisolo. Ovistesti oli yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Menkat on ollu nyt tosi niukat :/ normaalisti vuodan kauheasti yön aikana ja kp2.. nyt ei tuu pyyhkiessä ees paperiin mutta tampooni vähän värjäytyy muutamassa tunnissa. Outoa.
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Rouva V!

Pahoittelut mymlan

Missä vaiheessa kiertoa ootte muuten ruvennu tikuttaa ovista?

Mulla on nyt jotenki tosi oudot menkat :bored: Hirveetä jomotusta ollu alavatsalla ja selässä jo 5 päivää ja nyt kp2 ja näyttää siltä et menkat loppu jo. :eek: Hiukka mystistä...
 
Tervetuloa Rouva V!

Pahoittelut mymlan

Missä vaiheessa kiertoa ootte muuten ruvennu tikuttaa ovista?

Mulla on nyt jotenki tosi oudot menkat :bored: Hirveetä jomotusta ollu alavatsalla ja selässä jo 5 päivää ja nyt kp2 ja näyttää siltä et menkat loppu jo. :eek: Hiukka mystistä...


Yleensä siinä kp10.. ovis vaihtelee 13-23 kiertopäivillä niin >.< mutta eilen sattui mahaan niin hassusti kp2 että koklasin jo ovistikulla ja ihan tumma oli. Oli kyllä lippukierrostakin pitkää . En tajua tätä kroppaa. Mulla kans näyttää et päivällä tulee tippa verta ja sit taas loppuu. Seraavana päivänä tippa.. ja loppuu. Ihme tiputtelua. Viime menkat kesti neljä päivää ja samalla tavalla kun nää O.o joku häiriö? En ovuloinu? Liian ohut limakalvo??
 
Voin niin samaistua tohon kropan outoon toimintaan :rolleyes:

Viime menkat oli ekat kierukan poiston jälkeen ja oli ihan normi 4 päivää ja kierto 28 mut sit nyt nää on kyl niin oudot et ihmettelen vaan et mitä tässä kropassa tapahtuu vai tapahtuuko ees mitään :bored:
 
Unicorn oisin ite jo luullu olevani raskaana tuollasilla menkoilla ja oireilla, kun ovistestikin jo vahvaa viivaa..

Jos oikein muistan niin kaksoishormoni testi mittaa myös estrogenia ja pyrkii/pystyy näin ollen ennustamaan oviksen aiemmin. Eli alkaa vilkkuun kun estrogenitasot nousee.

Mutta se miks tulin taas huuteleen on se että tilatkaa naiset noi digiovistestit esim englannista ebayn kautta, tulee paljon halvemmaksi. Itse ehdin tilata kaksi tai kolme kertaa, hienosti tuli joka kerta perille ja tosiaan säästää aika hyvin. Paketti niitä CB:n perus digitaalisia ovistestejä oli joku 20€
 
Unicorn oisin ite jo luullu olevani raskaana tuollasilla menkoilla ja oireilla, kun ovistestikin jo vahvaa viivaa..

Jos oikein muistan niin kaksoishormoni testi mittaa myös estrogenia ja pyrkii/pystyy näin ollen ennustamaan oviksen aiemmin. Eli alkaa vilkkuun kun estrogenitasot nousee.

Mutta se miks tulin taas huuteleen on se että tilatkaa naiset noi digiovistestit esim englannista ebayn kautta, tulee paljon halvemmaksi. Itse ehdin tilata kaksi tai kolme kertaa, hienosti tuli joka kerta perille ja tosiaan säästää aika hyvin. Paketti niitä CB:n perus digitaalisia ovistestejä oli joku 20€

No niin mäkin, mutta samana aamuna kun vuoto alkoi, r-testi oli nega. :) en mä usko että sitten enää plussaksi olisi muuttunut.

Okei , täyttypä katella ja kokeilla. Digiovistestiä oo käyttänyt, ja toimi hyvin :) eipähän tarvinnu arpoa.
 
Takaisin
Top