Toinen haaveissa <3

Hei onko teillä kellään kokemusta maca- jauheesta? :D

Mulla on sen verran, että esikoinen tärppäs siitä kierrosta (yk3), missä aloin käyttää macaa. Nyt kierukan jälkeen kierto on epäsäännöllinen ja aloin syödä macaa tässä kierrossa ja ainakin ovis tuli nyt aika paljon aiemmin mitä edellisessä kierrossa. Eli mä liputan toistaiseksi macan puolesta. :)

Otan kapseleina koska on niin hemmetin pahaa, etten varmasti saisi jauheena alas. Kierron kolme ekaa viikkoa syön ja sitten viikon tauko.

Jes Vaiana, tervetuloa vaan kerhoon, vielä on tilaa! :smiley-angelic003
 
Pahoittelut tädin kohdanneille :(

Mites käpynen uuden testin kanssa kävi? :)

Pahoittelut negasta Heitsu :(
Mutta tokihan sitä vielä on toivoa! <3

Pauliinalle tsemppiä ! Täällä yritetään kierrellä flunssa-aaltoja.. mummoloissa on jo kiertänyt, meille varmaan seuraavaksi taas :/

Mymlan , pahoittelut negasta, mutta toivoa vielä on ;) tuus kertoo mitä uus testi sanoo sit :) mä oon syönyt macaa välillä ja tuppaa mulla laittamaan mahan sekasi - ripulia ja kauheita närästyskramppeja.. kun alottaa syömään niin seksihalut nousee kyllä roimasti, mutta ei oo sen väärti kun tulee niin pahat noi sivuvaikutukset :( mutta ehkä mä vielä jossain vaiheessa uskallan varovasti koittaa :) ...jos meinaa kokeilla, niin kannattaa alottaa ihan pienellä annostuksella ja nostaa sit pikkuhiljaa kun maha tottunut :) miehellä toimii seksihaluihin vähän liiankin hyvin xD

Vaiana , se on hyvä ettei ainakaan talletteluista jää kiinni ;)

Kirveli ootko kauan syönyt nyt tota macaa? :) mä popsin kans pillereitä välillä, on niin pahaa että öhhhöhhhh! :S

ON: ehkä dpo9-11, ei tarkempaa tietoa. Testi nega ja kp32. Normaalisti menkat alkaa aina dpo13. Tää kierto vähän venyy taas näköjään. Flon mukaan 4pv kuukautisiin. Ei pms oireita mut ei kyllä mitään raskauteen viittaavaakaan. Tai no, ainahan niitä on kun alkaa itteään tutkiskella, mutta ei mitään normaalista poikkeavaa tai hälyttävää. Eiköhänniitä menkkoja taas ootella :) kiva jos tulisivat nyt ajoissa niin kerkee heittää tamppoonit sivuun ennen joulua :) Mies toivoi että joskos tänä jouluna sais piparia kun melkein aina ollu jouluna menkat xD paitsi sillon kun odotin esikoista x) heh!
 
Hahah, ihana joulupiparitoive siellä Unicorn17 :D
Jos ne tyhmät menkat alkaa, niin toivottavasti tajuavat häipyä sitten ennen joulua! Toivon teille kuitenkin plussaa mielummin ;) vielä on toivoa<3
 
Toivottavasti Heitsu nyt teille plussa suotaisiin <3
mymlan, maca-jauhetta käytin jossain vaiheessa ennen esikoista, mut on niin hurja makuista et huh huh xD erehdyin ekan kerran laittaa kuumaan kahviin, meinas ykä tulla.. kylmiin juttuihin kannattaa laittaa niin ei maistu niin pahalta, vaikka rahkaan/juguun.. :)
Pahoittelut ratamo menkoista :/
 
Unicorn17 vasta kolme viikkoa oon nyt syönyt ja nyt sitten tuleekin taukoviikko. Mä en oo huomannut itsessäni oikein mitään sivuoireita macan kanssa, ehkä seksiä tekee vielä enemmän mieli mitä normaalisti, mut muuten ei ainakaan mitään negatiivista. :rolleyes:
 
Täällä kerkesin kirjoitella pienen hetken keväällä ennen plussaamista ja oli puhe että sitten ilmotan kun on aika eli:
37ceaa94cfba24ce1ed492d60b83e49a
meille tyttö syntyi 7.12 klo 13.07 syöksysynnytyksellä luomusti, synnytyksen kesto 52min josta 4min ponnistus vaihe seisaaltaan:) Neidillä hurjat mitat 4430g ja 51cm
Taustalla oon seurannut plussauksia niitä toivon kaikille

Terv. Ellikki85 ja pikku-Ella 3pv
 
Tullu taas niin paljon viestejä yhessä päivässä ettei meinaa perässä pysyä :shy: Pahoittelut kaikille keillä uus kierto.. Ite täällä odotelen myös uutta kiertoa alkavaks parin päivän sisään.

Kyl toi mymlan näyttää plussalta :happy:
 
Takaisin
Top