Toinen haaveissa <3

Mää pistin tänään tässä illalla tilaukseen joulukortit, kyllä se oli vaan hankalaa ottaa niitä kuvia.. Yhtä hankalaa se oli vuosi sitten myös kun ei tuo rakas lapsonen malta olla paikallaan taikka hymyillä tai keskittyä. Ei tietenkään voi vaatia tommoselta taaperolta vielä noin paljon keskittymistä tai näin. Mutta kyllä mä sain sieltä jotain otettua ja valitsin n.40 kuvan joukosta parhaan vaikka valinnan vaikeus iski kun olis ollut muutama tosi hyvä.. :)

Niin juu ja tänään saapui ebaysta tilaamani cb kaksoishormooni ovistestit, niitä siis toivottavasti pääsee pian käyttämään. Toivottavasti ei tarvi sitä ovista enään montaa viikkoa odottaa.

Alinah kp16
 
Heippa hei! :greet025 Täällä sitä taas ollaan, vaikka esikoisen syntymän jälkeen ajattelin, että toisen yritystä en sitten stressaa ja hössötä samalla tavalla... Kirjoittelin siis tuonne esikoista yrittäviin vuoden 2015 kevään ja kesän aikana, kunnes sitten aika nopeasti varsinaisen yrityksen aloittamisen jälkeen tärppäsikin, ja siitä seurauksena nyt poika 1v7kk. :Heartblue

Poistatin hormonikierukan nyt syyskuussa ja sen jälkeen on ollut lupa pikku kakkosen tulla. Heti kierukan poiston jälkeen tuli joku tyhjennysvuoto tmv., kesti pari päivää. Siitä ehkä kolmen viikon päästä alkoivat kunnon kuukautiset, mutta näköjään kierto ei ole vielä ihan entisellään. Kp 30 alkoi olla fiilikset että uudet menkat alkamassa. Nippailua ja turvotusta jne. the usual. No, eivät alkaneet, joten kädet täristen tein tänään raskaustestin joka ei olisi voinut olla selvempi nega. Onneksi älysin alun masistelun jälkeen tehdä piruuttaan ovistestin (mulla edelleen säästössä iso kasa) joka näytti selvää plussaa. Eli, oireet olivatkin ovistuntemuksia (joita mulla ei ennen ole ollut, lukenut kyllä monella ekan lapsen jälkeen vahvistuneen) ja nyt sit jännätään hamaan tulevaisuuteen. Onni onnettomuudessa; peitto on heilunut ihan tuurilla aika otollisesti sekä eilen ja lauantaina. :happy112

Sori pitkä sepustus, lueskelen ketjua taaksepäin ja ehkä jossain vaiheessa opin vähän teidän muiden tilanteista. :bookworm:

On tää yrittäminen taas niin jännää, joskin myös raastavaa. Tsempit kaikille!
 
Ei mitään ihmeellistä ainakaan itelle, ovista odotellaan joskus saapuvaksi. Flo ennustaa oviksen tapahtuvan 13 päivän päästä Kp31, saa nähdä kuinka käy! Mun mielestä voisi jo ensi viikolla tapahtua, ensi viikon maanantaina on jo se progesteroni verikoe ja hölmöä mennä sinne kun ei oo koko ovista silloin vielä tapahtunut..
Mutta minkäs teet kun naikkarin täti siihen halus sen verikokeen lyödä..

Aamulämpöjen mittailut nyt ei oo ollut kellontarkkoja vaikka vissiin ois hyvä ottaa suht samaa aikaa, muttakun nyt tuo esikoinen on alkanut herää aikasemmin kun yleensä.
No eiköhän tää tästä sutjaannu, ainakin toivottavasti.

Tänään pitäs raskauskeijun ovisliuskat saapua! Niitä odotellessa siis.

Oon nyt karpannut tässä ja kuukaudessa pudonnut -5,1kg. :P

Alinah kp18
 
Tänne ei myöskään yhtään erikoista.Nyt 12päivää inseminaatiosta ja huomenna lähtee viimeinen lugesteron.Viimeisistä lugesteronista vuoto pitäisi alkaa 2-3päivän kuluttua testipäivä on 17.11. Ja hammaslääkäri ois 15.11. Ennen hammaslääkäriä ajattelin testailla siis viikonlopun-tiistain aikoihin.Lugesteronista kai?olevia oireita on voivat siis olla lääkkeestä johtuvia tai sitten raskaudesta.Kuvotusta,vatsannipistelyä,väsymystä,wc rappaamista ja rinnat kipeät.
 
