Toinen haaveissa <3

Kk alkaa kp 31 ja samalla se muuttuu kp1.

ef2d266571892fec8973fb0a3178771a


Aloin vaan miettimään, sillä tää mun sovellus näyttää että menkat alkais kp 30 ja se muuttuis silloin kp1 kun oon syöttänyt kierron pituudeksi 30pv. En tiiä ymmärsikö kukaan :D
 
Aa eli siis kierto on 30 päivää ja silloin kolmantenakymmenentenä päivänä alkaa menkat eli siis periaatteessa kp 30 on myös 1? :D Siis oon ihan uuno tässä

Siiiiiiiiiis se päivä kun menkat alkaa niin on kp1. Oli se sit 28,29,30 jne..
Kierto ei välttämättä aina oo prikulleen saman pituinen. Vaikka suurinpiirtein aina olisikin. Ite lasken joskus niin, että jos kp30 illalla alkaa menkat niin merkkaan vasta seuraavan päivän kp1:ksi kun vuoto on alkanut kunnolla.

Mutta siis jos sulla aamulla on kp30 ja menkat alkaa iltapäivällä niin sillon se on kp1 ja sun kierto oli 29 päivää.
:)
 
Siiiiiiiiiis se päivä kun menkat alkaa niin on kp1. Oli se sit 28,29,30 jne..
Kierto ei välttämättä aina oo prikulleen saman pituinen. Vaikka suurinpiirtein aina olisikin. Ite lasken joskus niin, että jos kp30 illalla alkaa menkat niin merkkaan vasta seuraavan päivän kp1:ksi kun vuoto on alkanut kunnolla.

Mutta siis jos sulla aamulla on kp30 ja menkat alkaa iltapäivällä niin sillon se on kp1 ja sun kierto oli 29 päivää.
:)

Ahaa joo! Nyt meni kaaliin :D Kiitos :)
 
Pahoittelut ja tsemppiä :)

Täällä käytössä Geleet, maca, foolihappo, +kaikki muutkin vitamiinit (mammavitskut, sinkki, d, c,..)punaviini oviksen jälkeen.. painon pudotus ja terveellinen ruokavalio. Ovistestit. Asian unohtaminen ja tjottailu. Joka toinen päivä taktiikka ja seksilelut jännitystä tuomaan :D :D jalat kohti kattoa kymmenisen minuutti seksin jälkeen , ei pesulle...

Greippimehu on niin pahaa että sitä en oo nyt hetkeen juonut.
 
Mä tein viimeks sitä, että nostin jalat kohti kattoa seksin jälkeen mut sit kun tärppäs niin en nostanu ja pesullakin kävin heti :) Mulla on foolihappo, D-vitamiini ja välillä monivitamiini käytössä. Sinkin ajattelin aloittaa ja greippimehun :) Miehellä on sama setti muuten mut ei greippimehua.
 
Mitä ovistestejä ootte käyttäny? Mikä tos punaviinis on ideana?

Mulla on nyt käytössä mammavitskut, sinkki, c (lisäks magnesium ja maitohappobakteeri) geleetä vois kokeilla viel ottaa lisäks.

Tuntuu et oon ihan kujalla näiden kaikkien kanssa :oops::grin
 
Samat kikat kuin Unicornilla, miinus punkku! :wtf:

Ovistesteistä käytössä on ollut onestep ja pregcheck, ja jälkimmäistä aion käyttää jatkossakin.
 
Mulla mamavitat ja d-vitamiini. Kokeilin macaa, mutta aloitin sen käytön kesken kierron ja jätin sen pois kohta kaksi viikkoa sitten kun kierto vain venyy ja venyy. En tiedä onko vaikutusta, tuskin. Aloitan uudestaan sitten kun kp1 koittaa.
Sekoitin macajauheen kylmään mehutilkkaan, ykkösellä alas ja mehua heti päälle. Onnistui hyvin semmosen vähän vahvemman tai kirpeämmän mehun kanssa.

Nyt siis kp40. En oo testannut uudelleen kun en itsekään usko että mitenkään voisin olla raskaana. Eilen työillallinen ja tuli juotua viiniä ja avecci päälle. Perjantaina joulujuhlat (ja mun synttärit)

Ja onnea plussista!!
 
Esikoinen tärppäs siitä kierrosta, missä kiinnittymisen aikoihin vedin oikein perinteiset perseet festareilla, joten en usko että alkolla on ainakaan negatiivista vaikutusta ennen plussaa.
Ensi lauantaina tehdään reissu Helsinkiin ja meinasin kyllä muutaman viinilasin kumota. Ajoitus osuu taas siihen oletetun kiinnittymisen tienoille.
 
Itellä täällä käytössä sinkki,foolihappo,D-vitamiini,ovistikut ja seksin jälkeen jalat ylhäälle 10min.Greippimehua ja gleet on kokeiltu ei mitään hyvää sanottavaa niistä ei ollut apua meille ainakaan harmi vain.
 
Aika samat keinot kuin muilla :D eli:

Monivitamiini, sinkki, tupla-annos foolihappoa, D-vitamiini.
Ovulaatiotestit, limojen ja kohdunnapukan seuraaminen.
Aamulämmön mittaus.
Tässä kuussa kokeiltu joka päivä seksiä taktiikkaa ja jalat kohti kattoa 10min seksin jälkeen(näin toimin esikoisen tärpissä :D )

Greippimehu ei tehnyt oikein mitään, joten tässä kierrossa ei ole käytössä.
 
Hei naiset! Täällä joukkoon liittyisi 04/17 syntyneen pojan äiti. Esikoista tehtiin/yritettiin enemmän ja vähemmän noin 8 vuoden ajan ja matkalla tarvittiin myös lääketieteen apua (joskin siitä ei ollut sitten mitään hyötyä kun plussa olikin sitten luomuylläri).. Kovasti kuumeilen pienestä sisaruksesta.
 
Takaisin
Top