Toinen haaveissa <3

Onnea Ellikki tytöstä <3
Jee mymlan, kyllä munkin silmään plussa, ONNEA!!!! <3 :)
täällä ois tänään 4+0 menkoista laskettuna ja digi antoi jo 2-3vk tuloksen. Vähän mieltä helpottaa kun tietää et tasot nousseet että suunta ainaki parempi kun edellisissä vkm!
ab1eb5c72c62739e54896ecc18cd45f1
 
ONNEA Ellikki<3<3 ihanaa kun kävit kertomassa! Kaunis tyttö<3

Mymlan, plussalta näyttää! Iiik! Varovaiset onnittelut<3

Graisu, ihanaa kun tasot nousee! Onnea<3
 
Saniaisia ei aamulla mikroskoopissa näkynyt joten kokeilin uudestaan heti perään kun en ollut syönyt tai juonut vielä siinä vaiheessa ja sittenhän niitä taas ilmestyi! Nyt vaan seurailen kuvion vahvistumista...

Mites sit kun ovis on? Hukkuuko kuviot heti oviksen jälkeen? Ja jos raskautta pukkaa niin kasvaako saniaiset sit taas takaisin? Oon yrittäny googletella mutta hyvin huonolla menestyksellä....

PauliinaS kp11/30 yk16

Mulla ei ole mitään kokemusta tuosta, mut olen nähnyt esim. Mrs. Smithin kirjoittavan asiasta, et häntä huhuilisin. Kirjoittaa ainakin raskaaksi 2017 ja BBT-ketjuissa. :)
 
kirveli hyvä että toimii eikä tuu sivuoireita :)

ellikki onnea!!! Ompaa hurjaa kun muistan kun säkin plussasit ja nyt jo oot synnyttänyt!! :o hui apua! Ja minä vieläkin täällä yrittämässä :D heh! Vaalenpunaista ja vauvantuoksuista arkea sinne! <3

mymlan onnea!!! :)

Graisu selvästi parempi suunta!! Hyvä juttu :)

on: ei mainittavaa, ei menkkoja eikä plussaa. Kp33.. kauanlohan tää meinas tälläkertaa kestää :D O.o
 
Unocorn17 ääh miten tylsää tuo kierron venyminen, tulis sitten edes menkat jos ei plussaa suo tällä kertaa. Pidetään kuitenkin toivoa yllä! :angelic:

Napaa: nyt on sitten hyödynnetty oviksen ympäriltä kaikki mahdolliset päivät, nyt se on korkeemman käres niin sanotusti. Yritän nyt piinailla mahdollisimman maltillisesti enkä tee tulkintoja joka nippailusta. :rolleyes:

Yk2, dpo1
 
Kirveli tsemppiä piinapäiville! Hyvä että on hyödynneyty ;)

Täällä alko kp1 :P ei ennätetä raskautua enää tällekään vuotta.. josko se 2018 olis sitten meidän vuosi :) ovis hyvällä tuurilla osuu vielä tälle vuodelle, mutta testaamaan ei enää päästä.

Yk19 tai 20...
 
Kirveli tsemppiä piinapäiville! Hyvä että on hyödynneyty ;)

Täällä alko kp1 :p ei ennätetä raskautua enää tällekään vuotta.. josko se 2018 olis sitten meidän vuosi :) ovis hyvällä tuurilla osuu vielä tälle vuodelle, mutta testaamaan ei enää päästä.

Yk19 tai 20...

Kiitti!

Pahoittelut kp1:stä. :sad001 Vahva luotto ensi vuoden plussaan, ehkäpä jo tammikuussa! :angelic:
 
Unocorn17 ääh miten tylsää tuo kierron venyminen, tulis sitten edes menkat jos ei plussaa suo tällä kertaa. Pidetään kuitenkin toivoa yllä! :angelic:

Napaa: nyt on sitten hyödynnetty oviksen ympäriltä kaikki mahdolliset päivät, nyt se on korkeemman käres niin sanotusti. Yritän nyt piinailla mahdollisimman maltillisesti enkä tee tulkintoja joka nippailusta. :rolleyes:

Yk2, dpo1

Niin mäkin aina oon vannottanut ittelleni että nyt pysyy maltti päässä, mutta joka pienimmätkin oireen tulkitsen :D
 
Kirveli kiitos, itse en jaksa uskoa siihen ihmeeseen ilman lääkärin toimenpiteitä.. mutta tammikuussa hakeudutaan hoitoihin. Jospa se siitä alkas lutviutua. Tietäs ainakin paremmin, mikä tai missä mättää. Omat värkit ultrattu ja pitös olla kunnossa.. tiiä sitten :)

Graisu, niimpä! :)

mymlan mulla sama :D x)
 
Niin mäkin aina oon vannottanut ittelleni että nyt pysyy maltti päässä, mutta joka pienimmätkin oireen tulkitsen :D

Joo ei tää helppoa tuu olemaan ja tietoisesti pitää olla ajattelematta... Onneks tässä tulee näitä joulujuttuja niin ei joka hetki kerkeä itseään tutkia. :rolleyes:

Mietin sitä punkkua piinapäiviksi mut jotenkin ei näin aikaisessa vaiheessa yritystä viitsi ihan jokaista taikatemppua kokeilla. Mä kun en punaviiniä juo ollenkaan normaalisti. :wtf:
 
Täällä alko kp1 :p ei ennätetä raskautua enää tällekään vuotta.. josko se 2018 olis sitten meidän vuosi :) ovis hyvällä tuurilla osuu vielä tälle vuodelle, mutta testaamaan ei enää päästä.

Yk19 tai 20...
Mä käyn edelleen vähän väliä kurkkimassa, että joko sulle ja muille pitkään yrittäneille se plussa olisi tullut. Koko sydämestäni toivon sinulle pikaista plussaa. <3

Meillä silloin kesällä taisi olla yk 7 tai 8, kun tärppäsi ja sekin tuntui niin pitkälle ajalle silloin. Nyt mennään jo viikolla 27, aika rientää.
 
Hei nyt on pakko kysyä fiksummilta.

Jos kuukautiskierto kestää vaikka 30pv. Niin alkaako ne menkat periaatteessa kp 31 vai tuolloin 30?
 
Mä käyn edelleen vähän väliä kurkkimassa, että joko sulle ja muille pitkään yrittäneille se plussa olisi tullut. Koko sydämestäni toivon sinulle pikaista plussaa. <3

Meillä silloin kesällä taisi olla yk 7 tai 8, kun tärppäsi ja sekin tuntui niin pitkälle ajalle silloin. Nyt mennään jo viikolla 27, aika rientää.

Kiitos Silky<3
Ootpas hurjan pitkällä jo sinäkii! Aika rientää todellakin! Tsemppiä loppuraskauteen :)
 
Takaisin
Top