Toinen haaveissa <3

Ei ole kokemusta, mutta mäkin menisin sen plussan mukaan.

Millasia tuntemuksia teillä on ollut oviksen jälkeen negakierroissa? En muista yhtään mitään ensimmäisestä yritysajasta näiden oireiden osalta, eli ei ole vertailupohjaa. Kaikenlaista nippailua tuntunut tänään ja eilenkin ehkä, mutta helposti sitä mieli alkaa heti laukata.. :rolleyes:

Kirveli, yk1 dpo 4-5
 
Tänään tein testin negahan se on meidän viimeisestä inseminaation tuloksesta.15päivää inseminaatiosta.Kuukautisten pitäisi pian alkaa viikonlopun-alkuviikon aikaan.
 

Liitteet

  • sketch-1510383619245.png
    sketch-1510383619245.png
    592.8 KB · Katsottu: 165
Pahoittelut heitsu!

Itsellä fertility friend sanoo ehkä tunnistaneensa ovulaation, että nyt olis dpo4 ja ovulaatio olis ollu kp23. Mulla ei oo yli viikkoo ollu minkäänlaisia tuntemuksia, kun taas sitä ennen paljonkin turvotti ja nippaili munasarjoja. Olisin ite sanonut sen perusteella, että ainakin 5pv aiemmin.

Mutta jää nähtäväksi, onko mitään ovulaatiota edes tapahtunut, kun käyrät on niin epäselviä ja lämpöjen otto samoissa olosuhteissa mahdotonta. Toivon vaan, että menkat alkaisi nopeasti, niin tietäis toiminnan käynnistyneen. Varmaan täytyy kantaa siteitä mukana varmuuden vuoksi ensi viikosta eteenpäin.
 
Mulla on ovis alkuviikosta flon mukaan ja varmasti onkin, koska pitää yleensä paikkaansa :) Toivottavasti hommat onnistuis nyt viikonloppuna miehen kanssa niin olis edes jotain piinailtavaa :D
 
Flo ennustaa ovista huomiselle mutta luulen, että on tänään, koska eilen oli ovistesti jo melkein positiivinen :) Ja kivut on alkanu.

Edit. Flo muuttikin oviksen tälle päivälle, kun laitoin oireet :)
 
Muokattu viimeksi:
829729a96319995e8d501614555a0bfa


Alin tämän aamun ovistesti, kp22. En tehnyt CB kaksoishormooni testiä kun ajattelin ettei se vielä näytä vilkkuvaa naamaa ja mietin pitäskö kuitenkin testaa sillä. No katsotaan mitä sanoo huomenna aamusta, mitään limoja ei kyllä oo ainakaan vielä näkynyt. Mietin voiko toi olla virheellinen tulos kun aamun toinen pissa oli semmonen pieni liru minkä sain sillä että hanasta laskin vettä kun ei muuten meinannut tulla..

No mutta katsotaan, kyllä mä toivon että se ovis tapahtuisi lähipäivinä.
 
1fe38d812cf181367d11d9f7ab9e53dc


Tein kuitenkin sen cbn kun oli se toinen aamupissa jäänyt vessaan kuppiin, uitin 15sek ohjeen mukaan.
Kai tohon voi uskoa, vaikka mitään oireita ei ole.

Kn on pehmeä ja auki hieman minusta.

Huomenna se Progesteron verikoe, flo ennusti ovista kp31. Aikaistu 9 päivää ovis, varmaan auttanut tää painon pudotus. :)

Kp22!
 
Ja mun pitää ilmeisesti soittaa naikkarille että tuo progesteroni verikoe siirrettäisiin viikon päähän ?! Kun jos nyt ovuloin niin eihän se näy huomenna verikokeessa..
 