Jänniä aikoja Heitsu! Tsemppiä!

Alinah, hienosti olet saanut painoa putoamaan! Täällä minäkin syönyt nyt vähemmän riisiä/perunaa/pastaa/leipää tms viljoja ja hh.. keskittynyt syömään terveellisemmin ja jättänyt herkut suurimmilta osin pois :) en oo vielä uskaltanut käydä vaa’alla. :S

Nyt dpo 10-11 ja kk pitäs alkaa viimestään lauantaina. Eilen ja toissapäivänä kn oli tosi alhaalla kova ja eggwhiten peitossa , mutta kohdunsuu oli sormelle auki.. hui. Epäilin että olisko ovis ollutkin vasta toissapäivänä tai sitä edellisenä.. kun limat oli runsaammat kun oletetun oviksen aikaan kp 15-16. Mulla siis terolutit käytössä toista kiertoa tasoittamaan kiertoa. Ne pitää aloittaa kp15. Mutta mietin että voiko ne estää ovulaation sitten? Kun lauantaina lopetin niitä syömästä ja ovisoireet tuli maanantaina... tiedäppä sitten. Ovistesti oli eilen haalea.

Mulla on ollut nännit kosketusarat yli viikon.. mä epäilen että sekin johtuu noista teroista. Mut eilen ja tänään aamurahkan mehukeitto maistu ekaa kertaa jotenkin erikoiselta / pahalta.. ja oon syönyt sitä samaa monta vuotta.. tänään sit ollut koko päivän kuvotusta ja etoa. Saapa nähdä :) jospa se oli vaan pilaantunutta :D
 
Nojuu hyvin on tippunut ja hyvä jatkaa tästä, oon jättänyt kaikki vehnät, pastat, riisit, perunat, leivät, herkut ym pois ruokavaliosta. Ihan senkin takia kun tuolla vasemmalla munasarjassa se pco.

Kp18 ja ovistestikin arvatenkin näytti tältä, pidän sormia ristissä että ei tarvis kahta viikkoa odottaa sitä ovista.

180346267a40ed7a5a90208f819bb391
 
Tervetuloa kirveli!

Mä en oo vielä panostanut jouluun. Vain 1 ostettu ja toinen tilauksessa. Pojan joululalenteria olen vain miettinyt että annanko suklaa kalenterin (mummo osti) vai teenkö pikku pusseja jossa kaikkee kamaa esim muumi rusinapaketti tai pikku auto.

Peukut pystyyn heitsulle! Maltatko olla testaamatta? Mä ainakin jo jännitän sun puolesta... :hilarious:

Unicorn, jos ovis oli niin kai tuli hyödynnettyä... noista pillereistä ja niiden vaikutuksista en osaa sanoa mitään kun en ole niitä itse koskaan syönyt.

Sais kyl porhaltaa ovis sinne ja kiireesti alinah! Ikävää odotella noin kauan :sad001

Hui! Täällä ollaan jo kp11 eikä olla aloitettu tallettamisia (kp6 on ollu liian aikaista:p)... paino pudonnut pari kiloa ja sitruuna vettä juonut aikas paljon. Voiko tuo sitruuna vaikuttaa kuten greippi? On ollut aikas liukasta nyt jo pari pvää... olis pitäny ostaa niitä ovistestejä :wacky: nyt ei auta kuon arvuutella... sovellus laskee ovista keskiviikolle. Täytyy yrittää kuullostella kroppaa


PauliinaS kp11 yk15
 
Täällä odotellaan edelleen kuukautisia alkavaksi... Päätin tässä et alotan pudottamaan nää viimesetkin ylimääräset 10kg pois.. Saa nähdä miten onnistun, ku vähän ehkä huolestuttaa tässä samalla meidän pikku neidin tulevat tutkimukset ku hampaat puuttuu vieläkin ja muutenki tuntuu et hirvee stressi tässä päällä :sad001

Alkais ees ne menkat ni tietäis et kroppa toimii ja vois jo ruveta suunnittelee seuraavaa pikkusta :facepalm:
 
Tsemppiä muillekin painon pudotukseen jotka siis on painoa pudottamassa, pystytte siihen! :)
 
Tervetuloa kirveli!

Mä en oo vielä panostanut jouluun. Vain 1 ostettu ja toinen tilauksessa. Pojan joululalenteria olen vain miettinyt että annanko suklaa kalenterin (mummo osti) vai teenkö pikku pusseja jossa kaikkee kamaa esim muumi rusinapaketti tai pikku auto.

