L
Luruh
Vieras
Oi voi... Päätettiin nyt sit kuitenkin miehen kanssa et aletaan yrittää koska eihän sitä tiedä taas et kauan menee et tärppää saas nähä miten käy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan eka kerta itellä nämä raskauskeijun testit siksi hieman tietämätön olo vähän.Oot sitä mieltä että ovis plussa on nyt.Heitsulla tummat ovisviivat. Mä en noihin tikkuihin saa koskaan yhtään mitään vahvaa. Ei toimi mulla. Näyttää siis lupaavalta! Peitto heilumaan
Täällä ei oo oviksesta tietoa , enkä tässä kierrossa ole alottanut teroluttejakaan. Ihmeen seesteinen olo.. taitaa laittaa vaan kiukuttamaan ne terot. En oo muuta hyötyä niistä huomannut x) Keskeytetyllä on nyt tää kierto menty, paitsi kerran sattu ”vahinko” :D sattuu LA muuten hääpäivälle jos tästä raskautuisi. En usko että käy niin hyvä/huono tuuri :)
Aamulla tuli pieni ällötyskohtaus ja eilen vähän kipristeli mahaa ja pää oli kipeä.. olisi siis ovis voinut olla eilen :) joten menkkoja joulukuun kymmenentenä odotettavissa ja pääsee taas yrittämään!! :)
Unicorn kp19/28-36? Yk19? (Tjot Välikierto) :D
Alinah, mikä toi appi on? Onks sulle tehty muuten aiemmin aukkaria?
Mulle on. Oli kyllä aikamoinen kokemus (kirjoitin aikoinaan siitä blogiinikin, http://www.lily.fi/blogit/pienet-vi...se-tuntuu-kauanko-kestaa-ja-entas-sen-jalkeen).
Mutta hyvähän se on tarkistaa, että reitti on auki.