Toinen haaveissa <3

Mä oon ollu vähän tällanen taustahengari ku en oikeen osaa kommentoida muiden juttuihin mitään :oops:
Luen kyllä päivittäin ja must on ihana lukea muiden plussista vaikka joinain päivinä tuntuukin siltä et kaikki muut saa vauvan ja epäilyttää oma kroppa tosi pahasti. Mut eihän se toisten onni ole multa pois :)

Välillä tuntuu hölmöltä itestä kirjoitella tänne omia fiiliksiä ku tietää et muilla on pitkää yritystä takana ja itellä vasta yk1 :wideyed:
 
Mä en ole täällä kauheasti kirjoitellut, vasta alkanut näitä mielenkiinnolla lueskelemaan. Tykkään kyllä osallistua keskusteluun kun vaan aina kiireiltä kerkee (lapsi nukkuu) :D

Meillä siis ensimmäistä yritettiin pari vuotta ennen kuin nappasi.
Nyt esikoinen päälle vuoden ja toista yritetään.
 
Välillä tosiaan sortuu kiireessä vain peukuttamaan ja kommentointi unohtuu. Helposti menee vain muutamien tyyppien toisilleen kommentoimiseksi siis :)
Minäpä yritän alkaa enempi muillekin kirjoittelemaan, koska koen se tärkeänä<3

Kiva, kun kaikki tuli vähän ilmoittelemaan itsestään! Kenenkään ei oleteta joka kommentiin vastaavan.. onhan meillä muutakin kaikilla. Mutta kiva näin välillä saada tälläinen rysähdys, niin muistaa ketä kaikkia täällä juttuja lueskelee :D

Pidetään tää yllä naiset!
Lukekaa, kommentoikaa, peukuttakaa tai älkää, mutta kunnioitetaan toisiamme<3
peace and out ladys!
 
Mymlan, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla yleensä on? Jos ei vielä vaan näy :)
 
Noh, omanapailen hiukan. Tein juuri raskaustestin kun menossa on 36/28. Nega oli :( Ärsyttää. En uskonut aluksi ollenkaan raskauteen, jonka vuoksi en testannut. Mutta pikkuhiljaa rupesin tietty kuitenkin toivomaan kun kierto vaan venyy ja venyy. Ilmeisesti joka toinen kierto venyy :/
Flo:kin on jo luovuttanut mun suhteen [emoji19]
 
Voi ei käpynen! Noi venyvät kierrot on kyllä niin syvältä.. se loputtomalta tuntuva epävarmuus, että onko vai ei.
Onkohan ovuloimaton kierto? Tai myöhäinen ovis? Mistäs sitä tietäisi :D
Sympatiat ja tsemppiä<3
 
Ite myös välillä aktiivinen olen ja välillä hiljaisempaa.Syy siinä että kaikki sanottavat te ladyt olette jo neuvoneet ja siinä myös että omasta tilanteesta ei ole paljon juteltavaa plus tämä pitkä neljän vuoden yritys kolkuttaa takana että melkeinpä kaikki keinot kokeiltu yrittämiseen plus hoidoissa ollaan.(Nyt ivf jonossa)
 
Vaiana <3

käpynen , tuttu tunne :/ ootko ovulaatiota testaillut? Mulla heittelee kans kierrot häränpyllyä 23-39 välillä ja kun saa o+ tikkuun niin yleensä 13pv siitä tulee aina menkat. Oli se ovis sit kp10, 13 tai 23. Tsemppiä :)

Pahoittelut negailijoille, minä kans samassa veneessä :)
 
Toi on kyllä niin ärsyttäväää... :(
Mullakaan ei menkkoja näy, alavatsaa monta päivää särkenyt ja välillä kuuma/kylmä ja eilen rintoihin vähän sattui, mutta tein eilen testin ja oli nega..
 
Kiitos sympatioista. Oon ollu tosi hemmoteltu säännöllisten kiertojen suhteen ennen raskautta. Tottunut liian hyvään [emoji19] ovista en oo tikuttanut, mutta tuntemusten mukaan olis ollut jo kp11-12 ja pmskin vaikutti tulevan 28pväsen kierron mukaan, mutta sitten mitään ei tapahtunutkaan.
Oh well, ei voi muuta kuin odottaa. Ensi kierrossa yritetään miehen kanssa vähän enemmän.
Tsemppiä kaikille!
 
Kiitos sympatioista. Oon ollu tosi hemmoteltu säännöllisten kiertojen suhteen ennen raskautta. Tottunut liian hyvään [emoji19] ovista en oo tikuttanut, mutta tuntemusten mukaan olis ollut jo kp11-12 ja pmskin vaikutti tulevan 28pväsen kierron mukaan, mutta sitten mitään ei tapahtunutkaan.
Oh well, ei voi muuta kuin odottaa. Ensi kierrossa yritetään miehen kanssa vähän enemmän.
Tsemppiä kaikille!

Toivotaan ettei ensi kiertoa tule, vaan plussa vielä pärähtäisi kuitenkin tikkuun ;) joillain nousee hormoni hitaammin. testailetko vielä ?
 
352e06eebda23b1fee7a37a5f6738e46


Eiköhän tää ole nyt ovisplussa! Eilen aloitettiin tallettelut ja tänään jatketaan. Mä oon syönyt tän kierron alusta macaa ja geleetä, ja melko vahva usko, että tää ovis on macan ansiota. Nyt siis kp20 ja edelliseen kiertoon huima parannus!
 
352e06eebda23b1fee7a37a5f6738e46


Eiköhän tää ole nyt ovisplussa! Eilen aloitettiin tallettelut ja tänään jatketaan. Mä oon syönyt tän kierron alusta macaa ja geleetä, ja melko vahva usko, että tää ovis on macan ansiota. Nyt siis kp20 ja edelliseen kiertoon huima parannus!

Kyllä toi näyttää plussalta! Voi olla että kerkeää vielä tummenee kontrollia vanhemmaksi :)
 
No on ainakin selkee viiva Kirvelillä!

Unicorn, en usko, mutta pakko kai testata uudelleen jollei uusi kierto ala 10-14pvän sisään :/ Esikoisesta ainakin hormonit nousi nopeasti, tiesin olevani raskaana jo ennen kuin menkat jäivät. Nyt ei ollut mitään sellaisia oireita. Tosin sit ajan kuluessa rupesin ajattelemaan (toivomaan), että eiväthän kaikki raskaudet ole samanlaisia edes samalla naisella.
 
Raskaudet ei tosiaan aina oo samanlaisia samallakaan naisella. Kuitenkin sitä odottaa samoja oireita vaikka tietääkin ettei niitä välttämättä tule. Mulla oli viimeks oireita ennen plussaa ja tiesinkin olevani raskaana. Kiinnittymisen aikaan oli lämpöä, sit arat ja kirvelevät nännit sen jälkeen ja vähän ennen kuin tein testin oli repäisykipuja.
 
Takaisin
Top