Toinen haaveissa <3

Waterlily, hyvin ainaki talletteluja ;) ei jää ainakaan siitä kiinni!

Ei oo alkaneet ei :S en tiiä missä kuppaa. Oliskohan mun ovis ollut sit kuitenkin myöhemmin.. mulla loppui ovistikut tähän..
ImageUploadedByVau Foorumi1507717338.382900.jpg


Ja oletin seuraavana päivänä olevan jo plussa.. kivut ja oireet olisi mennyt kans yksyhteen tuohon. Nyt olis siis dpo15. Mutta missä menkat?? Terolutteja napsin yhden kp18-28 lääkärin ohjeen mukaan. Tänään kp33. Viides päivä siis , ja 2-3pvän sisällä viimeisestä terolutista pitäisi alkaa. En tiedä menikö kierto sit entistä enemmän sekaisin .. normaalisti menkat tullu aina dpo13. :/ no tuossa aamupäivällä pc tikkuun paukahti joku omituinen haamuviiva joka käväsi siinä hetken ja hävisi johonkin näkymättömiin. En usko plussaan enää tässä vaiheessa.. eikös se olis aika huono juttu jos hormoonia niin vähän ettei dpo15 näy vielä testeissä edes kunnolla? mutta voishan ne menkat vaikka sieltä sitten alkaa tulla niin päästään uuteen kiertoon :)
 
No onpas unicorn outo tilanne..Tuohan tosiaan ei oo vielä ollut plussa..joten jos seuraavana päivänä olis tullutkin tikkuun tasavahvat viivat, niin ovishan olis sit ollu ehkä päivän tai jopa pari myöhemmin..eli sit sulla saattais olla vasta dpo 13? Mutta mä kyllä pidän peukut pystyssä haamun takia :p piinaavaa varmasti odotella..:confused:

Luruh miksi epäilet ettei oo paikallaan? :eek: mulla ei oo ikinä ollu kierukkaa niin en tiedä tunteeko sen jotenkin :p

Viuhkaus hyvä, että tallettelut on jo aloitettu, ei tähän naisen kroppaan voi ikinä luottaa :rolleyes: tai ainakin ite oon todennut, että kerrot voi mennä ihan miten sattuu :grin
 
No onpas unicorn outo tilanne..Tuohan tosiaan ei oo vielä ollut plussa..joten jos seuraavana päivänä olis tullutkin tikkuun tasavahvat viivat, niin ovishan olis sit ollu ehkä päivän tai jopa pari myöhemmin..eli sit sulla saattais olla vasta dpo 13?

Laskin oviksen niin että kuvassa olevan tikun seuraavan päivän o+ olis ollut dpo0 ja siitä sit dpot .. tänään siis dpo15. Mutta ompa nuo hormoonit ennenkin temppuilleet ja ovis tullut joskus vasta kp23.. mutta nyt on mukana paletissa nuo terolutit joita en oo aiemmin ees käyttänyt. Niitä syödessä kaiketi pitäisi aina tulla tyhjennysvuoto kolmen päivän sisällä lopetuksesta. Oli ovis milloin tahansa.. :D kai..?
 
Tuntee ne narut jos sormella kokeilee mut ei siis muuten tunne :happy:

Nyt en oo enää pitkään aikaan tuntenu niit ni siks pieni epäilys et onkohan se enää paikallaan... Kuitenkin se et kuukautiset ollu viimeks heinäkuussa (oon tehny parikin negatiivista testiä) viittais et kai se siellä on :grin
 
Ovulaatiohan voi tulla jopa kahden vuorokauden päästä plussasta, ja jos tuosta testistä seuraava päivä ois ollu + niin ovis on voinu tapahtuu vasta myöhemmin. Ja mun kaverilla kaksi onnistunutta raskautta takana, kummastakin sai ekan värillisen haamun vasta dpo 16 ja siitä lähti vahvistuun :)

Mie sain ite tässä kierrossa o+ ekan kerran kp 17 iltapäivästä, mutta kp 19 tuli vasta hurjat kivut, tärähtelykipu, turvotus, paineentunne ja eggistä tosi paljon. Sain kyllä myös plussasta seuraavana päivänä ihan yhtä vahvan viivan että en oo varma oisko se vasta pitäny tulkita plussaksi... Mut eikös se mee muutenkin niin et o+ = dpo -1, koska ovis tapahtuu vuorokauden sisällä yleensä?
 
Luruh mullakin oli välillä tuota että en oikeen tuntenu niitä naruja (mulla oli siis kupari), mutta ne on varmaan sit ollu vaan niin hyvin kiepillä tai jotain. Mulle terkkari sano että jos kierukka ei oo paikallaan, niin siitä tulee kyllä yleensä niin kovat jatkuvat kivut että sitä ei voi oikeen sivuuttaa. Ja eihän se kierukka voi mennä enää taaemmas et ne narut ois kokonaan sisässä, sehän laitetaan ihan kohdunpohjaan jo valmiiks? :D Ja vaikka se meniskin jotenkin syvemmälle niin pitäshän sen silti ehkästä kerta kohdussa on... Kyl se sieltä tulee kohdunkaulankanavaan ja lopulta kohdunsuun ja emättimen kautta pihalle jos se johonkin suuntaan lähtee, ja sillon ne narut kyllä tuntuu vaan entistä pidemmällä.
 
