Toinen haaveissa <3

Tervetuloa kuumeilemaan, mymlan!

Nessu; voi perse. :shifty: Nyt en enää muista, oliko teillä esikoisen aikana lääkkeellistä jeesiä käytössä?

Tiiimpuu; toivotaan viivalle vahvistumista! Voisiko muuten olla, että ovis olis ollut myöhemmin ja siksi ei vielä näy kunnolla testissä? Parin päivän päästä uutta testiä kehiin vaan. :woot:

ON: huomenna kp10 ja ajattelin alkaa tikuttaa pikku hiljaa, jospa se toisi oviksen ajoissa paikalle.
 
Tosiaan meillä entuudestaan jo 11kk ikänen tyttö. Tänään kp 14 yk 1 ja ovisplussa saatu :)

7e2ab4ddd123f7f7946e585fb778c748
 
Mymlan, tervetuloa. Ei muuta kuin oviksen varalle nyt vimmattua tilanteen hyödyntämistä! :)

Kirveli. Oli lääkkeet, Letrozole lopulta avitti raskauden alkuun, 5 kk käytön jälkeen. Ovisongelmia oli tosiaan silloinkin, ohutta limistä, miehellä liikkumattomia siittiöitä jne.

Kirvelille tsemppiä ovistestailuun. Nappaapa sieltä hyvä mojova plussa!
 
Mekin eilen varuiksi hyödynnetty, mutta mies kipeenä niin menee kyllä harakoille jos tämän päiväisestä hymynaamasta ovis tapahtuu..
 
Tervetuloa mymlan! Ja hieno ovis plussa! Ei muuta kuin tallettelemaan!

Eipä se pikku flunssa yms taida niitä miehiä niin helposti selättää jos pukille pääsee :hilarious: oma mies oli saikulla käsileikkauksen jälkeen ja siitä kierrosta tuo esikko sai alkunsa :p

Koko viime yö meni taas pissiessä vaikka minkälaisiin tikkuihin ja tihrusteltua viivoja. Aamulla kun heräsin oli kyl maha sen verran kipeä että varmasti menkat alkaa. Mutta aamupissin jälkeen olo helpotti joten en osaa vieläkään sanoa alkaako ne menkat tänään vai ei... mutta nuo testi unet ottaa päähän kun ei ne aiemminkaan ole tulleet todeksi :sorry:

PauliinaS kp31/30 dpo14 yk15
 
PauliinaS toivotaan etteivät alakaan! Toi on kyl ärsyttävää jos kierto venähtää jostain muusta syystä kuin plussasta... :shifty:

Mymlanilla komea ovisplussa, ottakaa siitä kaikki irti! :wink
 
Kuumeessa mies, ja se vaan nukkuu silloin lähes kellon ympäri pari päivää..
 
alinah on kyllä selkeästi vahvempi tuo eilinen viiva vaikka ei kai niitä ihan virallisesti saisi tuijottaa. Ja hyvin voi riittää tallettelut! :) Tsemppiä!

Hyppäsin täältä puskista mukaan tsemppaamaan. Pitkään oon tätä ketjua seurannut ja joskus taisin tännekin kirjoitella. Meillä kuitenkin meni viimeinen vuosi hoidoissa, joten sillä puolella olen kirjoitellut enemmän.
 
Voin mä sen miehen suostutella tänään tallettelee vielä, mutta saa nähdä jaksaako hän.
 
Pakko kysyä, että voiko lh hormooni nousta ja laskea niin hitaasti että näyttää kp13, kp14 ja kp15 plussaa vaikka kp 14 oli selkein huippu?

c9022f6175719f37f11fcd344b78449d
 
Mahtuuko mukaan uusi kuumeilija? Kovasti taustalta olen lukenut teidän juttuja ja hyvää vertaistukea saanut. Omassa elämässä ei ketään samassa elämäntilanteessa olevaa ja johonkin on nyt pakko purkaa ajatuksia

Meillä 9kk esikoinen, jonka jälkeen ei ehkäisyä ole ollut käytössä. Nyt menossa yk 5 ja nyt kp 26/30, oviksen bongailin 23.11 ja tämä kyllä hyödynnettiin Kaikkia oireita muka taas ilmassa, mutta en uskalla luottaa omiin tuntemuksiin.

Tilasi netistä clearbluen erityisherkkiä testejä ja ajattelin pe testata kun ma pitäisi tädin tulla. Onko kellään kokemusta ko. Testistä? Voiko ne oileesti näyttää mitään vielä noin aikaisin? Niiin jännnääää taas tämä vaihe kuusta!!!
 
Mahtuuko mukaan uusi kuumeilija? Kovasti taustalta olen lukenut teidän juttuja ja hyvää vertaistukea saanut. Omassa elämässä ei ketään samassa elämäntilanteessa olevaa ja johonkin on nyt pakko purkaa ajatuksia

Meillä 9kk esikoinen, jonka jälkeen ei ehkäisyä ole ollut käytössä. Nyt menossa yk 5 ja nyt kp 26/30, oviksen bongailin 23.11 ja tämä kyllä hyödynnettiin Kaikkia oireita muka taas ilmassa, mutta en uskalla luottaa omiin tuntemuksiin.

Tilasi netistä clearbluen erityisherkkiä testejä ja ajattelin pe testata kun ma pitäisi tädin tulla. Onko kellään kokemusta ko. Testistä? Voiko ne oileesti näyttää mitään vielä noin aikaisin? Niiin jännnääää taas tämä vaihe kuusta!!!

Onko ne testit niitä pukkotestejä?
 
Pitäisköhän sitä iteki kokeilla tikuttaa ovista...

Tänään ollut kunnon juilimista alamahalla ja kiertokin osuis sopivasti et vois olla mut en nyt yhtään luota omaan kroppaan sen kierukan jäljiltä.

Mieski viel sopivasti hajotti selkänsä toissapäivänä et melkein turha toivo jos nyt sattuis ovis :shifty:
 
Mä mietin nyt et olikohan eilinen järkkyy alamaha kipu merkki oviksesta, mitään muita oireita ei ollut. Se kipu kesti aamupäivän, kun luulin tosiaan että iski virtsaputkentulehdus kun samanlaisella kivulla mulla se alkaa..
Vielä on vähän arka alamaha kun astuu esim eteenpäin niin tärähtelyt tuntuu..
 
Mymlan clear blue early detection merkkisiä tarkemmin. Apteekista en oo tota kyseistä vielä löytänyt mutta netistä löyty:happy7
 
Tylsää Pauliina! Ja alinah, aika jännä toi toinen ovisplussa. Onko sulla PCOSin mitään oireita, eikös siinä voi tulla valeovisplussia? Tai sitten oot raskaana :D

Täällä ovis hyödynnetty. Huomenna lähdenkin työmatkalle, eli se oli siinä. Sitten vaan piinailemaan :)
 
Takaisin
Top