Toinen haaveissa <3

Mulla pitäis olla oviksen lähipäivinä, mutta en laiskuuttani ole jaksanut tikuttaa :grin. On kuitenkin talleteltu niin paljon ettei siitä kiinni jää. :wink Toivotaa että tässä kuussa tärppäis.
Ai kauheeta kun vielä päälle painaa koirakuume :wideyed::oops:. Hirveesti tekis nykyselle koiralle hommata kaveri :rolleyes:.

Plussa tuulia kaikille :rolleyes:.
 
Mulla on pco tyyppiset munasarjat vasemmalla puolella ilmeisesti, oikealla puolella ilmeisesti ovis tapahtunut.

'' TVUÄ: kohdun myometrium on säännöllinen. AP-mitta 3,4 cm. Endolmetrium on hyvin paksu, hyperechogeeninen ja homogeeninen 13 mm. Kohdun takana nestettä 23 mm. Oikea ovaario 35 x 19 mm, siellä corpus luteum näkyy. Vasen ovaario PCO:n näköinen 33 x 14 mm. "
 
Mä oon nyt viikonlopun ajan pohtinut et pitäiskö toi kierukka käydä poistaa jo aikasemmin ku vasta marraskuussa... Ihme oirehtimista (pahoinvointia ja kipuilua alavatsalla) tässä ollu viikon verran ja tekis mieli jo päästä yrittää mut sit taas ku on viel koeaikaa töissä niin paljon jäljellä et en tiiä uskaltaako sit kuitenkaan ihan vielä :eek:
Käy ihmeessä poistamassa jos siltä tuntuu. Kierukan jälkeen voi kiertokin olla sekasin tai hormoonit heittää jonkin aikaa sen poistamisen jälkeen niin eihän sitä välttämättä heti tärppää. :)
 
Hiljaiseloa ollut täällä... jollain ilveellä pitäs saada poika hoitoon että pääsis itse käymään labrassa. Taitaa mennä ensi viikkoon kun nyt syysloma ja ei hoitoa. Ovis tais olla just äsken... sellainen jännä pistos/jomo oli pari minuuttia vasemmalla. Kaksi kertaa vasta talleteltu ja itelle ei ainakaan oo tullu sellasta oloa että nyt tärppää.... pääseepähän odottamaan sit labra vastauksia ja tuomiota niistä.

PauliinaS kp17 dpo0? Yk14?
 
Mulla itellä ollut lokakuun alusta asti semmonen olo ettei vaan tee mieli seksiä, joten viime viikolla kun on ovulaatio tapahtunut niin jäänyt se hyödyntämättä. Lääkäri kuitenkin käski tehdä raskaustestin 2 viikon päästä.

mies kuitenkin voisi vaikka joka päivä touhuta. Siinä ei haluttomuus näy.
 
Mun tekee aina oviksen aikaa mieli. xD Aina ollu niin, muuten ei kyl tee yhtään mieli pupustella. Mies aina sanoo et oon vaan sen takii sil tuulel et lisää vauvoi. Mut en kyl! Muulloin ei vaa tee mieli tippaakaan enkä edes asiaa ajattele yhtään. Kaipa tää mun keho on vaa rakennettu näin et en ajattele seksiä sen enempää paitsi oviksen aikaa 24/7. Tänään alko tapahtumaan jotain et nyt ehkä meil on jotain toimintaa makkarin puolel, kun monta kuukautta ollu ihan hiljasta.
 
Mä oon kyllä käyny täällä lukemassa mutta en oo kirjoitellut mitään. Nyt on ovis mutta jää hyödyntämättä miehen töiden takia. Tosin eipä noi hommat onnistu miehen lääkityksen takia :( No pari kuukautta enää ja sit saa lopettaa sen :)
 
Soitin eilen ehkäsyneuvolaan ja sieltä varattiin aika kierukan poistoon ens viikolle näiden mun oireiden takia :) Miehen kanssa käytiin pitkät keskustelut illalla et mitä tehään ku haluttais jo yrittää seuraavaa mut oon ihan paniikissa, et mitä jos tärppääki heti (vaikka en uskokaan et niin hyvä tuuri olis) ku tosiaan on vielä uudessa duunissa koe aikaa helmikuun loppuun asti enkä haluis et sit duunista sanotaanki et ei tarvii enää tulla :wideyed: Eihän sitä onneks tarvii töissä paljastaa heti mut viimeks sellaset pahoinvoinnit et oli pakko kertoo jo alussa ku jouduin 3kk olee saikulla ku ei pysyny mikään sisällä
 
Luruh, on kyllä aina ärsyttävää kun täytyy miettiä töiden kannalta näitä asioita. Mulla olisi myös paha tollanen tilanne.. viimeksi jouduin kertomaan jo rv7 kun pahoinvointi oli niin kovaa :D
Oletteko ajatelleet että menisitte sitten kumin kanssa ihan vaan kierron pari? Vaikeaahan se olisi lykätä, kun kuume kova :D tsemppiä kierrukan poistoon<3
 
No sitä me just puhuttiin et kumin kanssa sit pakko mennä kierto tai kaks mut mies ei ollu kauheen tyytyväinen tähän ratkasuun :D Sillä tuntuu olee kovempi kuume kun mulla :hilarious:
 
No sitä me just puhuttiin et kumin kanssa sit pakko mennä kierto tai kaks mut mies ei ollu kauheen tyytyväinen tähän ratkasuun :D Sillä tuntuu olee kovempi kuume kun mulla :hilarious:

:D hahaha, no Voih! No teitte miten vaan, niin eiköhän kaikki hyvin mene!<3
 
Tuohon pupuilu haluihin.Täällä oviksen aikaan haluttaa ja ilman ovis aikoina joka toinen päivä.Tämä kuu ollaan oltu vähän rauhallisemmin koska nyt on tässä kierossa lapsettomuushoito siis inseminaatio.
 
