Toinen haaveissa <3

Mulla vasemmassa munasarjassa on pco, jonka sain kuulla lokakuun naistenklinikka käynnillä.
Kuitenkin silloin olin ovuloinut oikealta puolelta. Hitsi kun pääsisi ultrattavaksi nyt niin tietäs vähän onko ovis tapahtunut.

Jokatapauksessa ajattelin niitä letrozoleja kysellä.

Ja mulla täyttyy kriteerit siihen kun kierrot ollu aina epäsäännölliset, mutta ylipainoa ei oo ollu taas aina.
 
Muokattu viimeksi:
Heti aamusta oli vaikeita pähkäilyjä täällä... tilatakko CBn tupla h ovistestejä vai sylkitesti laitteen :facepalm::hilarious: menin ja tilasin nyt sen sylki laitteen kun se on alusta asti kiinnostanu ja kun täällä niitä kuvia siitä näytettiin.
Katotaan sit jos ei sitä plussaa kuulumaan ja sylki testi näyttää mitä sattuu että pitääkö sit viel se CB tilata
 
Täällä jännäillään :angelic: Aamulla päädyin nyt kuitenkin jo tekemään tuon CB:n herkän testin ja kyllähän siihen tuli testiajalla haalea haamu. Iiiiks, nyt seuraillaan vahvistuuko. Yritin kuvaa ottaa, mutta kännykän valo ei kyllä tuohon riitä. Nyt 26/30 laskujen mukaan :)

Missä vaiheissa kiertoa muut kuumeilee? Kellään samanlaista piinailua parhaillaan menossa?:)
 
Täällä kp27/32 :grin. Jänniittä ihan kauheesti. Etenkin kun kohta on joulu ja olis kyllä mahtavaa saada plussa nyt :rolleyes:. Pitänee malttaa vielä ootella vähä ennen kun testaa :grin.
 
Toivottavasti lino sullakin viiva vahvistuu!

Oli pakko käydä ostaa digi ja siihen piirtyi 'raskaana 1-2'. Voi että osaa olla onnellinen, jännittynyt ja kaikkea!

Esikoista odotettiin niin pitkään ja tämä toinen halusi sitten liittyä seuraamme nyt heti ensimmäisestä mahdollisesta kierrosta. Tjottailtu on mutta melko varmasti jäänyt aikaisemmin ovisajat hyödyntämättä. Joku kumma juttu että tiesin alitajuisesti että nyt onnisti.
Anteeks oon ihan sekaisin :-D:-P;-)
 
Tiimpuu; jaa täällähän se lukikin että ekasta kierrosta tärppäs, hieno juttu!

Täällä menossa kp11 ja ovista odottelen. Tosiaan kun tää kierto on vielä ihan arvoitus, niin ei auta ku tikuttaa menemään ja toivoa parasta. Flo laski oviksen kp14 mut sehän on vaan laskennallinen arvio.
 
Ihanaa Tiimpuu, onnea :) Viuhkaus me mennään aika samoissa lukemissa kierron suhteen. Onko sulla ollut oireita?[emoji4] Millasia tuntemuksia Luruhlla on?

Toivotaan, että oma vahvistuu! Oma mieli sanoo vahvasti, että on tärpännyt. Jotenkin sen vaan tuntee, mutta sitten epäilee että voikohan sitä itseensä kuitenkaan täysin luottaa!

Tsemppiä kaikille[emoji4]
 
Onnea Tiimpuu! :happy:

Lino91: vatsaa juilinu nyt muutamana päivänä, silleen ku ois menkat tulossa, valkkari ollu kunnon eggwhitea ja eilen vihlo aamupäivällä vasemmalta puolelta o_O

Himot tietty ollu taas huipussaan mut prkl ku se mies meni rikkoo selkänsä ni ei pysty pupuilee :hilarious:
 
Mä taidan siirtyä kokonaan tonne pitkään yrittäneiden ketjuun, hyvää jatkoa muille.
 
Lino91,
onhan nuita, mutta en uskalla luottaa niihin :grin. Ainakin yhtenä päivänä oli kovaa pistävää kipua kohdun kohalla (3-4pv sitten) ja jos yöllä herää niin ei meinaa enää uni tulla mikä on mulle tosi epänormaalia :rolleyes:. Normaalia äkäsempi oon ollut mutta voi johtua myös lähestyvistä menkoista sekä rinnat on kipeä(voi johtua menkoista sekin). :)
Entäs sulla? :)
 
Luruh toivotaan että merkeistä seuraa jotain toivottua [emoji4]

Viuhkaus mulla on samantyylistä pistävää kipua, maha tuntuu painavalta ja vatsallaan oleminen on epämukavaa ja tää turvotus!! [emoji28]myös mulla on ollut vaikeuksia nukahtaa varsinkin jos herää aamuyöllä. Sitten on palelua ja lämmöt koholla (oli pakko mitata kun tuntu olo kuumeiselta)

Millon meinasit tehdä testin? [emoji4]
 
Täälä dpo 5, nyt en uskalla herätellä mitään toiveita tai kuulostella oireita, viimekuussa oli kaikki oireet pahoinvoinnista nenän tukkoisuuteen joten nyt yritän tällä kertaa olla ajattelematta mitään tuntemuksia. Nyt onkin ollut vaan jotenkin tyyni ja rauhallinen olo, ehkä vähän jopa itsevarma raskautumisen suhteen mutta yritän olla ajattelematta sitä :D tädin pitäisi tulla ens viikon keskiviikkona. Mulla on luteaalivaihe ollut vain 10-11 päivää ja oon miettinyt että onkohan se liian lyhyt?

Eilen tulin töistä kotiin niin mies tyhjäsi työhuonettansa, kysyin että mitä ihmettä sä puuhaat!? ”No mä ajattelin että jos meille se vauva pian tulis niin se saa mun työhuoneen” :D taitaa miehelläki olla vauvakuume aika vahvana ;D
 
Lino91,
Tekis mieli jo nyt tehä mutta koitan saada pidettyä ihteni kurissa ja vasta 4.12 tai 5.12 :joyful:. Yritystä on kuitenkii jo meillä takana 8kk jos tämäkii kierto lasketaan :). Viime kierto kun alako niin itkuhan siinä tuli..
 
Takaisin
Top