Toinen haaveissa <3

ImageUploadedByVau Foorumi1448864179.065389.jpg


näin unta, että sain haalean viivan ja sitten digiin 1-2. oli pakko testata vaikka oireet viittaa menkkoihin! ja mitä sieltä paljastuikaan en voi uskoa!!! <3
 
Lilyee, onnea! Mietinkin että olisipa edes jollain meistä tämä flunssa sitä flunssaa :grin

AstaE, pahoitteluni. Teidänkin aika tulee kyllä.

Joko sinulla mannikka on kierto alkanut?

Flunssa täällä jyllää vielä, onneksi tuo lapsonen on aika helpolla toistaiseksi ainakin päässyt. Dpo on ehkis 9. Jos ei tuu menkkoja niin testaan varmaan torstaina kun perjantaina olisi töitä yhdessä yksikössä jossa ei voi raskaana ollessa työskennellä. Mitään oireita ei oikein ole, naamassa kipeitä finnejä kylläkin. Eiköhän tässä uuteen kiertoon kohta mennä.
 
Avvi, no ei oo alkanu :mad: :( nyt menossa kp41.. Lämmöt on laskenu alle 37, ni toivottavasti uus kierto starttaa ihan näinä päivinä.
 
Onnea Lilyee!! Mä näin kanssa pari viikkoa sitten unen, jossa tein plussatestin! Nyt on jännät paikat, nimittäin pari päivää ollu ihan menkkamaiset tuntemukset, mutta vuotoa ei vielä yhtään... Olis kyllä hämmentävää, jos olis heti tärpänny:/ Välillä kova väsy ja repäisevää vihlontaa alavatsalla, kun nousee ylös. Mut nää nyt on näitä... ei mitään kuviteltua, mutta syyt voi olla muutakin kuin raskausoireita...
 
kiitos kaikille <3

mulla on just tota repäisevää kipua nyt ollut tän päivää noustessa esim ja pari päivää menkkajomotuksia! ja siis mullahan oli silloin viikko sitten tiistaina se yhden päivän "mahatauti". ja lisäksi nyt hirveä flunssa ja lämpöä vaikken koskaan ole kuumeessa. eli siis hyvinkin voisi kuulostaa raskausoireita nuo menkkajomot!

toivottavasti alkaisi piirtyä muillakin viivoja testeihin! :)
 
Hohhohhoo, mulle ei ainakaan taida plussaa olla tulossa, tein äsken tuntisen pidätellystä pisusta ovistestin niin siristellä piti että edes näki koko testiviivaa. Se niistä leffaviivoista :p
 
Jos noita menkkoja ei kuulu, niin en silti ala testailla. Odotan selkeitä oireita. Niin esikoisenkin kohdalla. Eli testi tehtiin vasta, kun mieskin oli jo huomannut asian oireista. Oikeasti Se olikin mies, joka huomasi ennen mua jo oireita:D kuulemma käyttäydyin tosi oudosti ja sain kuulla, kuinka rinnanpäät oli tummat. Totesin vaan, että katos, niinpä onkin! Eli turha on ainakaan yrittää salata (pitää yllätyksenä) kun huomaa heti:) Tavallaan olis ihana yllättää mies ultrakuvan kanssa...
 
mun mies huomautti mulle toissapäivänä muuten, kun tulin suihkusta että onpa rinnat turvoksissa (se ilmaisi tosin asian että kasvanut). nyt tuli mieleen :D
 
Meilläkin se oli alussa, että "uuuuuu! Sun rinnat on kasvanut! Kuinkahan isot noista tulee!!!?" ;-D
 
Vihdoin totta, olet kyllä ihailtavan kärsivällinen! Minäkin mietin joskus tuota että antaisi ajan kulua ja asian selkiytyä sitä myöten, mutta pakkopakkopakko on vaan saada tietää hetihetiheti kun mahdollista. Sitten joutuu kuitenkin vielä kärvistelemään km-pelkojen kanssa kun on vasta niin varhaisilla viikoilla, ei kiva.

On tää vaan niin tätä, luulin että pahin kuumeiluvimma ei edes pääsisi tässä kierrossa valloilleen, mutta vihlontoja ja valkkariryöpsyjä on nyt illan mittaan ilmennyt ja heti tietysti toiveet heräilee. Aina sitä vaan jaksaa toivoa.
 
Paljon onnea Lilyee! Ihania uutisia! :)

Mulla oli viime kierrossa samankaltaiset oireet, repäiskipuja ja menkkajomotuksia. Myös hajuherkkyttä, huimausta, maha turvonnut ihan palloksi ja toiveet todella korkealla mutta ei! Nyt kp20/33-38, menkkajomoja ollut viikonlopusta lähtien, turvottaa myös. Saa nähdä miten käy! Talletukset ainakin hoidettu kp 10-19 joka tai jokatoinen pv vaikka mies sairaana, joten olen tyytyväinen että se on jaksanut osallistua ;)

Tsemppiä kaikille, uusiin yrityskierroksiin tai loppuvaiheen piinailuun!
 
Kp1 tulla tupsahti heti aamusta. Sapettaa ja surettaakin. Jos jotain positiivista niin uusi kierto ainakin alkoi tuttuun tyyliin, eli kertarysäyksellä, eikä tullut mitään kummallista monen päivän esituhruttelua. Jospa tämä kroppa nyt alkaisi olla entisellään, kaipa se tyhjennys oli kova paikka fyysisestikin eikä vaan henkisesti. Yritän nyt keskittyä muihin asioihin seuraavat viikot, palaan varmaan loppukierrosta taas kuumeilemaan!
 
Avvi pahoittelut kp1 :(

Täällä myös vihdoin kp1 kaksi viikkoa myöhässä.. Toivottavasti kierto ei nyt sekoa totaalisesti.
 
Takaisin
Top