• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Ihanaa! Onnea Sallaha!! <3

Mä tein tänään niin negatiivisen testin kun voi olla, tänään kp 29. Eiköhän ne kk pian ala. Tästä ei ole suunta kun ylöspäin :) alkaisipa nyt nopesti uusi kierto niin ei tarvisi näitä ”turhia” hukkapäiviä enää elää :)
 
Onnea Sallahaa!

Mä omanapailen sen verran et meillä jää kyllä suosiolla tämä kierto hyödyntämättä. Tää sairauskierre vaan jatkuu ja jatkuu eikä loppua tunnu näkyvän :(

Mulla siis todettiin viime viikon sunnuntaina korvatulehdus kun korvat oli lukossa. Sain antibiootin ja kuurin aikana puhkesi lisäksi poskiontelotulehdus. Lääke ei siis tehonnut mulla ollenkaan. Eka lääkäri vaan määräsi särkylääkettä ja totesi et flunssa menee ohi kolmessa päivässä. Mietin jo et lähdenkö sairaalaan kun pää tuntui räjähtävän ja nukuttua en saanut. No perjantaina uudestaan lääkäriin pojan kanssa kun sillä silmät alkoi rähmimään ja itse en siis ollut ollenkaan terve. Tämä lääkäri vaihtoi antibioottia ja sanoi et jos ei tää auta niin sit mentävä erikoislääkärille korvien kanssa. Poika sai sit silmätulehdukseen tipat. No toissapäivänä pojalla alkoi sama räkätauti kuin itsellä ja mies on myös tuossa taudissa. Nyt on tuo uusi antibioottikuuri syöty ja edelleenkään en kuule mitään... henki sentään kulkee vähän paremmin ja päänsärky lievempää enkä tarvi enää noita särkylääkkeitä. Ja huomenna pitäis kyetä töihin menemään :D
Saisivat nuo lääkärit kirjoittaa pidempiä sairaslomia kerralla kun viikon sisään käynyt jo kolmesti lääkärillä hakemassa saikkua...

Menkat tosiaan loppui eilen mut eipä tässä tilanteessa kannata edes miettiä petipuuhia... varsinkaan kun tiedä kuinka nuo antibiootit vaikuttaa koko juttuun...

Freyja86 kp 8/29
 
Onnea sallahaa :)

Mä olin viime keväänä melkein viis viikkoa kipeä. Ensin oli flunssaa ja sit tuli poskiontelotulehdus sekä korvatulehdus oikeaan korvaan. Söin ab-kuurin jolla lähti poskiontelotulehdus mutta oikea korva oli edelleen tulehtunut ja sit tulehtui vasenkin. Toisella kuurilla parantui molemmat korvat.Tuntui kyllä ettei se olo helpota ikinä :( Voin kuvitella miten ärsyttävää ja inhottavaa on sairastaa Freyja86 :( Toivottavasti alkais helpottamaan! :)
 
Onnea Ananasa.
Mää en kans käyttäny ovistikkuja tässä kierrossa ja plussa tuli. Tiä oliko sen ansiota.
Onnea Mamma84! Oot ollut mielessäni, kun keväällä me mentiin niin samaan tahtiin kierroissa. Ihana juttu! :Heartpink
Ja mulla tärppikierto oli kanssa semmonen, ku ovistestit oli lähinnä kaapissa.. Pari taisin kuluttaa.. :)

Onnea myös muille plussanneille!
 
Alinah, hyvä että etenee asiat ja saa soitettua :)

On:
Mulla ois enää 2kpl ovitikkuja ja harkitsen että tuhlaan ne tänään pois. Jotenkin on tullut nyt vaan stressiä ja paha mieli, kun ei ole saanut sitä ovista kiinni. Mieskin sanoi, että kuitenkin talletellaan aikalailla joka ilta tai vähintään joka toinen, niin turha stressailla tikkuja. :)
Nyt siis kp20 (edellinen kierto oli 31pvää, mutta imetyksen lopetuksen jäljiltä vaikea sanoa onko se vakio).
Päätin nyt, että merkkaan sen tummimman saamani viivan mukaan, joka tuli kp17, oviksen kp18 :D sillä nyt mennään ja katotaan miten etenee :) sori pitkä omanapailu!

