Toinen haaveissa <3

Hurjan paljon onnea Graisu<3 toivon niin kovasti, että tällä kertaa saat pienen syliisi.

Kaikilla on omat vaikeat matkansa lapsen yrityksessä ja on mielestäni väärin tavallaan vähätellä toisen plussaonnea, koska itsellä vaikeaa. (Tässä siis olen samaa mieltä sallahaa kanssa)
Ei se useamman keskenmenonkaan kokeminen varmasti ole helppoa ollut..

Vertaistukea vaan toisillemme antamaan ja koitetaan pysyä positiivisina. :)

Saataisiinpa tänne nyt oikein plussapuhuri!
 
Kiitos naiset! <3 tuli niin hyvä mieli teidän onnitteluista! :)
Vaiana, sinäpä sen sanoit! Kunnon puhuria sais pukata!
Sori mymlan, siis kierrot josta ovikset sain tikutettua niin silloin imetysaikana(poika silloin 6-12kk) oli reilusti kp 20. Sitten ku imetys päättyi,kierrot heitteli 24-31. Aina epäsäännölliset. Sitten imetyksen lopetuksen jälkeen ovis ehkä ollut siinä 11-15 kp välillä.
Tässä kierrossa huomasin että heti menkkojen jälkeen teki mieli pupuilla ja luulen oviksenki olleen ajoissa. Edelliset kierrot olleet 24,26 ja 28. Ja en tikuttanut ollenkaan tällä kierrolla. ja olimme oviksen jälkeen lomalla etelässä niin siellä join viiniä ruoan kanssa ja nautin täysillä. Ehkä levännyt kroppa sai tehdä rauhassa asiansa ilman ressiä. Ja olen hemmetin kova ressaamaan arkena/kotona. Enkä syöny mitään foolihappoja tällä kierrolla. Meni ihan rennosti kaikki.
 
Onnea myös graisu, olemme samassa elokuisten odottajien ketjussa myös.

Vaikka tämä plussa oli meille nyt tosi helppo ni mekin odoteltiin esikko puoltoista vuotta. Eli ei ollu mikään itsestäänselvyys meillekkään pienen saaminen.
Vähän sillon oman plussan kohdalla (täällä tai jossai muussa ryhmässä) harmitti tuo alinahin käytös. Ja mitä oon aiemminkin seurannut ni aina tulee se sama 'mä lähden täältä kun kaikki muut raskautuu...' ja silti siellä kirjotetaan. Toki ymmärrän että haluaisi jo oman plussan mutta ei sen pitäisi olla keltään pois jos toiset plussaa. Kun kaikilla on ne omat juttunsa. Todella toivon alinah että teillekkin se plussa suodaan kuten kaikille muillekkin toivojille. Mutta mielellään jos ei ole mukavaa sanottavaa tai tuntuu pahalle olla täällä foorumilla niin voipi olla hiljaa tai poistua;-):-)

Kiitos ja anteeksi. Pidetään lippu korkealla ja yritetään tsempata kaikkia.
 
Totta Tiiimpuu! Me emme kuitenkaan tunne ketään livenä täältä ja tiedä millainen historia on ollut juurikin esikoisen kohdalla yms.. olet ihan oikeassa. Ihanaa että saitte plussan helposti nyt <3 onnea siitä hurjasti! :)
Täytyy toivoa että elokuisten ryhmästä ei tarvitse olla lähdössä pois. Oli aika kurja paikka lähteä helmikuisten ja huhtikuisten ryhmistä( ehkä olin liian hätähousu) mut plussasta iloitsee aina kuitenki paljon vaikka pelko on taustalla.
 
Joo, ja vaikka toisen oli lupa tulla ja ollaan enemmän kuin onnellisia niin totta kai kun oli varautunut siihen pitkään odotukseen ennen tärppiä niin tämä plussa tuli yllätyksenä.

Voi harmi noiden keskenmenojen kanssa. Ne on kyllä vaan ikäviä vaikka omaa kokemusta ei olekkaan. Mutta olen niin läheltä seurannut keskenmenojen sarjaa että voin vain kuvitella sen tuskan mitä ne aiheuttaa. Pysytään vain molemmat elokuisissa <3

Ja iloitaan joka päivästä esikoisten ja mini asukkien kanssa!
 