Öm kertokaa te jotka näistä oviksista tiedätte. Tosiaa tiistaina alko toispuolinen kipu jatkuvana ja loppu vasta viime yönä. Sekä tiistain alko liman eristyskin lisääntymään. Nyt täs pohdin et olikohan mul nyt ovis vai onko se vasta tulossa? Normaalisti en ovuloi näin aikasin mut en tiedä kun tuo keskenmenon tyhjennys saatto sekottaa kropan ihan omiin svääreihinsä. Et mä en nyt kyl tunne mun kroppaa enää yhtään. Tänään tulee sisko ja on lauantaihin asti. Niin ei voi enää pahemmin pupustella. Edelleen kyl on hyvin himokas olo. Ehkä jos tuo mini mies nukahtas päikyille niin vois ennen kun sisko tulee. xD
 
Hempuliini kyllähän tuo vähän ovikselta kuulostaa :) toiset tuntee sen jomotuksena, toiset ei ollenkaan..mikä kp? :)

Meikäläisellä kp 29...eli loppusuoralla..r-testejä en oo tehnyt..Lievää rinta jomottelua on ollut siitä viime lauantaista lähtien, mutta ei niin voimakasta että raskauteen voisin uskoa..Jotenkin en uskalla testatakaan kun en halua sitä negaa katsella..viikonlopuksi lähdemme reissuun, joten jos en huomenna testaa niin sit jää maanantaille..ellei täti tuu kylään sitä ennen..muitakin "oireita" tavallaan on..palelee pitkin päivää ja pientä tukkoisuutta/flunssaa havaittavissa..inhottaa tälläiset kun alkaa toivo nousta :cool:
 
Kirjoitettu sunnuntaina toiselle palstalle: Uskaltaudun nyt kirjoittamaan tänne palstalle. Esikoinen syntynyt 1/2015 ja nyt olen uskaltanut kuluvalla viikolla tunnustaa miehelle vauvakuumeeni. Viime vuoden kesällä oli suuri lonkan osteotomialeikkaus ja senkin vuoksi on joutunut haaveita siirtämään. Nyt kuitenkin mies kuluvalla viikolla oli hyvin myönteinen yrittämään mikä yllätti minut positiivisesti. Tiedän aika hyvin omasta kehostani merkit milloin ovuloin ja ensi yritys ihan vahingossa sattui täydelliseen ajoitukseen. Nyt tänään alkoi päivän mittaan jomotella alamahaa, mikä ei herättänyt sen suurempia epäilyjä. Illan aikaan kivut ja vihlonnat voimistui koviksi ja tuntui kuin kuukautiskivut olisivat rajuina tulleet. Niihin vielä aikaa N. 1,5vk. Kivut kesti toista tuntia ja nyt pienen polttelun jälkeen rauhoittuneet. Voisikohan olla merkki kiinnittymisestä. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut vastaavaa, siinä ennen plussausta oli yhden päivän kestävä epämääräinen kuume ja kaameat selkäkivut. Nyt myös viime päivinä valkovuodon määrä ollut hyvin runsasta, mies huomasi kun oli college housutkin haaroista ulkoapäin kastuneet. Tästä eteenpäin joka pv jtn jomotusta ollut alamahassa ja selässä. Viime päivinä kaamea väsymys ja turvonnut alamaha. Toiveet on korkealla ❤
 
Huomenta, uskalsin testata :) Tulos epäselvä..pc antoi jo plussan mutta onesteppiin ei tullut näkyviin oikein mitään..joku haamujen esiaste korkeintaan..
 

Liitteet

  • 20171020_071148.jpg
    20171020_071148.jpg
    667.6 KB · Katsottu: 164
Kommentoinkin jo plussa vai ei- ketjuun, mutta hurjasti onnea Waterlily, selvä plussahan tuossa pc:ssä on!! :) <3 Heitä vesilintua moisilla puikoilla :P Vieläkös sulla menee kesäkuulle la? :)

Sori vähän hiljaiselossa oltu, oli se kaamea flunssa ja tän viikon iltavuoroissa ravannu... Ens ti ois ar-ultra, aika ristiriitaset fiilikset. Oireita on jotain joo mut silti on semmonen epäluulonen olo että niinköhän kaikki on hyvin :/ Toivottavasti oma intuitio menee metsään tällä kertaa ja tää on vaan perustavanlaatuista pessimismiä...

6+1 (6+5)
 
Takaisin
Top