Plussatuulia tännekin ketjuun+++
 
Vaiana, jospa se tärppäis sulla :wink.
Minä malttamattomana oottelen että menkat loppuu ja päästään taas peittoa heiluttamaan jos sitä tässä kuussa vielä enemmän :grin. Tulee vaan harmillisen paljon ikä eroa esikoiseen nähän.
Mietin tässä että meneeköhän tää kierto tolla 30-32pv vai muuttukohan o_O. Taitaa pimmee vaikuttaa kiertoon. o_O
 
Toivotaan, että kierto pysyy maltillisena ja teilläkin tärppäisi pian Viuhkaus95!
Se on kyllä aina niin tylsää odotella, että ne pirun menkat loppuu :D
Ikäero harmittaa hieman täälläkin (nyt jos tärppää niin ikäeroa 1v11kk). Eihän se mitenkään paljoa ole, mutta jos ei tärppääkään niin venyyyy ja venyyyy.
 
Torstaina se käy sen näytteen antamassa. Ite pitäis käydä myös taas jossain verikokeissa. En tiedä mitä haluavat kun missään ei lue mitään. Ainoastaan paperissa lukee että "sinusta on pyydetty verikokeita. Käy niissä mahdollisimman pian. Verikokeita varten ei ole erillistä valmistautumisohjetta" eli voin tyyliin huomenna kävellä labraan.
 
Ihanaa Sallahaa :) onnea !!! :wav

Freyja pikaista paranemista :Heartpink

Tsemppiä kaikille muille kierron eri vaiheisiin, oviksen metsästykseen ja ennen kaikkea sen r-plussan metsästykseen :)

-waterlily yk 2, kp 13/? :)
 
Paljon onnea @Ananasa ja sallahaa <3 <3
Tervetuloa uusille kuumeilijoille :) toivottavasti ei tarvitse täällä kauan teidän sekä meidän pyöriä! :D
Täällä menkat loppui ja tänään kp10, nyt en ajatellut tikuttaa ovista vaan ottaa rennosti tämän kierron ja nauttia. Katsotaan onko siitä mitään hyötyä itselle. Vehnänalkioöljyä oon juonut nyt menkkojan loppumisen jälkeen :) ekat tallettelut saatiin jo tehtyä tänään :P Toivottavasti jaksaisi mennä kahden päivän taktiikalla tämän viikon!

Tsemppiä kaikille <3
Graisu kp10/(28, edellisen kierron mukaan) yk 6 ilman imetystä
 
Täällä jännien äärellä ollaan nyt menossa 13dpo ja kuukautisten pitäisi alkaa lauantai-ens viikon torstai akselilla.8-10dpo kohdalla on ollut vatsan nipistelyä ja muita vatsaan liittyviä oireita ja unettomuutta myös ruoka haluttomuutta ja pupuilu halut kaikkoneet.Nyt tullut takas unettomuus,ruoka haluttomuus ja vatsa oireet. Eilen tuli ruskeaa limaista vuotoa housuun asti ei tule. Seksin jälkeen huomasin alkoi valumaan lakanalle:( ennen ei ole tullut tuollaista ruskeaa limaista vuotoa tämän neljän vuoden yrittämisen aikana.
 
Vaiana ja Graisu, kannattaa testata olla tikuttamatta jos tuntuu että se stressaa :) Mie tosin yllätin itteni kun tein tässä plussakierrossa testejä ja vatvoin oireita enkä kyllä tosiaankaan ollu ihan stressittömimmästä päästä, mutta silti lykästi :D Olin kyllä päättäny etten enää seuraavassa kierrossa testaa niillä. Toivottavasti ette joudu kauaa ootteleen ovista ja saatte sen hyödynnettyä <3

Waterlilyllekin tsemppiä oviksen ootteluun :)

Heitsu toivottavasti on tärpänny :) Mullakin alko tuhruttaa semmosta ruskeeta esikoisesta ennen oletettuja menkkoja! Että ei ole vielä plussa suljettu pois :) Ja kaverille kävi ilmeisesti niin, että sillä tuli ihan kunnon valemenkat ajallaan mutta 3. vuotopäivänä joku ajo testaamaan ja haamuhan siihen tuli, joka on vaan vahvistunu siitä! Että ei ne vuodot tosiaan aina meinaa pahinta :)

Uskalsin tehä digin! Eka meinas kyllä iskee epätoivo kun tein apteekin oman ensin ja siihen tuli eilistä haaleampi viiva (mutta myös kontrolliviiva oli jännän vaalea), mutta onneksi pc antoi yhtä vahvan kun eilen. Sitten muistin, että esikoisestakin kävi noin, että seuraavana päivänä apteekin omassa vaaleampi viiva. Siksihän sitä ei varmaan suositellakaan, että joka päivä testaisi kun hcg tuplaantuu kahden päivän välein jne :D Varmaan joutuu vielä huomiselle semmosen hakemaan kuitenkin...

Dpo 13-14, menkoista 4+3/ oviksesta 3+6

ImageUploadedByVau Foorumi1507095805.474311.jpg
 
Takaisin
Top