Toinen haaveissa <3

Mulla melkein sama! Kp 15, ovisplussa tuli toissapäivänä, niin onko se sit dpo 1 vai 2? Kierto tod. näköisesti 27-29pv...

Ovisplussa on mun muistaakseni -1dpo eli plussan jälkeinen päivä ois sit dpo 0 eli ovulaatio :) eli onks sulla sitten tänään kans dpo 1, koska mäkin sain toissapäivänä plussan.
 
Ovisplussa on mun muistaakseni -1dpo eli plussan jälkeinen päivä ois sit dpo 0 eli ovulaatio :) eli onks sulla sitten tänään kans dpo 1, koska mäkin sain toissapäivänä plussan.

Eli tosiaan samoissa mennään, tänään dpo2 :)
 
Mä pääsisin testaileen uuden vuoden aattona jos ei menkkoja kuulu... ja mun ulkomaalainen kaveri laittoi linkkiä naisten nimistä jotka ovat raskaana vuonna 2018 ja siellä myös mun nimi (englannin kielinen versio) komeili. Toivotaan ettei tarttis 12kk odottaa...

ÄLLÖVAROITUS!

Nyt on sen verran reippaat kk että kyllä koko limakalvo uusiutuu. Viime kk ei näin paljoa tullut "klimppejä" ja on kyl mahakin kipeänä.


Laskeskelin juuri ovulaation ajankohtaa... noin 15pv pitäis olla. Juurikaan etukäteen ei talletteluja pääse tekeen kun mies työmatkalla. Täytyy vaan toivoa ettei ovulaatio aikaistu ja mies sais työt tehtyä pvä tai parin etuajassa.

PauliinaS kp2 yk16
 
Mulla on menkat tänään loppumassa joten ei ollu piinailtavaa taaskaan... Positiivista on se, että hommat on onnistunu välillä. Tietenkään oviksen aikaan ei onnistu mut eipä tässä oo kuin reilu kuukaus ja sit mieheltä loppuu se lääkitys :) Joten sit varmasti onkin piinailtavaa :)
 
Voisko joku selittää, miksi ovulaation jälkeiset neljä päivää ovat vielä "mahdollisuus tulla raskaaksi"? Ymmärrän ovista edeltävät päivät, koska simpat voivat elää monta päivää rööreissä, mut eikö munasolu surkeastu pois vuorokaudessa ellei se hedelmöity?

d8fe27caf89c2f7676553a9d843580a6
 
Muokattu viimeksi:
Voisko joku selittää, miksi ovulaation jälkeiset neljä päivää ovat vielä "mahdollisuus tulla raskaaksi"? Ymmärrän ovista edeltävät päivät, koska simpat voivat elää monta päivää rööreissä, mut eikö munasolu surkeastu pois vuorokaudessa ellei se hedelmöity?

d8fe27caf89c2f7676553a9d843580a6

Voiskohan tuo laskea sen niin että olis ovisplussa sinä tiettynä päivänä ja siitä menee sitten vielä hetki itse munasolun irtoamiseen jne.. Muuten en osaa kyllä selittää. Tai sitten sovelluksen kehittäjät pelaavat varman päälle.. :D
 
No, mun tapauksessa se varman päälle pelaaminen on ihan fiksua näköjään, epäilen vahvasti että ovista ei oo lähipäivinä tulossa. :banghead: Tänään kp13 ja tikut aivan blankot. Edellisessä yrityksessä muistan viivojen olleen oviksen lähellä jo aika vahvat, nyt ei mitään.
 
Kirveli, Pelaavat varman päälle. Mun mielestä se muuttuu sit ku menkat on alkanut, vanhoissa kierroissa vain kaksi päivää oletetun oviksen jälkeen merkattu hedelmällisiksi.
ON Flon mukaan menkat päivän myöhässä, tosin tänään vasta kp29. Nyt on vähän jomottanut, eli eiköhän pian muutu kp1.
 
Ehkä toiveita oviksesta sittenkin on, eilisestä ollut tissit arat! Tikut edelleen tosi heikot, mutta limatkin puuttuvat vielä. Sit tuli tuossa mieleen, että mahtaako vaikuttaa kuinka paljon tuloksiin se, että tikut ovat vanhentuneet 2012...? :woot::p
 
Täällä kp 31/31-32. Flo ennustaa menkkoja huomiselle. :shifty: raskaustesti nega vaikka olin varma että olis plussa :shifty:. Vieläköhän tässä on toivoa raskauteen.. testi on raskauskeijun halppis liuskoja ja herkkyys 10mlU.. voikohan antaa enää positiivista :nailbiting::meh:.
 
Joo, mäkin harkitsen, josko sunnuntaina tekisi testin, silloin olis dpo11. Eipä mitään oireita ole ja ei kyllä testiäkään vielä... pitäisköhän tilata? :) siis testejä.
 
Joo, mäkin harkitsen, josko sunnuntaina tekisi testin, silloin olis dpo11. Eipä mitään oireita ole ja ei kyllä testiäkään vielä... pitäisköhän tilata? :) siis testejä.

Miks et vaan osta kaupasta, tulee nopeammin :) tai jos tilaat niin tilaa jo niin kerkeää sunnuntaiksi
 
No jotenkin se testien kaupasta ostaminen on niin jännää :) tykkään enemmän tilata kun tulee postiluukusta suoraan kotiin.
 
Tänään dpo 7. Eilen ja nyt aamulla pieniä menkkamaisia oloja alavatsassa ja nyt pikkuisen huono olo. Todennäköisesti ei tarkoita mitään :D viime kerralla ei ollut mitään oireita ennen plussaa ja pahoinvointikin alkoi vasta viikolla 6...

Toivottavasti ei ala menkat vielä.
 
Takaisin
Top