Ellikki,Onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saniaisia ei aamulla mikroskoopissa näkynyt joten kokeilin uudestaan heti perään kun en ollut syönyt tai juonut vielä siinä vaiheessa ja sittenhän niitä taas ilmestyi! Nyt vaan seurailen kuvion vahvistumista...
Mites sit kun ovis on? Hukkuuko kuviot heti oviksen jälkeen? Ja jos raskautta pukkaa niin kasvaako saniaiset sit taas takaisin? Oon yrittäny googletella mutta hyvin huonolla menestyksellä....
PauliinaS kp11/30 yk16
Kirveli tsemppiä piinapäiville! Hyvä että on hyödynneyty
Täällä alko kp1 ei ennätetä raskautua enää tällekään vuotta.. josko se 2018 olis sitten meidän vuosi :) ovis hyvällä tuurilla osuu vielä tälle vuodelle, mutta testaamaan ei enää päästä.
Yk19 tai 20...
Unocorn17 ääh miten tylsää tuo kierron venyminen, tulis sitten edes menkat jos ei plussaa suo tällä kertaa. Pidetään kuitenkin toivoa yllä! :angelic:
Napaa: nyt on sitten hyödynnetty oviksen ympäriltä kaikki mahdolliset päivät, nyt se on korkeemman käres niin sanotusti. Yritän nyt piinailla mahdollisimman maltillisesti enkä tee tulkintoja joka nippailusta.
Yk2, dpo1
Niin mäkin aina oon vannottanut ittelleni että nyt pysyy maltti päässä, mutta joka pienimmätkin oireen tulkitsen :D
Mä käyn edelleen vähän väliä kurkkimassa, että joko sulle ja muille pitkään yrittäneille se plussa olisi tullut. Koko sydämestäni toivon sinulle pikaista plussaa.Täällä alko kp1 ei ennätetä raskautua enää tällekään vuotta.. josko se 2018 olis sitten meidän vuosi :) ovis hyvällä tuurilla osuu vielä tälle vuodelle, mutta testaamaan ei enää päästä.
Yk19 tai 20...
Mä käyn edelleen vähän väliä kurkkimassa, että joko sulle ja muille pitkään yrittäneille se plussa olisi tullut. Koko sydämestäni toivon sinulle pikaista plussaa.
Meillä silloin kesällä taisi olla yk 7 tai 8, kun tärppäsi ja sekin tuntui niin pitkälle ajalle silloin. Nyt mennään jo viikolla 27, aika rientää.