Toinen haaveissa <3

Sallahaa kiitos :) epäuskoinen olo...ja piiitkä odotus ar-ultraan..Meidän neuvolassa onneksi kaikki pääsee siihen rv 8 :) Vaikea uskoa, että kävikö tää nyt muka näin helposti...Eli ymmärrän hyvin mitkä fiilikset sulla on ultraa odotellessa..:Heartpink Muistelisin että esikosta mulla alkoi kunnon oireet vasta rv 6 jälkeen (paha olo ym), joten yritä olla murehtimatta vähäoireista raskautta..ja kun ei ne oireet tosiaan kerro oikeestaan mistään mitään :) Sen opin ite tm-raskaudesta..
 
Mulla alkoi kans vasta rv 6 olemaan enemmän oireita esikoisesta, ja toki saman ihmisen raskaudet voi olla erilaisia keskenään, mut silti... Noh, ei tässä enää valtavan kauaa olis :/ Tsemppiä sullekin ultran ootteluun, nää ekat viikot menee jotenkin sairaaaaan hitaasti!
 
Onnea Waterlily! :rolleyes:

Jospa meilläkkii olis tärpänny :grin. Ovis päivästä en ole varma mutta epäilen että olis ollut 16-18pv :rolleyes:. Toissa päivänä eli 18pv oli hetkellisesti kipua kohdun seudulla, vähän saman tapaista kun menkkojen aikaan mutta vain siis about 5-10min kesti o_O. Pupuilu halut on ollut viime viikosta lähtien aivan älyttömät jopa ukko ollu ihan ihmeissään :rolleyes::grin
 
Täällä käytiin tänään folliultrassa.Limakalvo oli 5,5mm ja kaikki follikkelit alle 8mm.Annosta pistelyn osalta nostettiin ja uusi ultra sovittu tiistaille.Tässä vaiheessa kierto follikkelit on jo ainakin 10mm tai lähelle 15mm olisikohan sittenkin greippimehulla ollut osaa asiaan.Limakalvoa se ei ainakaan ole parantanut.Taidan jättää niikseen tuon greipin ja en osta nyt loppuneiden tilalle uutta.
 
Mielipiteitä kaipaan eilisen ultran tulos oli tuota mitä kirjoitin eilen.Pitäisikö jättää greippimehut pois nyt kun eilinen ultra tulos oli tuon luokkaa.Ehkä se sittenkin greippimehu hieman vaikuttanut lääkkeen vaikutukseen.
 
En ole asiantuntija niinkuin muut täällä foorumilla mutta eikös tuo greippi mehu vaan vaikuta valkovuotoon ja liukkauteen?

Itellä palaa käpy...! Anoppi se jaksaa kysellä että milloin pikku kakkonen on suunnitteilla. Kyllä teki mieli murjasta että vuoteen ei ehkäisyä ole käytetty eikö pikku kakkosta kuulu :mad:
Muutenkin pinna kireällä kaiken maailman asioista ARGGH!

PauliinaS kp21 dpo4? Yk14? (laskut hieman sekaisin)
 
PauliinaS, jotku on kyllä niin tahdittomia noissa lisääntymis asioissa? Ymmärrän ärsytyksen :banghead:
Oon itse tosi tyytyväinen omaan anoppiin joka on sanonutkin, että hän ei koskaan kysele mahdollisten tulevien lapsien perään kun ei asia hänelle kuulu, mutta hänelle saa kyllä kertoa jos itse haluaa<3 omat vanhemmat onkin sitten näitä kärkkyjiä:shifty:
 
Kp43 ja testasin kohdunnapukkaa niin limansekasta vaaleanpunaista verta jäi sormeen. Menkat alkaa näköjään, ei oo taas mitään oireita siihen suuntaan että ne alkaa. Eipä tarvi siis tehdä testiä viikon päästä. Eikä syödä teroja.
Onneks tämä kierto nyt sitten jäi lyhyemmäksi kun mitä edellinen kierto oli. Se oli 65päivää pitkä.

Kn oli pehmeä ja auki mielestäni.
 
PauliinaS, ompa ärsyttävää utelemista anopilta... Entäs jos sanotte just noin miten asiat todella on? Vaikka se ei sinällään hänelle kuulu, mutta pistäisi ainakin jauhot suuhun. Jotkut ei vaan osaa aatella että lapsia ei noin vaan tehä, jos itellä ei oo koskaan ollu asian suhteen mitään ongelmia.

Alinah harmi jos menkat sieltä taas tekee tuloaan, mutta onneksi sentään kierto on nyt inhimillisemmän pituinen!
 
Juu onneksi nyt kuitenkin lyhyempi kierto, toivotaan että tää seuraavakin olis suht lyhyt. :)
 
Täällä ihania uutisia :) limakalvon paksuus on nyt normaalisoitunut tänään follikkeliultrassa oli 6,4mm ja löytyi kaksi pientä rakkulaa ja kaksi isompaa rakkulaa kokoa kahdella rakkulla oli toisella oli 13-14mm ja toisella oli 11-12mm.Perjantaina olisi inseminaatio ja tänään ja huomenna pistelen stimuloivaa lääkettä ja torstaina olisi irrotuspiikki perjantaina sitten inseminaatio.Ihanteelinen asia olisi että lauantaina olisi inseminaatio mutta sitä ei voi tehdä viikonloppuna mutta ajoitettu yhdyntä plus inseminaatio perjantaille tehdään. Näillä eväillä eteenpäin :)
 
Mä soitan huomenna tonne polille kysyäkseni jos voisin käydä jo tässä kierrossa kp5 vaikka hormooni verikokeissa.
 
Heitsu tsemppiä lähestyvään inseminaatioon! :)

Mie kävin tänään ar-ultrassa neuvolan kautta, löytyi mini oikeesta paikasta ja sydän löi :) Viikot vastasi päivän heitolla oviksesta laskemiani, mutta mietin pitäisikö kuitenkin alkaa laskemaan menkoista kerta neuvolakin niin tekee... Asettuu sitten nt-ultrassa minne asettuu :) Oireita on muutaman päivän aikana tullu taas lisää, nännit on tosi arat ja pahoinvointi nostaa päätään. Huh, nyt ehkä hetken pärjää taas eteenpäin tällä :)

Siispä 7+2 tänään.
 
Hienoja uutisia Heitsu!

Onnea sallahaa! Hienoja ultra kuulumisia.

ON: nyt on perjantaille varattu mulle labrat... silloin pitäs olla n. dpo10 näkyisköhän hcg jo kui veressä, jos pyytäis niitä senkin tekeen ellei se kuulu siihen jo valmiiks. En oo edes varma mitä kaikkea kokeita siellä otetaan. Olo kyl on ettei taaskaan oo tärpänny...

Parempaa onnea muille! Lisää plussia ketjuun!!!

PauliinaS kp25/30 dpo8? Yk14?
 
Takaisin
Top