• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Vaiana ja Graisu, kannattaa testata olla tikuttamatta jos tuntuu että se stressaa :) Mie tosin yllätin itteni kun tein tässä plussakierrossa testejä ja vatvoin oireita enkä kyllä tosiaankaan ollu ihan stressittömimmästä päästä, mutta silti lykästi :D Olin kyllä päättäny etten enää seuraavassa kierrossa testaa niillä. Toivottavasti ette joudu kauaa ootteleen ovista ja saatte sen hyödynnettyä <3

Waterlilyllekin tsemppiä oviksen ootteluun :)

Heitsu toivottavasti on tärpänny :) Mullakin alko tuhruttaa semmosta ruskeeta esikoisesta ennen oletettuja menkkoja! Että ei ole vielä plussa suljettu pois :) Ja kaverille kävi ilmeisesti niin, että sillä tuli ihan kunnon valemenkat ajallaan mutta 3. vuotopäivänä joku ajo testaamaan ja haamuhan siihen tuli, joka on vaan vahvistunu siitä! Että ei ne vuodot tosiaan aina meinaa pahinta :)

Uskalsin tehä digin! Eka meinas kyllä iskee epätoivo kun tein apteekin oman ensin ja siihen tuli eilistä haaleampi viiva (mutta myös kontrolliviiva oli jännän vaalea), mutta onneksi pc antoi yhtä vahvan kun eilen. Sitten muistin, että esikoisestakin kävi noin, että seuraavana päivänä apteekin omassa vaaleampi viiva. Siksihän sitä ei varmaan suositellakaan, että joka päivä testaisi kun hcg tuplaantuu kahden päivän välein jne :D Varmaan joutuu vielä huomiselle semmosen hakemaan kuitenkin...

Dpo 13-14, menkoista 4+3/ oviksesta 3+6

View attachment 61141
Toivon että tärppi olisi käynyt tässä kierossa en tikutellut ovista vaan oireiden perusteella oviksen sain tietoon.Paljon onnea plussasta ja vauva liimaa kovasti <3
 
Kiitos Mamma kutsusta, vielä en varmaan uskalla liittyä kun mulla on vähän semmonen alitajuntainen jumi päällä :D Siis kkm-raskaudessa liityin heti maaliskuisiin ja sitten oli tosi raastavaa jättäytyä ar-ultran jälkeen pois, kävin kiusaamassa itteeni vielä piiitkään lukemalla mitä sinne muille kuuluu. Esikoisesta uskalsin liittyä elokuisiin vasta ar-ultran jälkeen kun oltiin nähty elävä pötkylä oikeessa paikassa, mutta katsotaan nyt... Eihän siihen ois enää ihan kolmea viikkoakaan :)
 
Mulla oli ekassa raskaudessa sama juttu. Liityin vasta rv10 ja kun sitten kohtukuolema todettiin oli kyl ahdistavaa jättää ryhmä kun ties et pian ne siellä jo synnyttää vauvansa.
Toisen kohdalla liityin melko pian plussan jälkeen.
Kolmannessa raskaudessa kkm todettiin 11+0 niin kävin minäkin aina välillä hakein mielin kurkkimassa vanhaa ryhmää.
Nyt tietty toivon, että saan olla kesäkuisissa loppuun saakka vaikka onkin vasta 5+0.
 
Voi ei Mamma :/ Eihän sillä oo oikeesti mitään yhteyttä että jotenkin keskenmenon tms itelleen aiheuttaisi kun "liian aikaisin" liittyy, mie vaan jotenkin oon niin hupsu että mietin kaikkia kohtalo & karma -juttuja monessa asiassa... Sit syytin itteeni kkm:n jälkeen et miks mie tyhmä kerkesin haaveilla ja kertoa muutamalle ihmiselle, että ois vaan pitäny malttaa. Haluis niin elää semmosessa hattarassa ettei osais pelätä mitään missään vaiheessa raskautta, mut ei vaan pysty. Kyl se pelko seuras koko raskausajan jollain tavalla ja aina ennen ultraa mietin, että nytkö se sitten tapahtuu ja saadaan niitä huonoja uutisia... Noh, kun päästäis ees näistä kaikkein riskialttiimmista viikoista yli!
 
