• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Tervetuloa mukaan Kyfi :)

Oi syksy on yksi ihanimmista vuodenajoista! Ja mä taas tykkään kovasti siitä syksyaamujen tuoksusta :D noista metsissä vilisevistä hirvikärpäsistä en niin tykkää, ne välillä vähän pilaa mun syksyboogin, mutta muuten rakastan just tätä vuodenaikaa <3
 
Tervetuloa Kyfi, kyllä toivoa on niin kauan kun ei oo vuotoo ;)

Oho Suose, ompas ollu kp 26 ovis kyl sillon myöhään! Mitkä oli dpo:t kun sitten plussasit?
 
Hirvikärpäset on kyl aikas iljettäviä mut silti vaan rohkeesti metsään hakeen sienet ennen muita...
Tervetuloa Viuhkaus! Toivotaan että plussa sieltä tulisi pika puoliin.

Joku säikytti tädin jo paikalle :wideyed: pari pvä etuajassa! Vessassa käydessä jäi jo pinkkiä paperiin. Onneksi löytyi repun pohjalta jemma siteitä.

PauliinaS kp28/30 (kp1/30 siis huomenna) dpo11? Yk13

Muoks.
Hahahahahaaaa viuhahdus korjattu viuhkaukseksi :facepalm:
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei Pauliina, pahoittelut!! :(

Täällä vaan ruskee tuhru jatkuu. Tänään kyllä iltaa kohden näyttää aikalailla loppuneen, ei tuu ees pyyhkiessä mitään. Mahassa jotain pieniä tuntemuksia välillä, alaselässäkin kyllä... Aamun testi oli nega kuten dpo:sta voi olettaa, mutta huomenna taas uutta kehiin. Vähänhän tässä kieltämättä alkaa jänskättää, mutta edelleenkään en uskalla toivoo liikoja. Mitään potentiaalisia r-oireita ei kyllä noitten tuntemusten lisäksi oo, mut ei esikostakaan näillä päivillä toki ollu... Varmaan kun uskalsin kirjottaa tän nyt niin huomenna alkaa vuoto :D Ihmetyttää vaan tuo tuhru kun alkoi niin aikaisin...

Kp 28/28-30, dpo 9-10
 
En muunlaista nimimerkkiä keksiny vieläkään ei oo menkat alkanu mutta pakko pakottaa ihteni odottamaan ens viikkoon kovasti kyllä toivotaan että olis tärpänny

Itekki tykkään syksystä ja talvesta eniten, ei kyllä kesäkään huonoa aikaa ole paitsi jos tulee aivan liian kuunat kelit . Minua ei hirvikärpäset säikäytä kun lapsena niistä sai osasa kun iskä tuli metältä ja toi tullessaan niitä . Punkit on aivan kamalia, tänä syksynä ekan kerran yks käveli käellä ja onneks sen huomasin ennen kun kerkes purra ☺.
 
Napailen nyt. Eilen nukkumaan mennessä tuli vähän semmonen fiilis, että mitä jos kuitenkin... :) Tän aamun testit näytti sit tältä... piti tehä One Step lisäksi kun ylempi PC näytti tuolta. Ruskeeta tuhrua ei juuri enää tuu, mutta alaselkää särkee välillä aika paljonki ja kaikenlaisia alamahajomoja on. Tänään tuli myös semmonen heikotuskohtaus töissä, että oli pakko mennä istumaan ja juomaan vettä. Mutta katotaan nyt, vähä jännäksi menee. En vielä uskalla liiaksi toivoo kun dpo:t noin vähän.

ImageUploadedByVau Foorumi1506857830.542989.jpg


Kp 29/28-30, dpo 10-11
 
Joku haamulainen siellä tosiaan on :) Mulla kyllä kans esikoisesta anto vielä suht vaaleeta viivaa One Step, vaikka apteekin omassa oli selvä plussa. Tuokin PC luonnossa oli vähä punertavampi, kuvaan ei näemmä ihan välity.
 
