Toinen haaveissa <3

Joo eihän se kolme kuukautta oo ees pitkä aika mut hirvee vauvakuume puskee päälle kummallakin :grin jotenki pitäis vaan malttaa mieli vielä hetkeks :angelic:
 
Vitutti tuo kp1 sen verran, että vaikka tuolla yhdessä toisessa ketjussa sanoin toisin, niin aloitin nyt kuitenkin maca-kapselit. Esikoinen tärppäsi ensimmäisestä macakierrosta ja jospa se tasaisi kiertoa tästä alkupäästä.
 
Kai se maca jauhe ajaa samaa asiaa. Täytyy ostaa sitä kun Prismassa tuli vastaan pussi 7€ oliko cocovin vai minkä merkin, mutta kuitenkin. Sekoittaa aamupalan joukkoon aamuisin.
 
Mulla nyt käytössä d vitamiini ja foolihappo, vehnänalkionöljy loppu joten se ja maca pitää pistää kauppalistaan ylös jotta muistaa ostaa. Greippimehua en nyt oo vetänyt, koska ei sovi karppaamiseen.
 
Mulla ja miehellä on molemmilla d-vitamiinit ja foolihappo :) silloin esikoista yrittäessä lääkäri suositteli noita miehellekin.
 
Kirveli pahoittelut menkoista! :(

Mulla oli esikoisesta foolihappo, mammavitskut, sinkki, d ja muistaakseni myös greippimehua litkin vielä siinäkin kierrossa... Nyt aattelin vetää rautakuurin, koska kuulin että se voi ainakin näin keskenmenon jälkeen edesauttaa asiaa. Vitamiineista muuten samat paitsi sinkkiä en syö nyt erikseen, greippimehu pitäs varmaan käydä ostamassa... Mies ottaa foolihappoa ja vitamiineja kun muistaa, eli köh köh aika heikosti. Esikoisen aikaan tuputin niitä sille myös. Ja kuulosti kyllä tutulle nuo ajatukset että muutamankin kuukauden yritys voi olla tosi stressaavaa! Ainakin jos joku menetys taustalla. Esikoinen tärppäsi yk 4 tyhjennyksen jälkeen, ja ne kuukaudet tuntui pienelle ikuisuudelle. Todellakin nostan hattua niille, jotka on tällä tiellä tahkonneet oikeasti kauan! :/
 
No siis kyllä meilläkin mies vetää Deetä, kun niin käskettiin naikkarilla ja on se kokoajan syönyt. Tai vetänyt ennen sitä naikkari käyntiä silloin kun muistaa.. Mutta nyt mä sitä muistuttelen aika ajoin että onhan muistanut ottaa niitä D vitamiineja muiden lääkkeiden ohella. :)

Kävin tänään tosiaan siellä progesteron verikokeessa, tiiä yhtään kauanko kestää tuloksissa. Kai ne keskiviikkona viimeistään on tullu, niin jos silloin soittelen naikkarille.
 
Luinpa uudestaan edellisen kirjoitukseni ja hups sehän oli pelkää pahapäistä omanapaa! :bag: Pyydän anteeksi. Tänään on jo sentään paljon parempi pvä :happy:.

Esikoisen aikaan käytin mammavitskuja ja ekaa kertaa testasin greippi mehua... tätä toista yrittäessä en nyt käytä mitään vippas konsteja mut seuraavaan kiertoon olin suunnitellut foolihappoo ja macaa. Tän 15kk aikana on tullut vain mammavitskuja syötyä silloin tällöin.
Mies syö silloin tällöin monivitaa

Tiimpuu peukut pystyyn että täti pysyy poissa ja joku ois tarrannut kiinni!

PauliinaS kp22 dpo5? Yk15
 
Tiiimpuu testaa, että saadaan jotain jännättävää tänne! :wink

Kp1 alkaa olla lopuillaan, hurraa. Mulle tää eka päivä on se pahin henkisesti, siitä se toiveikkuus ja mieliala taas lähtee vähitellen nousuun.

Btw, jännä uus menkkaoire vissiin tullut, toosa tuntuu siltä kuin olisi puutunut! :woot: Säteilee myös nivusiin.
 
Tiiimpuu testaa, että saadaan jotain jännättävää tänne! :wink

Kp1 alkaa olla lopuillaan, hurraa. Mulle tää eka päivä on se pahin henkisesti, siitä se toiveikkuus ja mieliala taas lähtee vähitellen nousuun.

Btw, jännä uus menkkaoire vissiin tullut, toosa tuntuu siltä kuin olisi puutunut! :woot: Säteilee myös nivusiin.

Mulla myös tommosta puutumisen tunnetta alakerrassa menkkojen aikana. Varsinkin kp1-2 on pahimmat, sit se muistaakseni rauhoittuu..
 
Tervetuloa tänne Nessu ja Tiiimpuu sekä innolla sun testaamista ootellen!!! :)
Pahoittelut Kirveli menkoista! :/

Tännekin menkat tuli ja meni. Nyt kp9.Edellinen kierto oli ennätyslyhyt, vain 24pv :D nyt tällä kierrolla en testaile ovista.

Joku kysyi minkä ikäistä esikoista on, täällä 1v6kk. Vauvakuume ollut jo vuoden verran päällä. Imetys esti mulla tehokkaasti raskautumisen, ei siis mitään ehkäisyä ollut esikon syntymän jälkeen. Imetyksen lopetin 1v päiville. Sen jälkeen tullut kaksi varhaista km.Onkohan nyt yk8 vai 9 menossa imetyksen lopetuksen jälkeen. Mut ei se auta kun toivoa että kyllä se onni vielä joskus potkaisee ja saa syliinkin saakka toisen aarteen <3
tsemppiä naiset!!!

Graisu kp9/24-28
 
Hassua, että voi olla tollaista puutumista menkkojen aikana, mulla pikemminkin särkee pari ekaa päivää :D
 
Graisu; esikoiset plussattiin melkein samaan aikaan (täällä 1v7kk) joten eiköhän tehdä nää kakkoset samalla vauhdilla. :grin

Ja Nessukin täällä? Täällähän on vaikka kuinka monta tuttua mukana, kiva!

Nyt jo osaan nähdä positiivisesti alkaneet menkat. Eli ovis oli tosiaankin oikea ja tuntemukset ja tikut pitivät paikkansa. Luteaalivaihe oli ihanteellinen 14 vrk, eli toivoa kierron normalisoitumisesta on. Nyt syön macaa kierron ekat 3vk ja sitten tauko ohjeen mukaan. Toivon mukaan ovis sieltä parin viikon päästä olis tulollaan. :angelic:
 
Takaisin
Top