Toinen haaveissa <3

Tsemppiä Vaiana oviksen odotteluun :) mulla oli nyt cb digitestit ja tää on kyllä niin ihanan selkeää ja helppoa. 4 aamuna tuli vilkkuva hymynaama ja tänään pysyvä, eli tänään tai huomenna on ovis. Mä vaan tilasin nyt sen tuplapaketin kun ajattelin että saan taas tikutella ikuisuuden, mutta kierto nyt näköjään onkin puolet lyhyempi niin tikkuja jäi 15 käyttämättä ’:D mutta ilman tota digiä olis ihan varmasti jäänyt ovisplussa bongaamatta kun en osannut tuota vielä edes odottaa, vaan flo:n mukaankin piti olla vielä 13 päivää ovikseen.
 
Kuulostaa kyllä hyvältä Meemis. Täytyy laittaa tilaukseen :D
Hyvä, että sait bongattu oviksen! Toivotaan, että loput tikut jäisi turhiksi ;)
 
Täällä tässä tunnin sisään pisteli tai tuikki vasenta munasarjaa. Oliko sitten jotain follikkelin kasvukipuja tai mikä olikaan. Et kyllä ainakin vasen kovasti yrittää toimia vissiin vaikka siellä puolella se pco onkin.
 
Menkat ei oo vielä tulleet :shifty:. Siispä ajattelin että jos joku osaisi kertoa jonkun hyvän sovelluksen jonka avulla vois paremmin ennustaa millon alkaa :shy:. Muutenkin seurailla kiertoa :rolleyes:.
 
Mua tällä hetkellä ketuttaa niin suunattomasti, kun esikoisen lasketunajan ryhmässä viime vuoden puolella yks akka sano mulle että entä jos teille ei olekaan tarkoitettu enempää lapsia ja hällä itellä jo vissiin 4 tai 5 mukulaa. Nyt sit toissa päivänä se pisti semmoseen päiväketjuu kuvan positiivisesta raskaustestistä ja oli ihan shokissa kun jonottaa sterilisaatioon ja nyt sitten tänään se kirjoitti tämän päivän ketjuun että pitävät sen ja plaaplaa. Meinasin kirjoittaa sinne että sori mutten pysty onnittelee taikka olla onnellinen heidän puolesta. Ehkäisyn läpi tämä raskaus alkoi heillä...
Siellä jo osa synnyttänyt ja osa loppumetreillä raskaana tai puolessavälissä menossa. Pyrkinyt olee ite hirveesti seuraamista sitä ryhmää koska en sieltä ite tukea saa kauheesti tähän tilanteeseeni..
 
Pahoittelut uusista kierroista!

Itsellä ei näy ovista vielä, kp 18 mennään. Ekaa yrittäessä oli n. kp 15 ovis, mitä silloin seurasin. Alavatsaa kyllä turvottaa ja on vähän arka, eli kai siellä jotain tapahtuu. Oon tietysti varautunu, että eka kierto renkaan jälkeen voi kestää, mutta kunpa ei tarvis odottaa montaa kuukautta ja taas ottaa Terolutia, kuten viimeksi.
 
Heippa taas kaikille. Sain kuin sainkin vaihdettua nimimerkkini järkeväksi, oli ennen tuo kyfi2387589 noi numerot siis vaan heitin ku niitä oli siinä niin monta. :D

En ole tänne enää kirjoitellut varmaan elokuun jälkeen, kun meni niin kovin tunteisiin tuo elokuun negatiivinen testi ja kuukautisten alkaminen että itkin koko päivän silloin ja rankaisin itseäni niin kovin että oli miehenkin kanssa aika vaikeaa tovin. Päätin silloin, että jätän nämä foorumit vähemmälle. Itsellä on siis ollut kuukautiskierto tosi sekasin alusta asti ja nyt sitten elokuun lopussa kävin lääkärillä ja sait Terolutit. Niillä nyt eka kierto menty ja odottelen parhaillaan kuukautisia alkavaksi. Nyt siis 3 päivä viimeisestä eikä vielä kuulu. Tein hätäpäissäni jo tiistaina testin keskellä päivää ja negatiivinenha se oli. Pahoitin niin paljon mieleni, että päätin taas vaan odottaa vähintään viikon ennen kuin testaan uudelleen jos tai siis kun ei tarvi, eiköhän se täti sieltä tule kylään koska ei ole mitään oireitakaan ollut. lähinnä siksi tulin ja kirjoittelin, koska taakka rupee tuntumaan aika painavalta. Ei hirveästi ole ihmisiä kenen kanssa sitä jakaa. sitten kun sen tänne näin kirjottelee niin sekin jo vähän helpottaa. meillä menossa yk6 ja 7kk ollaan pyöreesti lasta yritetty saada alulle. Kyllä tää niin mahdottoman pitkältä ajalta tuntuu. Onneksi hoitoihin tai pikemminkin asiaa saadaan eteenpäin kun terolut kuuri on loppu josko tähän kaikkeen löytyisi syy ja vielä meitäkin joskus onnistaisi.

