Toinen haaveissa <3

Vielä on vähän heikko olo, pomppasin eilen ylös puoli kolme iltapäivästä kun en tiennyt mitä kello on. Tajusin että pitäähän se lapsi kotiinkin hakea, yleensä pistän herätyskellon soimaan puolilta päivin ettei mee iltaan asti hakeminen..

Nyt oon menossa mun äidille ottaa ripsienpidennykset ja mun mummi sit tulee vahtii poikaa jotta saa rauhassa laitettua räpsyt.

Aamulämpöjä en oo nyt sitten mitannut 2 päivään, katotaan jatkanko huomis aamusta mittailua.

Kp37, mietin vedänkö terolut kuurin..
 
Täällä minä taas.........Tällä viikolla siis ovis täällä.Näettekö saman kuin minä että viiva on vahvistunut?Itse kuulun siihen enemmistöön että viiva ei tummene yhtä samalaiseksi tai jopa tummemmaksi kuin kontrolli viiva.Viivat jää aina melkein samalaiseksi.
 

Liitteet

  • sketch-1511776037189.png
    sketch-1511776037189.png
    554.1 KB · Katsottu: 183
Heitsulla tummat ovisviivat. Mä en noihin tikkuihin saa koskaan yhtään mitään vahvaa. Ei toimi mulla. Näyttää siis lupaavalta! Peitto heilumaan ;)

Täällä ei oo oviksesta tietoa , enkä tässä kierrossa ole alottanut teroluttejakaan. Ihmeen seesteinen olo.. taitaa laittaa vaan kiukuttamaan ne terot. En oo muuta hyötyä niistä huomannut x) Keskeytetyllä on nyt tää kierto menty, paitsi kerran sattu ”vahinko” :D sattuu LA muuten hääpäivälle jos tästä raskautuisi. En usko että käy niin hyvä/huono tuuri :)
Aamulla tuli pieni ällötyskohtaus ja eilen vähän kipristeli mahaa ja pää oli kipeä.. olisi siis ovis voinut olla eilen :) joten menkkoja joulukuun kymmenentenä odotettavissa ja pääsee taas yrittämään!! :)

Unicorn kp19/28-36? Yk19? (Tjot Välikierto) :D
 
Heitsulla tummat ovisviivat. Mä en noihin tikkuihin saa koskaan yhtään mitään vahvaa. Ei toimi mulla. Näyttää siis lupaavalta! Peitto heilumaan ;)

Täällä ei oo oviksesta tietoa , enkä tässä kierrossa ole alottanut teroluttejakaan. Ihmeen seesteinen olo.. taitaa laittaa vaan kiukuttamaan ne terot. En oo muuta hyötyä niistä huomannut x) Keskeytetyllä on nyt tää kierto menty, paitsi kerran sattu ”vahinko” :D sattuu LA muuten hääpäivälle jos tästä raskautuisi. En usko että käy niin hyvä/huono tuuri :)
Aamulla tuli pieni ällötyskohtaus ja eilen vähän kipristeli mahaa ja pää oli kipeä.. olisi siis ovis voinut olla eilen :) joten menkkoja joulukuun kymmenentenä odotettavissa ja pääsee taas yrittämään!! :)

Unicorn kp19/28-36? Yk19? (Tjot Välikierto) :D
Ihan eka kerta itellä nämä raskauskeijun testit siksi hieman tietämätön olo vähän.Oot sitä mieltä että ovis plussa on nyt.
 
Heitsu, vertailuksi mun ovistestit tältä kierrolta, myöskin Raskauskeijulta. Kaks lootallista testejä meni ennen kuin kp 19 viimein tuli mielestäni selvä plussa. Nyt taitaa olla dpo 4. Heitsulla vaan vimmattua peiton heilutusta nyt! Ja pidetään peukkuja kaikille, joilla nyt potentiaaliset hetket raskautua käsillä! Me on kyllä kans miehen kanssa niiiiiin hyödynnetty.
ImageUploadedByVau Foorumi1511792101.621728.jpg
 
70a5126d1f1fd0151ceaf473840170d7


Menkkoja odotellessa, jos ei ala viimeistään sunnuntaina niin napsin terolut kuurin tai soitan perjantaina naistenklinikalle että voinko syödä sen kuurin vai odotetaanko luomumenkkoja..
Mä haluan jo sinne aukkariin!

b480a12c5fd2bcda04c9c5ce1e96d76c
 
Alinah, mikä toi appi on? Onks sulle tehty muuten aiemmin aukkaria?

Mulle on. Oli kyllä aikamoinen kokemus (kirjoitin aikoinaan siitä blogiinikin, http://www.lily.fi/blogit/pienet-vi...se-tuntuu-kauanko-kestaa-ja-entas-sen-jalkeen).

Mutta hyvähän se on tarkistaa, että reitti on auki.

Tää appi on Flo niminen. Ei oo aukkarii tehty aikaisemmin, lääkäri halus pistää mut aukkariin vaikka onkin yksi synnytys takana. Tarkistaa ettei just oo mitään tukoksia. :)
 
Flo on, ja siirtänyt jo näköjään menkkoja lisää kun alunperin piti sunnuntaina alkaa. Niin saa nähdä, koska alkaa ja kuinka monta kertaa vielä siirtyy eteenpäin.
 
http://aijaa.com/X4XlXg

Ei tää pc oo luotettava kun apteq 10miu antoi täysin puhtaan negan aamu pissasta, ja ilta pissasta rfsu 10miu antoi kans puhtaan negan mut sit muka tää pc antaa jotain hailuraa haamua. Ihan uskomaton testi!

Eikä vieläkään mitään tietoa mun siitä Progesteron verikokeesta. On se kumma, kun saa näitä tuloksia sit soitella perään mitkä ois tosi tärkeetä tietää..

Tätiä kylään odotellessa!
 
Muokattu viimeksi:
Voi paskan liekki. Kp 1, yk 6, huikean 23 päivän kierron jälkeen. Keltarauhasvaihe jäi olemattomaksi, kun oviksesta ehti kulua vain neljä päivää menkkoihin. :(

Laitoinpa siis polille viestiä, miten päästäisiin takaisin asiakkaaksi sinne ja saataisiin lääketieteen jeesiä raskautumiseen.
 
Lukenut oon kaikki ja isot tsempit niitä tarvitseville.
Omanapaa, täällä edelleen piinataan. Ei menkkoja ja viimeks lauantaina testattu nega. Unohin ostaa testejä äsken kaupasta.. pitääpä yrittää kotimatkalla käydä ostaan ja testata huomenna. Ihme ällötys olo yllätti aamulla ja mieli jotenki on sitä mieltä että raskaana oon mutta. Ei pitäisi nuolaista tai tippuu korkeelta kun menkat alkaa..

Kp 38, dpo jotain.
 
Tein äsken tän kaksoishormooni testin, vaikka ei näillä saisikaan kai enään testaa uudestaan kun on jo kertaalleen saanut hymynaaman. Mutta tää antoi pysyvän naaman taas, eka tuli kp22.

Alinah kp38

fd379f8742dfb7c0f32bda733102a283
 
Hyvin haalean haamulaisen sain r-testiin nyt illalla. Yritän kuvaan vangita kunhan saan puhelinta ladattua vähän. Myös o-testissä viiva, mutta ei mikää kirkuvan punainen kuitenkaan.
 
Takaisin
Top