Pahoittelut tädin kohdanneille
Mites
käpynen uuden testin kanssa kävi? :)
Pahoittelut negasta Heitsu
Mutta tokihan sitä vielä on toivoa!
Pauliinalle tsemppiä ! Täällä yritetään kierrellä flunssa-aaltoja.. mummoloissa on jo kiertänyt, meille varmaan seuraavaksi taas :/
Mymlan , pahoittelut negasta, mutta toivoa vielä on
tuus kertoo mitä uus testi sanoo sit :) mä oon syönyt macaa välillä ja tuppaa mulla laittamaan mahan sekasi - ripulia ja kauheita närästyskramppeja.. kun alottaa syömään niin seksihalut nousee kyllä roimasti, mutta ei oo sen väärti kun tulee niin pahat noi sivuvaikutukset
mutta ehkä mä vielä jossain vaiheessa uskallan varovasti koittaa :) ...jos meinaa kokeilla, niin kannattaa alottaa ihan pienellä annostuksella ja nostaa sit pikkuhiljaa kun maha tottunut :) miehellä toimii seksihaluihin vähän liiankin hyvin xD
Vaiana , se on hyvä ettei ainakaan talletteluista jää kiinni
Kirveli ootko kauan syönyt nyt tota macaa? :) mä popsin kans pillereitä välillä, on niin pahaa että öhhhöhhhh! :S
ON: ehkä dpo9-11, ei tarkempaa tietoa. Testi nega ja kp32. Normaalisti menkat alkaa aina dpo13. Tää kierto vähän venyy taas näköjään. Flon mukaan 4pv kuukautisiin. Ei pms oireita mut ei kyllä mitään raskauteen viittaavaakaan. Tai no, ainahan niitä on kun alkaa itteään tutkiskella, mutta ei mitään normaalista poikkeavaa tai hälyttävää. Eiköhänniitä menkkoja taas ootella :) kiva jos tulisivat nyt ajoissa niin kerkee heittää tamppoonit sivuun ennen joulua :) Mies toivoi että joskos tänä jouluna sais piparia kun melkein aina ollu jouluna menkat xD paitsi sillon kun odotin esikoista x) heh!