Luruh mullakin oli välillä tuota että en oikeen tuntenu niitä naruja (mulla oli siis kupari), mutta ne on varmaan sit ollu vaan niin hyvin kiepillä tai jotain. Mulle terkkari sano että jos kierukka ei oo paikallaan, niin siitä tulee kyllä yleensä niin kovat jatkuvat kivut että sitä ei voi oikeen sivuuttaa. Ja eihän se kierukka voi mennä enää taaemmas et ne narut ois kokonaan sisässä, sehän laitetaan ihan kohdunpohjaan jo valmiiks? :D Ja vaikka se meniskin jotenkin syvemmälle niin pitäshän sen silti ehkästä kerta kohdussa on... Kyl se sieltä tulee kohdunkaulankanavaan ja lopulta kohdunsuun ja emättimen kautta pihalle jos se johonkin suuntaan lähtee, ja sillon ne narut kyllä tuntuu vaan entistä pidemmällä.


Joo siis näinhän se on :) jotenki alkanu vaan epäilyttää ku aikasemmin tunsin ne ihan selkeesti mut nyt en enää ollenkaan :bored: mut kaipa se siellä paikallaan on :grin Onneks ei kuitenkaan enää kauan
 
Meil on kans ens vuonna häät (24.11) ni vähän jännittää et meneekö juhlasuunnitelmat uusiks ku päätettiin aikaistaa tätä seuraavan lapsen yritystä :joyful:

Onks kellään muulla muuten jääny ehkäsyssä kuukautiset kokonaan pois? Kuin pitkään meni enneku kierto normalisoitui kun ehkäsyn lopetti?

Mulla oli ekalla kerralla minipillerit käytössä ja sillon raskauduin heti ekasta kierrosta, mut en jaksa uskoo et nyt kävis samanlainen tuuri :grin
 
Me kun jätettiin ehkäisy (pillerit) pois niin mun menkat ei alkaneetkaan. Myöhemmin todettiin pcos.
 
Tänään on KP34, flo ennustaa oviksen tapahtuvan sunnuntaina (kp36) mut en tiiä, en usko. Tänään on tullut tahmeaa ja semmosta käsivoidemaista valkovuotoa.. kohdunnapukkaa pehmeä ja auki vähä mun mielestä tunnusteltaessa.
 
Kuinka moni on käyttänyt tuota greippimehu kikkaa? Miten ootte juoneet sitä?Koko kierron?Ennen ovista?Onko vaikuttanut mihinkään?Oon juonut nyt 1kp alkaen ja nyt menossa 6kp.Tänä aikana on ollut aika liukasta siellä alueella kahtena päivänä.Eihän tuo greippi iteksensä voi tuottaa ovulaatiota noiden lääkkeiden kanssa mitä käytän inseminaatiossa?Kysyin apteekista ja meidän hoito paikasta onko haittaa jos käytän nyt greippiä tässä kierossa sanoivat että ei haittaa.Tässä kierossa tehdää inseminaatio. Siellä sanoivat että sitten kannattaa miettiä uudelleen jos raskautuu nyt.Mitä mieltä ootte kannattaisiko hoidon jälkeen lopettaa mehut piinauksen ajaksi?Vai nyt lopetta?Vai odottaa ekaa folliultraa ja katsoa tilanne että onko oikeasti hyötyä?
 
Huh, oon kuulemma just ovuloinut en muista enään kummalta puolelta. En kyllä tiennyt yhtään kun en oo saanu tikutettua mutta sanotiinkin että niihin tikku testeihin ei kannata luottaa vaan ostan seuraavaksi niitä clearbluen digitaalisia ovistestejä.
Sit mä soittelen joulukuussa kun toiset menkat alkaa että pääsen munatorvien aukiolotutkimukseen ja muutamiin verikokeisiin.

Mun pitää 2 viikon päästä tehdä raskaustesti jos se on nega niin aloittaa terolut.
 
Alinah hienoa, että ovis on todistetusti tapahtunut :) nyt vaan plussatuulia siihen suuntaan!

Mitäs muille kuuluu? :) Ollut vähän hiljaisempaa nyt tässä ketjussa..

Täällä on nyt kp 26..perjantaina oli koko päivän jännä "paine/kipu" alavatsalla ja lauantaina kipuili rinnat..Alkoi jo vähän hiipiä ajatuksiin, että oliskohan tärppi käynyt..mutta sunnuntaina ei oikein tuntunut rinnoissa enää mitään ja aika hiljasta on ollut tänäänkin.. :cool: ei auta kun odotella...piinaviikko!
 
Mä oon nyt viikonlopun ajan pohtinut et pitäiskö toi kierukka käydä poistaa jo aikasemmin ku vasta marraskuussa... Ihme oirehtimista (pahoinvointia ja kipuilua alavatsalla) tässä ollu viikon verran ja tekis mieli jo päästä yrittää mut sit taas ku on viel koeaikaa töissä niin paljon jäljellä et en tiiä uskaltaako sit kuitenkaan ihan vielä :eek:
 
Takaisin
Top