Mä oon käyny kyllä täällä lukemassa usein mut harvoin kirjoitellu/kommentoinu. Joskus sen sanoinkin ja aika pitkälti johtui siitä ettei miehen kanssa hommat onnistunu. Yrittäminen ei oikein ollu yrittämistä, kun ikinä ei onnistunu. Mut nyt kun mies on vähentänyt lääkitystä niin on välillä onnistunu :) Ja eilen onnistui parhaalla mahdollisella hetkellä joten nyt voi sanoa, että oikeasti yritetään :) Nyt varmasti oonkin aktiivisemmin menossa mukana :)
 
Onnea Graisu!

Mun kierrot käynnistyi n.3kk synnytyksen jälkeen... samoihin aikoihin myös imetyksen lopetin kun ei siitä tullut kuin paha mieli ja nälkäinen ja kärsivä poika. Mulla myös kierto tasoittui
Ja mitään ehkäisyä ei meillä ole ollut esikon jälkeen... jos keskeytettyä yhdyntää ei lasketa

Sailamaria mahtavaa! Toivottavasti tärppi kävisi! Oon kyl täällä taka alalla miettinyt että mikä ihmeen lääkitys ja mahtaa olla miehellekin raskasta kun ei homma onnistu.

Sinäänsä ymmärrän Alinaah tuosta pahasta olosta ja sen purkamisesta (itsekin siihen sortunut täällä foorumilla) mutta teksti on välillä minun korvaan kuulostanut hyvinkin negatiiviselta.
Ja itse yritän kommentoida parhaani mukaan (ja jos esikko antaa rauhan räpeltää puhelinta) en kuitenkaan ole kovinkaan sosiaaline ihminen joten saatan sanoa jotain tökeröä mutta tarkoitan hyvää.

PauliinaS kp10/30 yk 16
 
Kyllä niissä testeissä taitaa parasta ennen -päiväys olla syystä... Ylempänä ~6v. vanha onestep ja alla uusi pc. Molemmat tehty samaan aikaan ja kuva otettu testiajan sisällä.
5f84e23905f89f6846ea2e2ac554fd49


Ei tuo vielä ovisplussa ole, mut lähellä ollaan!
 
Siis miehellä on ollu lääkitys paniikkihäiriön takia ja lääke tekee sen ettei meinaa hommat onnistua. Tai onnistuu muuten mut raskautta ajatellen tärkein jää puuttumaan. Nyt on vähentäny annosta ja sen huomaa :) Vuoden alussa lopettaa lääkkeen kokonaan. Ja on joo miehelle ollu raskasta, kun ei hommat onnistu. Tietää kyllä, että johtuu lääkkeestä mut silti välillä on ottanu sen raskaasti. Mut nyt päästiin kunnolla yrittämään ja molemmilla on hyvä fiilis :)
 
Kirveli, osa ovistesteistä on myös herkempiä kuin toiset.. ja niissä on paljonkin eroja :) Mä en esim saa raskauskeijun tai marketin rfsu vihreisiin ovistesteihin juuri minkäänlaista viivaa, toisiin tulee vaan maksimissaan saman vahvuinen kuin kontrolli ja toisiin sitten räikyvämpi kuin kontrolli.. samasta pissasta. Kaikkein luotettavin toki on clearbluen digitaalinen, omalla kohdalla ainakin :) voi siis johtua herkkyydestäkin tuo ero.. mutta en toki poissulkisi myöskään sitä parasta-ennen-päivämärään merkitystä :P