Ooo sallahaa! Kummassakin selvästi viivaa :) toivotaan vahvistumista ja että saadaan pian ihastella oikein mojovaa plussaa!
 
Jännittää Sallahaan puolesta! Selvää viivaa näkyy, vahvistumisia!

Itsehän plussasin esikoisen CBn plussa testillä. Täti oli jo muutaman pvä silloin myöhässä ja selvä plussa tuli. Nyt tässä kakkosen yrityksessä oon kokeillu pc, rfsu ja one step raskaus testejä joihin ei ole tullut hailuraakaan väärään suuntaan (paitsi se 1 lommoinen one step keräs väriä siihen lommoon). Nyt on mietinnässä oviksen bongaukseen se CBn kaksoishormooni testi. Onko kellään tietoa voiko ja miten se reagoida jos on koko ajan estrogeeni korkealla?

PauliinaS kp1/30 yk14 :shifty:

Muoks.
Nähtävästi oikosulku iski taas kesken kirjoittamisen. Tähän mennessä oon käyttänyt oviksen bongaukseen vain one steppejä ja rsfu meni metsään...
 
IMG_5450.JPG
Laitan tännekin omanapailu valituksen :rolleyes:

Tän kierron jälkeen jätän kyllä ovistestit ostamatta. Ärsyttää kun ei saa ovista kiinni.. (siis voi olla vasta tulossa, Flo ennustaa huomiselle ja Womanlog ylihuomiselle)
Kuvassa ylhäältä alas kp16 aamupäivä+iltapäivä, Kp17 aamupäivä+iltapäivä (aamupäiväl melko tumma, mutta pissa olikin tosi vahvaa), sitten tänään eli Kp18 aamupvä+iltapäivä.. haalenee vaan.. :banghead: :grin Huoh. Katotaan mitä huomisen testi näyttää.. tälläinen väliangsti tähän :grin
 
Vaiana, ompa kurjaa ettei ovis halua näyttäytyä :bored:. Jospa se huomenna onnistas :rolleyes:.
Mulla oli varmaan tuuria sen ovistestien kanssa kun laskurin mukkaan piti olla 10.9 ja aloin testata 7.9 ja 8.9 oli vahvat viivat ja sen jälkeen haalistu... :grin
Minä tiällä jännäilen alkaako vai ei :shy:.
 
Joo hieman ärsyttää, kun silloin kun ennen ekoja imetyksen jälkeisiä menkkoja oli ovis olot ja tuurilla testasin ovisplussan, niin tuli kyllä niin räikeä punainen viiva.. viime kierrossa ei sitten tullutkaan ja ei varmaan tässäkään. :shifty: Tokihan se voi olla,etten vaan saa kiinni testiin sitä.

Toivottavasti sulla on tärpännyt Viuhkaus95 :)
 
Vaiana jospa ovis ois vaikka jo ollutkin mutta ei vaan osunu tikulle, tuo kp17 näytti jo lupaavalle! Kai se vuorokaudenaika ja pissan vahvuuskin voi nii vaikuttaa... jospa se oli vaikka yöllä ;) Ja jos ei oo vielä ollu nii toivottavasti pian tulee. Muistakaa varatalletella! :P

Viuhkaus tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että tärppäsi! :)
 
Vaiana jospa ovis ois vaikka jo ollutkin mutta ei vaan osunu tikulle, tuo kp17 näytti jo lupaavalle! Kai se vuorokaudenaika ja pissan vahvuuskin voi nii vaikuttaa... jospa se oli vaikka yöllä ;) Ja jos ei oo vielä ollu nii toivottavasti pian tulee. Muistakaa varatalletella! :p

Viuhkaus tsemppiä piinapäiviin, toivotaan että tärppäsi! :)

Joo, koitan kanssa pysyä positiivisena ja ajatella, et ehkä vaan ei osunut tikkuun :D tallettelut on kyllä kunnossa ja jatketaan kyllä myös tämä viikko aktiivisemmin. Ei jää ainakaan siitä kiinni ;D kiitti tsempeistä teille<3
 
Takaisin
Top