Toinen haaveissa <3

Ei onnistu nyt kun se mies lähti töihin jo, eikä onnistunut talletukset aikasemmin tänään kun esikoinen kilju olohuoneessa...
 
Mamma ja kumppanit, lapsettomuuslääkäri useimmiten ihan määrää ottamaan foolihapon ja perusvitamiinien lisäks sinkkiä. Sillä on siis ihan tieteellisesti tutkittua näyttöä lisääntymisasioissa. Myös miehen olis hyvä syödä sinkkiä, koska se parantaa tavaran laatua!
 
Ei meille sinkistä mitään puhuttu naistenklinikalla, no täytyy sitäkin ostaa.. :)
 
Meille ei oo kans sanottu mitään vaikka ollaan noissa testeissä rempattu ja parillakin lääkärillä käyty.
 
Millaista annosta sinkkiä pitäisi sitten syödä? Ei varmaan yhtä paljon kuin jos flunssa olis tulossa päälle.
 
Meille ohjeistus oli, että yks tabletti sinkkiä per päivä sekä mulle että miehelle. Vähän niissä pitoisuudet vaihtelee, mutta pääasia on, että sinkkiä saa päivittäin enemmän kuin esim. monivitamiinipurkista saa.
 
Viimeks kun yritettiin niin käytettiin molemmat sinkkiä. Nyt mulla on d-vitamiini ja foolihappo käytössä (oli myös viimeks), välillä monivitamiini. Mies käyttää d-vitamiinia ja välillä monivitamiinia. Sinkin vois molemmille lisätä ja miehelle foolihapon :)
 
Mulla on tämmöstä. Sinkkiä 25mg + pari muuta juttua. Yhden otin päivässä.
 

Liitteet

  • 1511526903421.jpg
    1511526903421.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 147
Onko sinkkikin parempi ottaa sitraattina? Magnesiumia käytän sitraattina koska imeytyy paremmin mut enpä oo tullu ajatelleeksi, että sinkkiäkin olis sitraattina. Ei oo ainakaan tuollaista osunu silmään tai sit en oo vaan huomannu :)
 
Tänään sitten mää kyllä vetäsen känät, kun ei tästä tuu hevon helvettiäkään sori. Meille tulee varmaan vauva 2019. Ei oo sinnekään enää kauan aikaa, turhauttaa ihan saamaristi. Oon niin kateellinen kaikille jotka paukkuu raskaaksi yk1-6.


252e07743df28276d425fb5cd584eaff
 
Miks unet ei voi olla totta! Pomppasin sängystä ylös jo ennen kuutta kun niin ihmeellisiä unia koko yön. Ensin pissin tilkuun ja plussahan sieltä tuli. Mieskin iloitsi että heti ekasta tärppäs ja rupesin motkottaan että yk 15 nyt on menossa. Sit alkoi menkat heti päälle mut neuvolassa sanottiin että toinen on vielä hienosti matkassa (suvussamme on kaksosia). Sit hukkasin mun esikoisen ja pikkusiskoni markkinoille. Ja kassini. Lopulta löysin kaikki hukkaamani ihmiset ja tavarat istumalla jätskillä ja nauramassa mulle kun hiki hatussa etsin heitä maha pystyssä ja iso matto rulla kainalossa... missähän välissä sen matonkin olin ostanut kun lompakko ja känny oli siinä kassissa :)

Jos malttaisi odottaa niitä menkkoja ennenkuin testaa... vähän jo meinaa juilia mahaa...

PauliinaS kp28 dpo11? Yk15
 
PauliinaS selvästi oli enneuni! Sormet ristiin. :)

Täällä vihdoin menkat loppu (joo ei ihan 3-4 päivällä selvitty tällä kertaa) ja ovulaatiota odottelemaan. Kierto tosiaan vielä kierukan jäljiltä kysymysmerkki, toivottavasti ei menis yhtä kauan kuin viime kierrossa. Aion tikutella kun testejä kerta on vaikka kuinka paljon, parin päivän päästä aloitan varmaan.

Yk2, kp7/??
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tikutetaan ovista.Aika lähellä ovis kiertopäiviin nähden ja testiin nähden :) Vai mitä ootte mieltä kanssa sisaret?Ylin eilen ja alin tänään.
 

Liitteet

  • sketch-1511714600142.png
    sketch-1511714600142.png
    466.5 KB · Katsottu: 164
Takaisin
Top