Halua toivottaa kaikille muille yrittäville plussa onnea ja siinä jo onnistuneille paljon onnea tulevasta nyytistä <3
 
Täällä kp3 menossa ja katsotaan miten tässä kierrossa käy :) Ei oo vieläkään ollu piinailtavaa, koska ei oo hommat onnistunu sen miehen lääkityksen takia. Tai no viime viikonloppuna onnistui pitkästä aikaa joten toivoa on :) Mies on vähentänyt lääkitystä jotta saa sen lopetettua vuoden loppuun mennessä joten ei tässä enää pitkä aika oo :)
 
Minä taas omanapailen :rolleyes:.
Kp33/36(Flo mukaan) Kierron pituudesta en ole varma mutta luotan nyt tuohon sovellukseen.
R-testit tosiaan tein 31.10 ja 2.11 molemmat negoja mutta Flo mukaan ovis ollut vasta 23.10 eli ei välttämättä nuilla päivillä anna plussaa :wideyed:. Toivottavasti menkat pysyy poissa ja sais plussata tässä kierrossa :nailbiting:. Olisi ihan paras isänpäivä lahja miehelleni :shy::rolleyes: ja toivottu.:grin

Plussa tuulia ja oviksen metsästys onnea :rolleyes:.
 
Aamulämpö 35.96, eilisen aamulämpö on kai nyt sitten aika epäluotettava. Mutta noh, kylläpä heittelee! Tästä jatkuu aina silmät ristissä mittari kielen alle tyynyn alta.. :)

Kp13
 
Mulla taas aamulämpö 36.36 ja jomotteli aikas paljon yöllä. Voikun olisi ovis! Mutta oikeenlaista liukastetta ei kyllä näy, vaan on ollu valkoista koko ajan...

Niin ja kp 19
 
Mä tykkään tosta Flosta myös. Mielenkiintoista katsoa miten se oireiden perusteella muuttaa menkkoja.
Tänään kp1. En tuntenut ovista tässä kierrossa, mutta kierto oli kuitenkin vain 27 pvää. En missään vaiheessa edes ollut toiveikas kerta ovistuntemuksia ei ollut. Yk 3 alkaa, onhan tässä vielä aikaa [emoji58]
 
Menkat alkoi, kohti uutta kiertoa siis ja tällä kertaa tikutan sen oviksen niin ei tartte arpoo :shifty::grin. Kp1/32. Toivottavasti kaikki sais joululahjaksi plussan r-testiin :wink. Olis aivan paras lahja :rolleyes:.
Suunnittelin jo, että kuhan nämä menkat loppuu niin alan liikkua enemmän :grin.
 
Aamulämpö 35.90, tätä nyt sitten mittaillaan ja toivottavasti joka aamu muistan tämän ennenku sängystä nousen. :)

Alinah Kp15
 
Mulle siitä lämmön mittailusta tulee nopeesti tapa, eikä sitä niin mieti. Mulla on myös edelleen alhaiset lämmöt ja oireetkin väheni... jotenkin fiilis, että ei tuu ovista ollenkaan. Voiko sitä silti kierto olla semi-normaalin pituinen, vai meneekö välttämättä pitkäksi?

Nyt jo kp 21...
 
d1bb0ace0d7986fea468b49482178b4e


Tänään taas aamulämpö oli 36.11. :)

Kp16
 
Täällä on nyt 10dpo/10päivää inseminaatiosta.Olen lukenut paljon foorumia mutta en niinkään paljon keskustellut enkä kyttäilyt oireita ja jokaista nipistelyä.Jotain pientä olen haivainnut mutta nekin on hyvin voineet olla lugesteronin aiheuttamia.Siis en kokonaan foorumia jättänyt.Torstaina loppuu lugesteronit ja sitten 2-3pvä kuluttua pitäisi alkaa kuukautiset.Viikon päästä testailen jos ei kuukautisia näy ja soittelen tuloksia Naikkarille/Naistenklinikkalle.
 
Anteeksi kun musta ei oo kuulunu, eikä nytkään irtoa kun napailua... Käytii yksityisellä ultrassa kun tuli vaan sellanen olo, et haluun varmistuksen ennenkun lähetään huomenna mun porukoitten luokse Keski-Suomeen. Keskeytyny keskenmeno, vastasi 7+0 kun tänään 9+1, ei sykettä... Lähete gynen polille tyhjennystä varten. Täähän alkaa käydä rutiinilla mut tällä kertaa päästiin pitemmälle... Jotenkin taas oli semmonen etiäinen kun en osannu tähän raskauteen jotenkin oikeen suhtautua, neuvolassakin kysy että mitä ajatuksia raskaudesta nii ekana suusta lipsahti "ei oikeen kummenpia"... Tuntuu vaan niin helvetin epäreilulle ja vaikealle sulattaa, että kohta mennään taas koko rumba alusta. Ja kun niin hienosti nähtiin sydämen sykkivän siellä ekassa ultrassa... Palailen tänne kuumeilemaan jahka voimat riittää.
 
Takaisin
Top