• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Mies kävi tänään mehiläisessä röntgenissä niin sen jalka on murtunut. Ja työpaikka lääkäri tai hoitaja sanoi maanantaina että joku venähdys vaan..
Kun se viikonloppuna astui eteenpäin ja jalkapöytä vääntyi oudosti ja kuulu "räks" sit seuraavana aamuna oli tennispallon kokoinen patti ja ei pystynyt astuu sillä jalalla ollenkaan. TK lääkärit kaikille kuulemma monen päivän jonot kun se meni aamusta TK kysyy lääkäri aikaa, 180€ yksityisen lekurin käynti. Mut onneksi If maksoi sen heti pois..
Nyt sit mies on varmaa saikulla tovin..

Jalka oli ihan sininen ja turvoksissa kun se mehiläisen lääkäri kattoi sitä, mä en oo nähny nyt miltä se näyttää.
 
Aargh, tehdyt ovistestit katoaa täällä kämpässä. Kuin tuhka tuuleen, sain esikoisen kiinni itse teossa. Oli kiivennyt hoitopöydän päälle ja sen hoitopöydän vieressä on iso ja korkea joku Ikean lipasto jonka päälle jätän ne testit kuivumaan. No eikös tää lapsi ollu viskelly ne testit jonnekin enkä löydä mistään. Huoh!
 
Heippa piiiitkästä aikaa tähänkin ketjuun.

Oliko se niin että välttämättä nainen ei ovuloi joka kierrossa? Ärsyttää, kun en saa ovulaatiota tikkuihin ja nyt on jo kp 22. Greippimehut ja poppakonstit käytössä mutta ei niin mittään tuntemuksia tai yhtään mitään muutakaan. Mur.
 
Alinah meillä esikoinen tarttui mukaan juurikin kierrosta missä mies oli koko kk saikulla :p tietenkin pikku kakkosen kanssa ei ihan niin helposti pääse tallentelemaan vaikka mies olisikin paikalla koko ajan.

Suose onpas ikäväö kun ovis ei löydä perille... vai onko mahd. että ois jääny 2tikun väliin?

Kuis muilla hurisee? Syksy saapui ja talvi jo kurkkii vuoroaan. Ikävä on sitä pallomahaa mikä 2v sitten vielä tässä vaiheessa oli ja ottaa aivoon kun vuoden jo oltu ilman ehkäisyä eikä sitä kakkosta kuulu. Tässäkään kierrossa ei tainnut tärpätä, oloja ei oo minkäänlaisia.

PauliinaS kp27/30 dpo mikä lie 10 kai yk13
 
Suose onhan se mahdollista että aina ei ovuloi. Harmi jos käyny silleen, muistaakseni ovuloimattomat kierrot yleensä myöskin venähtää. Mutta jospa se ei vaan löytänyt tikulle asti ja tapahtui kuitenkin :)

PauliinaS teillä on kyllä pitkä yritys jo takana :( Eihän sitä tiiä vaikka teillä oiskin tärpänny, eihän niitä oloja aina oo ennen plussaa ollenkaan! Toivotaan niin :)

Mulla on tullut vähän vaaleenruskeeta tuhrua nyt viidettä päivää. Välillä jää suojaan asti, enimmäkseen sitä näkee vaan pyyhkiessä. Menkkamaisia jomoja on välillä, muutenkin kyllä jotenkin semmonen olo että varmaan kohta hulahtaa. Aina menkat alkaneet tuhrulla, mutta koskaan ei kyllä näin montaa päivää sitä oo edeltävästi ollu :O Sekoileekohan kroppa nyt jotain. Mua huolettaa jos menkat alkaa pian niin luteaali jäis kyllä lyhyeksi, kun nyt pitäs olla olojen mukaan vasta dpo 8, ekasta o+ laskettuna dpo 9. Kai. Musta on tullu ihan testifriikki ja dippasinpa sitten aamulla tikkua malttamattomana xD Joku viivanpaikka siihen tuli mutta väriä ei kyllä oo. Ärsyttää kun toiveita on vielä siksi että esikoisesta se tuhru just vaan jatku ja jatku eikä kunnon menkat alkaneet ollenkaan (kaikkiaan reilun viikon tuhrutti), toisaalta imetyskin voi varmaan sekottaa vaikka tähän asti ollutkin tosi säännöllinen... Testailen kyllä kunnes tilanne ratkeaa johonkin suuntaan, mutta eiköhän ne menkat sieltä ala :D

Kp 27/28-30, dpo 8-9, yk 1
 
Saakohan mistään vielä halvemmalla tilattua noita clearbluen dual hormone testejä kun mitä raskauskeijulla on pyynti hinta. Ei nyt jäänyt laskujen jälkeen niin paljoo ylimääräistä et pystyis ostaa, enkä mä noilla tavallisilla hymynaamoilla oo saanu kiinni niin viitti niitäkään ostaa. No pistin sit tilaukseen kuitenkin taas 30 kpl liuskoja.
 