Ihan älytöntä kun joskus nähny miten jengi liittyy noihin lasketun ajan ryhmiin tyyliin heti oviksen jälkeen, että "on semmonen olo että tärppäsi". Kaiken huippu oli kun tonne elokuisiin 18 oli joku kirjottanu jo joskus joku aika sitten, että ne jättää lokakuussa ehkäsyn pois ja jos kaikki menee niinkun pitää niin vauva syntyis sit elokuussa. Et "onko muita elokuista toivovia?" Tsiisus! Ehkä se oli ymmärtäny noi odottavien ryhmät vähä väärin tai sit se oli vaan ihan super naiivi... Jotenkin mua niin korpee semmoset, jotka kuvittelee et lapsia tehään ihan noin vaan!
 
Myö ollaan ukon kanssa aateltu että kunhan tässä nyt eka raskaudun niin kerrotaan vasta sitten kun rakenneultrassa käyty :).
Esikoistakkii kun ootettiin niin kerrottiin kaikille vasta rakenneultran jälkeen tosin harjottelussa kun olin niin piti siellä kertoo.. :grin
 
Niin enkä siis toki tarkota että omaa onneaan pitäs kenenkään piilotella :) Ja voihan sitä aina tapahtua vaikka mitä vaikka kuin ois ultrissa ollu kaikki kunnossa, et sinällään aina sais olla pelkäämässä. Mutta on se aika hurjaa, että tuttu ilmoitti raskaudestaan fb:ssä joku viikko sitten, ja eilen näin sillä instassa kuvan varhaisultrasta (ar-ultra, miten sen nyt haluaa sanoo), jossa näky vaan pikkunen papu mut en tiiä oliko ees sykettä vielä. Niinku wooot :O Heillä on ollut ennen esikoista kohtukuolema niin sinällään aika rohkea asenne kyllä menetyksestä huolimatta... Omaan makuun kyllä liiankin rohkee.
 
Muistinpas vihdoin soittaa neuvolaan ja varata pojalle 2v tarkastus ajan. Samalla kyselin että onko mahdollista keskustella lapsettomuudesta kun jo yli vuosi yritetty ilman tulosta. Lupasi että tutkii mutkin siinä samalla ja sit varmaan varataan uutta aikaa niin et mieskin on mukana.
Nyt oon n.tunnin jo itkeä pillittäny kotona yksikseen. Tuli vaan niin pahamieli kun ensimmäistä kertaan äänen sanoa asiasta ventovieraalle. Täytyis vielä keskustella tänä iltana isännän kanssakin :sad010

Ja anteeksi tälläinen oma napailu mutta nyt sattuu....

PauliinaS kp4/30 yk14
 
PauliinaS :'( <3 Mutta oikeesti nyt ehkä se vaikein on tehty, sait asian myönnettyä ja sanottua ääneen ja nyt asiat lähtee pikkuhiljaa rullaamaan :)
 
PauliinaS hienoa, että ootte uskaltanut ottaa askeleen eteenpäin.:Heartred

Mulla tuli kans itku kun aikoinaan polilla todettiin pcos. Hoitaja sanoi, että ei ehkä saada vauvaa omin avuin, että pieniä apuja tarvitaan.
 
1cd50df1caa36726d5cd5a8d0e3d08eb


Voisko se ovis tulla jo kohta puoliin tänneki? Raivostuttavaa! No onneks saadaan apuja pian.
 
En tiedä kun mitään ovikseen viittaavia oireita ei oo ollut. Mutta katsotaan, tikutellut jatkuu vielä.
 
Aika samanlaiselta riviltä näyttää mun tikut paperissa.. joten I feel you alinah<3 on megaärsyttävää. Tikutin 2-3xpäivässä, enkä saanut vahvaa plussaa kiinni :D nyt kp21 ja tikut loppu, enkä lisää kyllä osta!
 
Oon miettinyt pitäisikö testailla pe-la aikoihin vai jättää alku viikkoon?Viikonlopun aikaan pitäisi kuukautisten alkaa.Oireita jotain on:Sydämmen tykytystä,finnejä naamassa finnit ollut jo 6dpo lähtien,vatsa ongelmia erilaisia ja nipistelyä vatsassa.Tänään 14dpo ja eilen 13dpo kohdalla hieman rinnat kipeät plus nämä muut oireet.Viime raskaudessa oli alkuraskaudessa juuri työtä sydämmen tykytystä ja syke oli koko ajan korkealla mieskin tietää tästä alkuraskaus tykytyksestä ja nyt tykytyksestä.Mies sitä mieltä että testaan kun hän tietää että pian vuoto pitäisi alkaa.Tietään näiden oireiden takia ja kun lauantaina päivän kestävä matka niin oli kerrottava.
 
Takaisin
Top