Toinen haaveissa <3

Mä kävin labrassa, multa otettiin alkukierron hormooniverikokeet ja 13.11 otetaan progesteroni. :)

Nyt kp4 menossa.

Vuoti muuten aika reilusti toi kohta mistä otti labratäti verta..
 
Mun olis niinku pitänyt käydä siinä progesteroni verikokeessa heti sen ensikäynnin jälkeen, mutta mulla joku ajatuskatkos ollut enkä tyhmänä sit soittanut sinne kysyäkseni tätä asiaa, mut onneks nyt sit käyn 13.11 siellä.. Siihen mennessä ei kyllä oo ovista tapahtunut mutta se on voivoi. Tolla vaa ois voinu just viime viikolla selvittää et olinko mä ovuloinut.

'' Kiva kun omakannassa luki että ei oo käyny sovitusti progesteroni kokeessa. ''
No turhaan mä nyt mieltäni tolla vaivaan, sattunu nyt näin mutta varmistan jatkossa asiat kahteen kertaa tai pistän paperille kaiken ylös.
 
Heippa! Mäkin liityn varovasti mukaan tänne :)
Meillä on 2016 syntynyt poika ja pikkuhiljaa olisi tarkoitus yrittää toista. Lopetin nuvaringin käytön just, että nyt sitten jännitetään alkaako kierto pyöriä normaalisti. Viime kierroksella piti avustaa lääkkein. Kunhan hommat toimii, niin jätetään kondomit pois.

Oon nyt ruvennu mittailemaan aamulämpöjä, että josko niistä sais jotain osviittaa, tapahtuuko mitään. Viimeksi mittailin pari kiertoa ja aika hyvin näky kierron vaiheet käyrillä :) on helpompaa kuin ovistestit, vaikka lämmöissä ovis tietysti varmistuu vasta jälkikäteen.
 
Pistin tilaukseen ebaysta clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä. Hintaa tuli 28 euroa(10kpl paketissa) että kai se vähän halvemmaksi tuli tuolta tilata, toimitus jännittää että tuleeko perille asti.. Silti tuo hinta kirpasee, kun jäi tilille 30e ja ensi viikolla tulee lisää rahaa. (maksoin myös yhden laskun tossa pois..) Ihanaa ensi viikolla taas lisää laskuja maksettavana. On tää eläminen kallista sanon vaan!
Täytyy niitä vitamiineja ja liuskaovistestejä katsella ensi viikolla sitten kun on enemmän rahaa. :)
Täytyy sitä elääkin vielä tämän viikon jotenkin.

Mun rakas mussukka tänään muuten 1v9kk.
 
Muokattu viimeksi:
Mä tässä pohdiskelen että jokohan tänään kävis rtestin ostossa. Nyt kiertov 30/30-32 menossa niin kovasti himottas yks testi tehdä kun ei mtn kuukautisten alkuun viittaavia oireitakaan ole ollut. Nyt reilun vkn ajan joutunu yöllä nousemaan vessaan (joka yö) ja vettä juomaan kun suu on niin kuiva. Yleensä en tee milloinkaan näin. Suun kuivuutta oli esikoisen alkuraskaudessa myös ja vielä pahempana kuin nyt.. ja mikä kukinto menossa naamassa..!
 
Täällä ollut säännöllinen kuukautiskierto 28-32 pv maaliskuusta lähtien, jolloin lopetin imetyksen. Nyt menossa kp 34, rtestejä tehnyt, mutta negatiivisia ovat. Mitään oireita kuukautisista ja raskaanaolosta ei ole. Mitenköhän yhtäkkiä kierto ruvennu heittää? Jätettiin kondomi pois syyskuussa, joten toinen vauva saa tulla [emoji4]
 
Kävin aamulla poistattaa nyt sen kierukan ja vähän jännää et miten tää kierto lähtee käyntiin. Ainakin rupes tiputtelemaan, mut saa nähä tuleeko kunnon tyhjennysvuoto nyt sitte niinku se hoitaja vähän pelotteli :grin