PauliinaS,Kun kyselit kuulumisia meiltä muilta niin täällä nyt välikierto menossa.Nyt 8dpo ja kuukautisten pitäisi alkaa ens viikon-sitä seuraavalla viikolla.



Kp22/28-33,8dpo yritystä neljä vuotta
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kp16 ja Flo ennustaa ovista maanantaille. Sitten taas saa piinailla urakalla. :D
musta on niin ihanaa kun on syksy. Kaikki muut aina rakastaa kesää ja minä vaan odotan syksyä<3 täysin ohi aiheen :D

Vaiana, kp16/31(?), yk2
 
Jospa nyt ensi kierron inssissä (vai mikä hoito teillä nyt olikaa) tärppäis Heitsu! 4vuotta on kyl pitkä aika. Te ootte kyl sen plussan jo ansainneet!
 
alinah ebaysta saa, oon ite tilannu Iso-Britanniasta ja tulee pikkasen reilussa viikossa yleensä. Oon käyttäny niitä "tavallisia" digitestejä (ei vilkkuvia) ja niitä saa ainakin sen 10kpl 20-30 eurolla. Myynnissä näkyy molempia, mutten muista mitä se toinen paketti maksoi.
 
Kiitos Vaiana :)

Kyllä täällä on monta pitkään yrittänyttä, toivotaan että plussat löytää teille :*

Mie oon kyllä niin kesäihminen, ja keväällä tuntuu ihan oikeesti että herää itekkin luonnon kanssa eloon :D Syksyssä on parasta kynttilät ja... kynttilät? xD Niin ja kaikki valosarjahommelit :P
 
Jospa nyt ensi kierron inssissä (vai mikä hoito teillä nyt olikaa) tärppäis Heitsu! 4vuotta on kyl pitkä aika. Te ootte kyl sen plussan jo ansainneet!
Juu meillä oli inssi hoito muotona toivotaan että sitten tärppäisi :) ettei tarvitse olla IVF jonossa ja tehdä IVF hoitoa.
 
Moi!
Olen uusi täällä ja no nyt on toinen lapsi ollut haaveissa jo 6kk. Mutta ei ole onnistanut.
Tämä kierto on kyllä ollut aika ihmeellinen. Edelliset menkat alko 25.8 ja kierto on n. 30-32pv. Ovat siis jo myöhässä ja olen tehnyt kaksi raskaustestiä, ekan muutama päivä sitten ja toisen tänään. Molemmat olivat negatiivisiä mutta menkkoja ei vaan näy.
Tässä kierros ekan kerran oli käytössä ovis testit ja niillä sain positiivisen 8.9 ja 9-10.9 oli haaleita.
Vieläköhän on mahdollisuus raskauteen tässä kierrossa vai jokohan on uskottava että ei ole tärpänny?

Esikoinen täyttäää piakkoin 3v ja olis kovasti haluttu ennen sitä saada sisarus mutta ei näytä onnistuvan. Esikoinen sai alun kolmannessa kierrossa. Ja vielä sen verran että esikoisen kohalla tein r-testin vasta kun viikkoja oli jo 8.
 
Kyfi, mä sain kans esikoisesta positiivisen r-testin vasta myöhemmillä viikoilla. Ultrassa sit selvisi, että raskaus oli alkanut myöhemmin kuin ajattelin, eli ovis oli ollut vasta silloin kun aloitin jo testaileen raskaustesteillä joskus 4+ viikolla edellisistä menkoista laskettuna. Voisko sullakin olla vaan pitkä kierto nyt meneillään? Tosin jos oot ovisplussan jo saanut aiemmin, niin en sitten tiedä. Toivottavasti tulis selvyys piakkoin sulle!

Mä aloin itse testaileen nyt vielä tänään ovista, kun en oo sitä saanut kiinni ja on tosiaan jo kp 23. Nyt näyttää taas vähän tummempaa viivaa ja tuntuu pikku tuikkasuja, jos oiskin vaan myöhänen ovis tuloillaan, parempi tietty niin kun ei ovista ollenkaan. Toivossa on hyvä elää :D Esikoinenkin sai alkunsa siis jostain kp 26 oviksesta oletettavasti. Kierrot mulla on synnytyksen jälkeen ollu väliä 25-36 päivää, että ei kai tuo mahdotonta ois.

Vielä tosta syksyn ihanuudesta, mää en kyllä yhtään tykkää :D Mun nenään ulkona haisee vaan mätä maa ja home kun pellot lakastuu.
 
Suose-, hahahha :D ja mä taas niin pidän syksyn tuoksusta :hilarious: näinhän se menee, kaikki ollaan erilaisia!
Hyvää syksyä siis kaikille, piditte siitä tai ette<3 ;D
 
Tähän asti on tarkalleen tuolta väliltä 30-32pv. Sen pitämpään ei oo menny . Voihan se vaan heittää jostain syystä, mutta jostain luin että aina ei se istukkakkahormooni erity niin nopeesti vereen, liekkö sitte totta mutta ajaettilin että teen vielä yhen testin ens viikon lopulla jos ei ala menkat
 
Takaisin
Top