Toinen haaveissa <3

Tänään dpo 7. Eilen ja nyt aamulla pieniä menkkamaisia oloja alavatsassa ja nyt pikkuisen huono olo. Todennäköisesti ei tarkoita mitään :D viime kerralla ei ollut mitään oireita ennen plussaa ja pahoinvointikin alkoi vasta viikolla 6...

Toivottavasti ei ala menkat vielä.

Mullakin oli eilen menkkamaisia kipuja! Ja tänään kans dpo 7 :D
 
Mulla on Flon mukaan ovis lauantaina ja luultavasti pitää paikkaansa :) Hommat on välillä onnistunu miehen kanssa ja tän viikon mies on ollu lomalla joten odotukset oli korkealla. No eiköhän nyt sit iskeny kamala flunssa :( Mies on vielä suht terve mut saa nähä kykeneekö ite mihinkään :( Kiva olis ollu kuitenkin yrittää :)
 
Mulla on Flon mukaan ovis lauantaina ja luultavasti pitää paikkaansa :) Hommat on välillä onnistunu miehen kanssa ja tän viikon mies on ollu lomalla joten odotukset oli korkealla. No eiköhän nyt sit iskeny kamala flunssa :( Mies on vielä suht terve mut saa nähä kykeneekö ite mihinkään :( Kiva olis ollu kuitenkin yrittää :)

Toivottavasti saatte hyödynnettyä flunssasta huolimatta :)
 
Täällä kans menkkakipuja ollut pari päivää. Naama kukkii kans. Ei muita oireita.

Dpo ehkä7.. en tikuttanu ja oireetkin oli vähän epämääräiset. Jos ees ovuloin.

Saas nähdä miten pitkäks tämä kierto taas venyy. Kp29 menossa ja haarukka ollu 23-39. O.o
 
Täällä kp47 dpo8. Mitään oireita ei ole, mihinkään suuntaan. No ehkä voidemaista valkkaria näkynyt..
 
Mä täällä häärään näiden mun ikivanhojen tikkujen kanssa... :joyful: Tein alkuillasta ovistestin ja jätin tikut kuivumaan. Mitään viivoja ei ole aiemmin tullut heti pian kastamisesta, joten oon päätellyt että selvä nega.

Nyt unohdin tikut kuivumaan ja kun tulin ehkä puolen tunnin päästä takas oli onestepissa aika hyvä viiva! (Toisessa Kiinan testissä nada) Suihkussa koukin myös hiukan venyvää limaa, joten varmuuden vuoksi käskin miehen selälleen ja siemenet talteen. Muy romantico! :hilarious:

Yk2, kp18/?
 
Mä vaan odottelen täällä et menkat alkais... Kunnon masennuskuukausi ku mies on ollu kolme viikkoa kipeenä eikä oo mitään aktivitettia ollu :sorry:

Kp24/28(?) ja alavatsa jomottelee..
 
Mulla tänään dpo 9 ja paha olo... testit tuli, mutta vasta sunnuntaina menee käyttöön, kun oon nyt työhommissa ja poissa kotoa yön.
 
Mulla pitäisi kohta menkat alkaa, viimeistään ens viikon alussa. Mulla on monta päivää alavatsaa vihlonut, nippaillut. Nyt on paha olo vähän ja kuumia aaltoja. Iltaisin ollut tosi kylmä.
Mulla siis ei ole kunnollisia kuukautisia ollut vielä kertaakaan synnytyksen jälkeen, mutta ovulaatio oli kyllä nyt vähän aikaa sitten ja silloin peitto heilui :D
Mä en jaksa kyllä uskoa että vielä olisin raskaana.
Tilasin clearbluen ovulaatiotestejä ens kiertoon.

Tänään mulla dpo 11 tai 12, luulisin..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla pitäisi kohta menkat alkaa, viimeistään ens viikon alussa. Mulla on monta päivää alavatsaa vihlonut, nippaillut. Nyt on paha olo vähän ja kuumia aaltoja. Iltaisin ollut tosi kylmä.
Mulla siis ei ole kunnollisia kuukautisia ollut vielä kertaakaan synnytyksen jälkeen, mutta ovulaatio oli kyllä nyt vähän aikaa sitten ja silloin peitto heilui :D
Mä en jaksa kyllä uskoa että vielä olisin raskaana.
Tilasin clearbluen ovulaatiotestejä ens kiertoon.

Tänään mulla dpo 11 tai 12, luulisin..
Mehän mennään samoissa päivissä.Itellä nyt 12dpo.Tsemppiä sulle kierto kamu :)
 
Mehän mennään samoissa päivissä.Itellä nyt 12dpo.Tsemppiä sulle kierto kamu :)

Kiitos!! Tsempit sinne myös! :)
Eilen sorruin testaamaan ylimääräisellä ovulaatiotikulla kun lääkäri sanoi että jos on raskaana niin se näyttää myös plussaa, mutta ei näyttänyt.
Varmaan menkat alkaa kohta..
 
Kiitos!! Tsempit sinne myös! :)
Eilen sorruin testaamaan ylimääräisellä ovulaatiotikulla kun lääkäri sanoi että jos on raskaana niin se näyttää myös plussaa, mutta ei näyttänyt.
Varmaan menkat alkaa kohta..
Voi itku,Itse en ole vielä tehnyt testejä.Ajattelin testata sunnuntaina ainakin silloin on hyvin dpo päiviä.
 
Takaisin
Top