Toinen haaveissa <3

Jes, näyttäis kyllä siltä, että ovis olis tapahtunut!

ImageUploadedByVau Foorumi1510585292.641708.jpg


Lämmöt on kohonnut ja vaikuttaa kuivemmalta alakerrassa :) nyt sitten odottelemaan menkkoja, tänään dpo 6?
 
Ratamo; meillä siis aika samoissa mennään, millon meinaat testata ekan kerran? Mä oon vähän sitä koulukuntaa joka odottelee ainakin sen 14 dpo ennen ku alkaa innostua. Negojen tekeminen on niin turhauttavaa. :sad001

Jaa juu foolihappoa ja monivitskuja nappailen myös. Esikoista yrittäessä söin hetken geleetä mut nyt en ainakaan heti aio sitä hankkia.

Mies on muuten varma raskaudesta, hänestä olen outo ja haistan epänormaalin tarkasti... Taitaa toivoa plussaa melkein yhtä paljon ku meikäkin. :rolleyes:
 
En oo suunnitellu... me mentiin kyllä alkukierto kortsulla, kun en halunnu stressata vielä ekassa kierrossa, että lähteekö jutut toimimaan... viimeksi kesti joku 3kk ja piti lääkkeillä aloittaa ja olin koko ajan ihan hermona. mut ei enää jaksettu käyttää kortsua viime viikolla :D eli ehkä saattais yksi kerta osua oviksen jälkeen, mutta epäilen että ehti mennä jo ohi ikkuna. En kyl tiiä miks alunperin päätin, että kumeilla mennään, kun lämmöthän ne kertoo tapahtuuko mitään :D aivopieru :D
 
Jäi tänään tallettelut tekemättä.. :( no ei voi mitään! To, La ja su tehty talletuksia, huomenna sit vielä varuiksi.. Tämäkin päivä ois ollu kyllä tärkeä mutta menköön..

Alinah dpo0.
 
Äääh tänään on mielialat sen verran matalalla, et kaipa tää ennakoi vaan menkkoja. Luin myös, miten ihmisillä on hormonikierukan jälkeen kestänyt tyyliin vuoden että kroppa palautunut ennalleen ja nyt oonkin varma, että sitä tää munkin on. Kierto kestää jonkun sata päivää ja varmaan on munasarjatkin täyttyneet pco-rakkuloista... Ja sisko kertoi saaneensa huipputyön. Normaalisti olisin iloinen hänen puolestaan, mut tänään tuntuu vaan katkeralta (olen ite työttömänä ollut äitiysloman lopusta lähtien). :arghh::sour::sad001

Sori vuodatus.

Kirveli yk1, kp 40jotain, dpo 7-8
 
Kirveli, välillä vaan on noita kaiken kirpaisevia päiviä :( kyllä se siitä taas iloksi muuttuu! Toivottavasti se kroppa siellä heräilisi pian, kierrot lyhenisi ja pieni tarraisi mukaan. Tsemppiä<3
 
Mietin tässä että kokeilisiko tota lasi punkkua menkkoihin asti joka päivä.
 
Onko muilla kierron keskivaiheilla normaalisti menkkakipujen kaltaisia särkyjä? Mulla ei oo viime kuuta aikaisemmin ollut ja nyt on jo toista kertaa päivän koskenut alamahaan ja selkään. Laskurin mukaan mulla olis ovulaatio juuri tänä päivänä, eli voiko johtua siitä?
 
Emma; oon kuullut et ekan raskauden jälkeen monille alkanut tulla pahojakin oviskipuja, vaikkei aiemmin olis ollut mitään. Itelläkin oli nyt eka ovis raskauden jälkeen ja luulinkin ensin menkkojen alkavan, kunnes tein ovistestin. Aiemmin en oo tuntenut yhtään mitään.
 
Mulla ei mitään ovisoireita oo ollu koskaan eikä synnytyksen jälkeenkään oo tullu.
 
Mulla kävi kans niin et esikoisen jälkeen oviskivut ilmestyi. Ennen ei ollu mitään kipuja limoja vaan ehkä enemmän.
 
Mä oon aina tuntenu oviksen ja yleensä se on just sellasta menkkakipumaista ja yleensä jopa tunnen sen että kummalta puolelta irtoo ku vihlasee kivasti :confused: Raskauden jälkeen vähän helpotti mut yleensä aina tietää ku on ovis
 
Takaisin
Top