Tervetuloa Kirveli!
Oon vähän pitänyt hiljaiseloa täältä, viestejänne kyllä lukenut olen, mutta nyt pakko tulla täältäkin kyselemään:

onko teillä kokemusta CB kaksoishormoni ovistesteistä?
Ne pitäisi vissiin tehdä aamupissasta.. eilen tein päivällä, kun tulivat postissa. Silloin näytti tyhjää..ei vilkkunaamaa. Tänään unohdin aamupissasta tehdä, joten tein päivän toisesta ja HYMYNAAMA! Mitä ihmettää :D oireita ollut vain eilinen kamala kiukku, ehkä hieman kosteat olot.
Pointti tässä, että voikohan eiliseen negaan luottaa.. ja tähän plussaan.
toivon niin, sillä ei pariin päivään olla puuhasteltu. Tänään täytyy heti miehen kotiin tullessa ;D

Oon hämmentynyt vaan, en odottanut ovista vielä kun edellinenkin kierto oli niin pitkä ja sekava :D ja koskaan en ole näillä ovista metsästänyt.

Vaiana, yk3, kp16

Vaiana, ite käytin noita jossain vaiheessa enemmänki. Se eka näyttää aina tyhjää rinkulaa. Hienoa että sait plussani siitä noin nopeasti! Siinä muistaakseni pysy tiedot tallessa 3 päivän aikana, jos ei joka päivä käytä testiä :)
 
En tiiä tapahtuuko se oikeesti vai onko joku viallinen testi, kun aamulämmötkään mulla ei oo mitenkään muuttunut. Katotaan mitä huomenna näyttää!

43ec4e1a6883945344bf604cb7a0ecf6
 
Alinah, ne aamulämmöt nousee viiveellä. Jos sait eilen ovisplussan, ovis tapahtuu siitä 24-48 tunnin viiveellä ja vasta sitten alkaa erittyä progesteronia, joka nostaa lämpötilaa käyrässäkin. Malttia nyt peliin, voi olla että ovulaatio ei oo edes vielä tapahtunut.
 
Ja vielä lämmöistä. Itse käytän fertility friendiä ja se varmistaa oviksen vasta, kun on 3 lämpötilaa koholla. Eli tosiaan noi lämmöt ei oo samalla tavalla heti reagoivia. Mut yhdistelmä ovistesti plussalla ja sitä seuraava lämmönnousu antaa hyvän tarkkuuden, koska se ovis oikeesti tapahtui.
 
No mutta ihan sama, mä en luota noihin lämmön mittailuihin. Eilinen lämpö 36.01 tänään 35.78, yhtä turhan kanssa tämmöset. Mä just odottelen soittoa naistenklinikalta että siirrän Progesteron verikokeen viikon päähän maanantaille. Lopetan varmaan noi mittailutki tähän koska stressaa mua vaan tämmönen hömpötys..
 
Täällä yön aikaan kääntyi 1kp soittopyynnön jätin Naistenklinikalle ja sieltä äsken soittivat nyt on ivf jonossa me ja lähettävät ajanvarauksen postitse tällä viikolla alku infoa varten aika menee alkuvuoden päähän.Jonot on 3-6kk tällä hetkellä 4kk luokkaa.
 
Kyllä odottavan aika on pitkä. Nyt ois about 7-8 dpo ja vielä tarvis tää viikko jaksaa piinailla. :arghh:

Olen kyllä ajatellut, että seuraavaan kiertoon loppuu imetys tuon 1v 7kk kanssa. Olen vielä iltaisin kertaalleen tarjonnut tissiä, uskon et vieroitus sujuu helposti kun poika ei itse edes kysele sen perään ja imetys on tosi lyhyt hetki muutenkin. Sitten voin alkaa syödä taas maca-kapseleita, joiden avulla mahdollisesti plussasin esikoisesta. Greippimehua join jo tähän kiertoon pari tölkkiä. :hungry:

Onko teillä muilla käytössä jotain luontaistuotteita tai muita poppakonsteja?
 
Foolihappo, d-vitamiinit, vehnänalkionöljy aina kun muistaa. Muutama päivä välillä saattaa jäädä kun unohtuu.. Nyt se loppu muutenkin niin täytyy ostaa lisää loppukuusta..
Geleetä en ostanut vaikka ajattelin vielä kokeilla, nyt ei pysty enään tässä loppuvuodesta ostamaan kun on rahanmenoa paljon, jouluun menee siis lahjoihin ym..

Alinah kp23 dpo0?
 
Takaisin
Top