Mulla tuli ihan kunnon runsaat ”menkat” kierukan poiston jälkeen. Mulla siis oli 6kk kierukka, mutta ei sopinu mulle yhtään, niin poistatin sen viime vuoden lopussa... ja hyvin lähti kierto käyntiin, kun sehän ei sitä kiertoa missään vaiheessa estäkään. (Piti siis odottaa yhdet menkat, ennen kuin sai aloittaa ehkäsyrenkaan)
 
Tässä muutaman päivän ajan oon ihmetelly kun semmosia krampin tapasia tuntemuksia kohdun seudulla ja molemmin puolin o_O. Rinnat ei omasta mielestäni ole normaaliin tapaan kipeät vaan enemmän nännien alueelta o_O. Nii ja onhan nuo turvonnu aika lailla o_O. Yleensä ennen menkkoja rinnat on kokonaan kipeät eikä vaan tietyltä alueelta o_O. Voiskohan olla kyytiläinen vaiko kuvittelenko o_O:wideyed:.
Kp 25/30-32?
 
Tervetuloa Ratamo!

Maha on kuin ilmapallo! Joku vieraampi varmaan kyselis että joko kohta poksahdan... jopa ylävatsa aivan kivikova välillä ja ahistaa. Rintaliivejä ei voi pitää. Ja nyt illasta tuikki alavatsaan ikävästi mut meni onneksi nopeasti ohi.
Voiko kasvis ruoat tehdä tälläisiä temppuja kropalle? En kuitenkaan raskauteen usko ennenkö nään viivat testissä...

PauliinaS kp26 dpo9? Yk14?
 
Tervetuloa Ratamo!

Ja Waterlily, paljon onnea plussasta :)

Täällä vietetty hiljaiseloa jo toista kuukautta varmaan, kun oon sairastellu sen pari kuukautta. Tänään loppui ehkä viimeinen antibioottikuuri. Eli siis mun korvatulehdus oli ärhäkkäämpää sorttia ja kuulo "hävisi" sen seurauksena. Pääsin lopulta korvalääkärille, joka puhkaisi tärykalvot ja kuulo palautui. Tiedä sit oonko vielä ihan terve kun yhä kurkku välillä kipuilee. Mut joo menkat alkoi sairastelusta huolimatta normaalisti ja odottelen et menkat loppuisi ja päästäisiin tositoimiin :) Itselle ihme kyllä halut jo nousseet mut ei oikein innosta vuodon kanssa touhuta.

Freyja86 kp 4/29
 
Eilinen tais olla vaan jotain turhaa tiputtelua... :bored: Saas nähä millon kroppa palautuu kunnolla. Vähän tekis mieli jo lähtee yrittää mut ei nappais töissä joutua kertoo liian aikasin jos sit tuleeki yhtä paha pahoinvointi ku viimeks :nailbiting:

Mies oli jo eilen ihan innoissaan mut pakko jarrutella vielä hetki :grin
 
Tulipahan aamulla rämmittyä lumessa sinne labraan. Tunnin etuajassa kun samalla matkalla vein pojan hoitoon. Vastauksia joutuu odottaan tiistaihin... silloin pitäis menkkojenkin alkaa. Kerkesin jo unohtaa mitä kaikkea testejä ottivat. Ainakin hormoonit, kilpirauhanen ja klamydia...


Mites muilla kierrot rullaa? Freyalla ainakin uusi kierto käynnissä. Joko kaikki muut on plussannu kun on niin hiljaista :eek:
Vaikka eipä sitä itaekään ole kuin pikaiset oma napailut tänne kirjoitettu. Nyt rupeaa jo vähän masennus puolikin helpottamaan. Entiedä johtuuko lumen tulosta vai mistä :rolleyes:

PauliinaS kp27 dpo10 yk14
 
Kp6 menossa täällä, aamulla vielä vähän tiputteli ja paperiin jäi vähän jotain vaaleanpunaista vielä mut eiköhän se täti pakannut kampsut ja jatkanut matkaa. Ensi viikolla odottelen saapuvaksi clearbluen ovistestit ja sit voisin tilaa vielä raskauskeijulta kylkeen liuskoja.