Ja minä myös paljon lueskelen ilman että kirjottelen.. yritän pysytellä vähän taka-alalla ettei vauvakuume nouse krooniseksi. :D Joskus aikasemmin kun aloitettiin yrittäminen, saatoin kokoajan päivitellä ja roikkua täällä :D Sillon jokainen vastasi melkein jokaiselle, joka oli oman edellisen viestin jälkeen tänne kirjoitellut ja ”omanapa” viesti sisältyi oman viestin loppuun.. Viimeaikoina oon huomannut että täällä on ne perustyypit jotka kirjoittelee toisilleen ja muiden kommentit ja viestit jää vähän taka-alalle.. siksi en ole oikeastaan täällä enää kirjoitellut... mutta en ole pahoittanut siitä mieltäni :) osa toki vastailee myös muille, en yleistä, mutta olisihan se kiva jos jokainen saisi täältä vertaistukea tilanteeseen kuin tilanteeseen.. Ja jokaiselle pitäisi suoda onnensa plussatestistä :) Vaikka kuinka pahalta se oma tilanne tuntuukin. Ja tiedän mistä puhun :) Tuttavien raskausuutiset kirpaisee aina, mutta voihan sitä edes yrittää näyttää olevansa iloinen toisen puolesta , tai olla ainakin sanonatta mitään negatiivistä , ettei pahoita toisen mieltä :) Ajatella asiaa myös toisen näkökulmasta..

Meillä yritystä 1,5v , ite olen käynyt tutkimuksissa ja ollut lääkekuurilla , tammikuussa aloitetaan tutkimukset kunnolla myös miehen osalta. Yk 20 alkaa tuossa tuokiossa. Kirpaiseehan se, jos tänne joku tulee huutelemaan että ”jee yk1 ja heti tärppäsi ehkäisyn pois jätön jälkeen”. Mutta onnittelen, ja sivuutan. Hän on onnensa ansainnut. Ei ole multa pois :)

Mukavaa viikonloppua kaikille <3

Unicorn kp32/27-39, dpo9(?)
 
Vähän sama kuin unicornilla. Luen ja kirjoitan tuntemusten mukaan ja yritän välillä vältelläkin ettei jäisi pahaksi päähänpinttymäksi (muuten pyörii päässä vauva-asiat vaikka töitä pitäisi tehdä :D ). Lisäksi täällä tulee viestejä niin nopeaan tahtiin että aika nopeasti tippuu kärryiltä jos ei lue päivittäin. :/
 
Kirveli, osa ovistesteistä on myös herkempiä kuin toiset.. ja niissä on paljonkin eroja :) Mä en esim saa raskauskeijun tai marketin rfsu vihreisiin ovistesteihin juuri minkäänlaista viivaa, toisiin tulee vaan maksimissaan saman vahvuinen kuin kontrolli ja toisiin sitten räikyvämpi kuin kontrolli.. samasta pissasta. Kaikkein luotettavin toki on clearbluen digitaalinen, omalla kohdalla ainakin :) voi siis johtua herkkyydestäkin tuo ero.. mutta en toki poissulkisi myöskään sitä parasta-ennen-päivämärään merkitystä :p


Ja minä myös paljon lueskelen ilman että kirjottelen.. yritän pysytellä vähän taka-alalla ettei vauvakuume nouse krooniseksi. :D Joskus aikasemmin kun aloitettiin yrittäminen, saatoin kokoajan päivitellä ja roikkua täällä :D Sillon jokainen vastasi melkein jokaiselle, joka oli oman edellisen viestin jälkeen tänne kirjoitellut ja ”omanapa” viesti sisältyi oman viestin loppuun.. Viimeaikoina oon huomannut että täällä on ne perustyypit jotka kirjoittelee toisilleen ja muiden kommentit ja viestit jää vähän taka-alalle..

Juu onhan niissä eroja, parasta olis tietty verrata uusiin onestepeihin. Mut sen verran muistan esikoisen yrityksestä, että silloin ovis löytyi helposti noilla samoilla tikuilla. Ja nyt on kyllä olotkin sellaisia, että ovis on tulollaan.

Mäkin muistelen että pari vuotta sitten kun täällä viimeksi kirjoittelin aktiivisesti, fiilis oli ryhmässä toisenlainen. Porukka tuntui jotenkin paljon läheisemmältä ja oppi "tuntemaan" toiset paremmin. Nyt täällä on usein vain ilmoituksia plussista ilman mitään taustoja, sellaisiin ei itsellä ole juuri intressejä kommentoida, peukutan vaan.

Toki on ymmärrettävää, että sen plussauutisen haluaa jakaa jonnekin, ja tämä on siihen hyvä paikka ennen tutuille kertomista ja se sallittakoon kaikille. :)
 
Takaisin
Top