Toinen haaveissa <3

Mä antaisin mitä vain jotta mä tuntisin ovulaation, kaikki oireet ja vuodot kelpaisi oviksen liittyen tänne. Siksi joudun testejä tehdä kun en tiedä koska ovuloinut tai ovuloinko ollenkaan..
 
Täällä tänään oli viimeinen meidän inssi.Hyvin meni inssi ja hyvä tulos pesussa.Käski lääkäri vielä varmistella yhdynällä nyt viikonloppuna ja maanantaina vielä.
 
Niin tietysti... päässä lagaa hahaha! Samaa itsekin harrastan vaikka nyt lipsuukin.

Nojoo, mä ajattelin pari palaa maistaa miehen pizzaa tänään. Heh, toivotaan ettei sitten tuu takapakkia painon suhteen. Kun mulle helposti tulee tommosista.
 
84a69c3e6dabcc56801cb4512ca61dc6


Mikä tämän ovistesti herkkyys mahtaa olla? Kun ei missään lue. Jos joku täällä sattuisi tietää? :)

Täällä taas alkaa oviksen tikutus, raskauskeijun ovistestit loppuu huomenna joten niitä saa tilata lisää..

dd5413e8995791182f366804bec82d70


Raskauskeijun..
b828bdb0aecdc4a7afc0a3572700ea5c


Tänään kp7 ja yk on ihan liikaa.
 
Tervetuloa Ratamo joukkoon! :)
Onnea suuresti plussasta waterlily85!! <3 :)

Täällä kp10, ovis varmaan jo hollilla limoista päätellen :D Nyt vaan täytyy saada tarpeeksi talletetuksia tälle kierrolle :)

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin :)

Graisu kp10/26-28 yk7
 
Hmm nyt rupeaa mietittyään tää kroppa. Äsken luulin jo että menkat alkaa pvä etuajassa mut lorahtikin eggwhitee pöksyihin. Mitä mun kuivalle kaudelle on tapahtunut? Ja kokoajan tekis miehen kainaloon käpertyä. No jos nyt huomenna sais tietää ne labra tulokset... IHMETYTTÄÄ!

PauliinaS kp30/30 dpo n.13 yk tais olla 14
 
Onkos täällä viisaampia jotka osaa sanoa jotain noista mun labra tuloksista... eli kilppari 2.75 ja prolaktiini 268. Perusverenkuva ok ja leukosyytit vähän koholla... nää on vaan soitettuja lukuja... kunhan kotio pääsen meinaan kattoo kannasta tarkemmin
 
Onkos täällä viisaampia jotka osaa sanoa jotain noista mun labra tuloksista... eli kilppari 2.75 ja prolaktiini 268. Perusverenkuva ok ja leukosyytit vähän koholla... nää on vaan soitettuja lukuja... kunhan kotio pääsen meinaan kattoo kannasta tarkemmin
Huslab ohje kirjasta katottuna nuo arvot olisi viitearvojen sisäpuolella.
 
Mul alko taas vuoto/menkat! Nää on jo toiset tässä kuussa ton keskenmenon jälkeen. Tunsin ovulaation et oon ihan varma et ovuloin. Miten tää kroppa on näin sekasi? Mielialat heitelly muutenki sen keskenmenon jälkeen kun häränpylly oikeesti. Huhhuh!
 
edelleen jatkuu pahoinvointi mikä alko sillon muutama viikko sitten mut r-testi neg. Kierukan poiston jälkeen oli kaks päivää tiputtelua ja sit ei mitään :shifty: Vois nyt ne menkat alkaa... Lisäks viel esikoisesta stressi päällä ni ei mikään kauheen kiva fiilis :sorry:
 
Nyt kyllä kummastuttaa :wideyed:, täälläkin oli r testi nega ja tänä aamunu olin varma että menkat alakaa mutta eepä olekkaan alakanu :wideyed:. Aamula siis tuli siteeseen valkovuodon mukana tippa verta mistä epäilin että menkat alakaa mutta ei oo alananu. Normaalisti alkaa heti kun vähäkään tulee mutta nyt on jo menny usseempi tunti eikä oo alakanu.. o_O
kp 31/30-32?
 
No onpas outoa Viuhkaus95! Toivottavasti tajuaa menkat pysyä poissa ;D

ON: Täällä on nyt menkat lusittu ja uudessa kierrossa jännäillään. En osaa nyt millään päättää tilaanko ovistikkuja vai en. Mietin, jos tilaisi niitä digitaalisia vähä kalliimpia.. ja testaisi niillä vain kun olot ja oireet viittaisi ovikseen.
Jos väittäisi pahimman tikkujen töllöttämis stressin :D
Flo ennustaa ovista kp19(kierron pituudeksi 31) ja Womanlog kp23(kierron pituudeksi 35).
Viime kierrossa en ovista bongannut(tikut loppui kp23) ja kierto venyi siihen megaärsyttävään 42päivään:banghead:
Jospa tämä kierto olisi maltillisempi ja ennen kaikkea toisi pienen kyytiläisen meille:shy:

Vaiana yk3, kp7
 
Takaisin
Top