Peukut pystyyn heitsulle! Maltatko olla testaamatta? Mä ainakin jo jännitän sun puolesta... :hilarious:

Unicorn, jos ovis oli niin kai tuli hyödynnettyä... noista pillereistä ja niiden vaikutuksista en osaa sanoa mitään kun en ole niitä itse koskaan syönyt.

Sais kyl porhaltaa ovis sinne ja kiireesti alinah! Ikävää odotella noin kauan :sad001

Hui! Täällä ollaan jo kp11 eikä olla aloitettu tallettamisia (kp6 on ollu liian aikaista:p)... paino pudonnut pari kiloa ja sitruuna vettä juonut aikas paljon. Voiko tuo sitruuna vaikuttaa kuten greippi? On ollut aikas liukasta nyt jo pari pvää... olis pitäny ostaa niitä ovistestejä :wacky: nyt ei auta kuon arvuutella... sovellus laskee ovista keskiviikolle. Täytyy yrittää kuullostella kroppaa


PauliinaS kp11 yk15
Koko ajan haluttaisi testailla.Järki tulee sitten peliin että älä vielä.Irrotuspiikin varoaika on 10-14päivää että sekin vielä tähän kaiken lisäksi.
 
Mää ostanut pari pakettia pcn raskaustestejä jemmaan jo varalta mutta tiedän että ei niihin varmaan tämän vuoden puolella mitää plussaa ilmesty.
Jos mun kierrot vielä on epäsäännölliset jne niin voi olla että tää marraskuu on viimeinen kierto tällä vuoden kun vois se plussa tulla. Sinne meni kesävauvasta haaveet...
 
Kovasti voimia ja tsemppiä sallahaa <3
Tervetuloa Kirveli! Muistan sut, muistatko mut siitä esikoinen toiveissa ryhmästä? :D Mulla poika 05/16 :)

Täällä ois kp 21, dpo8 omien laskujen ja tuntemusten mukaan. En oo tikuttanut ovista ollenkaan ja tallettelut jäi vähäisiksi niin en plussaan usko..

Tsemppiä kaikille <3
 
Graisu; muistan kyllä, tuolla näytti waterlily jo plussanneen, hänet muistan myös hyvin! Mulla poika 04/16 :love017

Mulla on menossa myös kevyt kiinteytysprojekti, tai oikeastaan koitan ajatella tätä elämäntapamuutoksena. Aloitin semmosen verkkovalmennuksen ja sitä mennyt nyt viidettä viikkoa, tuloksia näkyy jo peilissä! Nyt näyttää vaan siltä et joku syysflunssa iskenyt meikäläiseen, kurja olo ja kurkku kipee.

Plussatuulia kaikille!

Kirveli yk1, kp 32 dpo 3-4...
 
Täällä alkoi yk19... turhauttaaaaa.
Ja tää on välikierto. Jos tästä plussaa niin la on hääpäivänä :S Joten meidän yritys jatkuu vasta joulukuussa!

..vaikka kylläkin kävi mielessä että jatkaisi yritystä tämänkin kierron.. käy kuitenkin niin että tärppää just sillon kun vähän hellittää :D Mutta sittenpä se on niin tarkoitettu.. <3
 
Mies meinas lannistaa fiilikset seksin aikana kun tokas että hirvee määrä valkovuotoa. Sanoin sille että ainakin liukuu! Hahaa! :D No saa nähdä tapahtuisiko se ovis pian kun vuoto runsastunut näin.
Kp19
 
Tervetuloa Kirveli!
Oon vähän pitänyt hiljaiseloa täältä, viestejänne kyllä lukenut olen, mutta nyt pakko tulla täältäkin kyselemään:

onko teillä kokemusta CB kaksoishormoni ovistesteistä?
Ne pitäisi vissiin tehdä aamupissasta.. eilen tein päivällä, kun tulivat postissa. Silloin näytti tyhjää..ei vilkkunaamaa. Tänään unohdin aamupissasta tehdä, joten tein päivän toisesta ja HYMYNAAMA! Mitä ihmettää :D oireita ollut vain eilinen kamala kiukku, ehkä hieman kosteat olot.
Pointti tässä, että voikohan eiliseen negaan luottaa.. ja tähän plussaan.
toivon niin, sillä ei pariin päivään olla puuhasteltu. Tänään täytyy heti miehen kotiin tullessa ;D

Oon hämmentynyt vaan, en odottanut ovista vielä kun edellinenkin kierto oli niin pitkä ja sekava :D ja koskaan en ole näillä ovista metsästänyt.

Vaiana, yk3, kp16
 
Takaisin
Top