Toinen haaveissa <3

Dämit, Ratamo! Mutta uusi kierto on uusi mahdollisuus (minä paraskin puhuja, tunnettu pessimisti :meh:).

Talleteltu on ja kyl mä meinasin nämä kaksi seuraavaa päivää vielä ylipuhua miehen hommiin, eipähän jää jossiteltavaa sen suhteen.

Oliko täällä nyt muita samassa vaiheessa? Jos luteaali on sen 14 vrk ni aika lailla joulun pyhinä saa odottaa menkkoja. Ei mittään suuria odotuksia joululahjaksi ja sillee... :angelic::nailbiting::joyful:
 
Täällä aamulla testailtiin nega ei minkään sorttista haamua tullut.Nyt menossa siis 14dpo ja 28kp.Kierto yleensä ollut 28-33kp.Tulevalla viikolla siis kuukautiset alkaa jos ei jopa tänään.
 
Mulla oli just ovis :) Nyt on kp15 ja menkkojen pitäis alkaa 23.12. Pari viimeistä kiertoa on ollu vähän lyhyempiä mut ovis olikin paria päivää aiemmin kuin yleensä. Nyt oli normaaliin aikaan joten menkat tuskin alkaa aiemmin. Toki toivon ettei alkais ollenkaan mut sen näkee sit :) Oon jo niin tyytyväinen siihen, että edes onnistui tallettelut :D
 
Mulla oli just ovis :) Nyt on kp15 ja menkkojen pitäis alkaa 23.12. Pari viimeistä kiertoa on ollu vähän lyhyempiä mut ovis olikin paria päivää aiemmin kuin yleensä. Nyt oli normaaliin aikaan joten menkat tuskin alkaa aiemmin. Toki toivon ettei alkais ollenkaan mut sen näkee sit :) Oon jo niin tyytyväinen siihen, että edes onnistui tallettelut :D

Tosi hienoa! Ja jännää, että just jouluna sit selviää :)
 
Siis kertokaas nyt tyhmälle että mikä on luteaalivaihe? :D

Luteaalivaihe on aika ovulaation ja kuukautisten välissä, ideaali kai on se 14vrk. Eli aika, jona munasolu kiinnittyy kohdunseinämään tai surkastuu pois. Kiinnittyminen vaatii muistaakseni vähintään sen 7-8 vrk, mutta mitä lähempänä tuota 14:sta se on, sen parempi raskautumisen kannalta.

Korjatkaa muut jos muistan väärin!
 
Pahoittelut tädin kohdanneille. Olkoon onni myötä nyt alkavassa kierrossa!

Kerta kiellon päälle! Tai pari Kirveli :hilarious:

Jotenkin nuinhan se luteaalivaihe selitetään... itse en olisi paremmin voinut sanoa.

Poika kuumeessa ja nyt rupeaa tuntumaan itsekin hieman kipeä olo ja mies lähtee työmatkalle BYÄÄÄ! Täytyy toivoa ettei oma tauti pahaksi mene ja pojan olo paranisi niin voi vaikka mummolle soittaa apuva.
Saniaisia ei aamulla mikroskoopissa näkynyt joten kokeilin uudestaan heti perään kun en ollut syönyt tai juonut vielä siinä vaiheessa ja sittenhän niitä taas ilmestyi! Nyt vaan seurailen kuvion vahvistumista...

Mites sit kun ovis on? Hukkuuko kuviot heti oviksen jälkeen? Ja jos raskautta pukkaa niin kasvaako saniaiset sit taas takaisin? Oon yrittäny googletella mutta hyvin huonolla menestyksellä....

PauliinaS kp11/30 yk16
 
Luteaalivaihe on aika ovulaation ja kuukautisten välissä, ideaali kai on se 14vrk. Eli aika, jona munasolu kiinnittyy kohdunseinämään tai surkastuu pois. Kiinnittyminen vaatii muistaakseni vähintään sen 7-8 vrk, mutta mitä lähempänä tuota 14:sta se on, sen parempi raskautumisen kannalta.

Korjatkaa muut jos muistan väärin!

Näin minäkin olen ymmärtänyt asian!
 
Mymlan, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on? Jos ei vielä vaan näy :)

En tiiä onko aina sama sillä ensimmäisessä raskauduin yk1 ja esikoisen kohdalla yk2, muuten oon aina syöny pilsuja. Mutta yleensä kierrot pyörii siellä 28-30, yleensä 30. Ovulaatio kp 15 ollu näissä yrityskierroissa. Eli luteaalivaihe on sen 14-15pv? Huomenna testaan vielä uudelleen aamulla kun on dpo 12...
 
Täällä ollaan jännien äärellä.Vielä ei ole vuoto alkanut mutta kierto nyt on ollutkin sitä 30kp-33kp kohtaa tänä vuona ennen tuota kohtukuolemaa kierto oli tuota 28kp-33kp.
 
Pahoittelut Ratamo ja Kaitsu_ kp1 :/ Ekat päivät pahimmat, siitä sitten taas uuteen kiertoon uusien toiveiden kera<3

PauliinaS, voimia taudin selittämiseen<3 toivottavasti menee pian ohi, eikä iske kovin pahaksi. Vitsi, minä en osaa noista saniaiskuviosta sanoa mitään :D

Heitsu, voi että on jännät paikat! Todella toivon teille nyt sitä plussaa<3

Liityn sailamarian ja kirvelin jännäilyseuraan! Tänään sain pysyvän hymynaaman ovistestiin, joten jouluun osuu jännäilyt täälläkin :D
Talleteltu ahkeraan, joten siitä ei ainakaan jää kiinni!

Toivottavasti muistin suurinpiirtein kaikille vastata :)
 
Takaisin
Top