Mulla on lähtenyt paino laskee kun aloin tossa pari viikkoa sitten syömään vhh -ruokavaliolla. 2 viikossa tippunut -2.9kg.
Jos aukkariin mennessä ois tippunut vaikka 5kg niin jes. ;)
Mulla nyt tasan 10kg matkaa siihen painoon mikä oli esikoisesta plussatessa.
 
Kp26/30-32? :grin alkaa kohta jänskättää on kyytiläistä :nailbiting:. Eilen ekan kerran nipisti kohdun seudulla sitä ennen on tuntunut kramppien tapaista molemmin puolin ja rinnat on nännien alueelta ja ympäriltä tosi hellät ihan silleen että halaaminenkin sattuu :shifty:. Välillä on etovaa oloa. Nii ja rinnat on turvonnu jonnii verran. Jospa siellä olis kyytiläinen :rolleyes:.
Normaalisti viikko ennen menkkoja rinnat menee kokonaan kipeäksi eikä sillon ole nännien alueelta kippeet. :nailbiting:

Täällä ei vielä ole lunta, mutta olis kiva jos tännekkii satas niin ei olis niin pimmeetä:grin.
 
85824a237d80bb126c894cca11ed57f0
täällä on, mutta varmaa sulaa pois jos tänne jotain vesisadetta on luvattu.. (Hki)
 
Mikä ihmeen vhh ruokavalio? Lyhenne ei kerro mulle mitään... itseen puntarilla ole käynyt kun sen verran masentanu ja tullu mässäiltyä. Nytkin vaan viikonlopun kunniaksi ranskalaisia ja kebabia uunissa.... :bag:

Viuhkaus kuullostaa hyvältä! Joka raaja ristiin ja peukut pystyyn sinne!
Mulla on omituisesti rinnat hellänä sivuilta kainalon läheltä. Olen kyl nyt pitänyt jotain halppis liivejä jotka ei ihan kunnolla istu.

Millään ei meinaa jaksaa odottaa tiistaihin niitä labra kokeike... jos ois raskaana niin nökyisikö se jotenkin siinö hormooni kokeessa?
 
Meillä on yksi keskenmeno taustalla, ennen kuin saatiin viimeksi pysyvä plussa ja oma rakas lapsi. Mutta piti siis sanoa, että sen keskenmenon jälkeen mulla ovisoireet ja loppukierron oireet muuttu aika radikaalisti ja olin ihan varma olevani raskaana pari ekaa kiertoa sen keskenmenon jälkeen. Onko kukaan huomannut samaa nyt raskauden jälkeen luomukierrossa?

En oo varma siis tuunko luottamaan mihinkään oireisiin, ennen kuin testi näyttää plussa tällä kertaa :D jos siis toivottavasti näyttää jossain vaiheessa.
 
Mikä ihmeen vhh ruokavalio? Lyhenne ei kerro mulle mitään... itseen puntarilla ole käynyt kun sen verran masentanu ja tullu mässäiltyä. Nytkin vaan viikonlopun kunniaksi ranskalaisia ja kebabia uunissa.... :bag:

Viuhkaus kuullostaa hyvältä! Joka raaja ristiin ja peukut pystyyn sinne!
Mulla on omituisesti rinnat hellänä sivuilta kainalon läheltä. Olen kyl nyt pitänyt jotain halppis liivejä jotka ei ihan kunnolla istu.

Millään ei meinaa jaksaa odottaa tiistaihin niitä labra kokeike... jos ois raskaana niin nökyisikö se jotenkin siinö hormooni kokeessa?

Vähähiilihydraattinen ruokavalio, eli karppausta..
 
Takaisin
Top