• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Sallahaa, niin sitä toivoo. Erehdyin lueskelemaan keskusteluja aiheesta ja valtaosa kommeteista puhuu sen puolesta että jos kehitys pysähtyy niin oireetkin loppuvat. :arghh: Kaikki aikaisemmat raskaudet ovat mulla olleet aika oireettomia joten niihin on mahdoton verrata. Rintojen arkuus on kyllä kaikissa joko ollut tosi lievää tai puuttunut alunperinkin. Ainoassa onnistuneessa raskaudessa oli muistaakseni jotain pientä arkuutta.

Toivotaan että sulla olis jotain kiinnittymisvuotoa! Itselläni ollut 4/6 raskaudessa ~5pv ennen odotettuja menkkoja.
 
Elmeri mullakaan ei oo juuri rintojen arkuutta ollu, ei ainakaan noin alussa vielä. Jotain pakotusta enemmänkin. Phv alko lievänä rv 6, sitä ennen ei tosiaan ollu kun vähän rintojen pakotusta ja jonkun aikaa vilutti. Jospa huomenna ois jo enemmän oireita taas :)
 
Onnea plussanneille! Mä päätin viime kierron alkupuolella, että pidän taukoa foorumin lukemisesta (vaikka olen laiska kirjoittamaan, niin luen kyllä yleensä usein teidän juttujanne!). Samoin pidin taukoa raskaus- ja yritysblogeista ja heitin roskiin käyttämättömät ovulaatiotestit (koska kyllähän mä sen ilmankin tunnistan). Jotenkin olin vaan niin turhautunut ja kyllästynyt, vaikka kyseessä vasta yk3.

Ja niinhän siinä sitten kävi, että viime torstaina testi näytti plussaa :)
 
Oi hienoa! Onnea tuhannesti Ananasa! :)
Pitäisi varmaan itsekin ottaa rennosti ilman tikkuja sun muita.
Hirmuisesti tarrasukkia ja onnea vielä :D
 
Ihania plussauutisia! <3 onnea!
Ja tsemppiä uuteen kiertoon lähteneille <3

Mä luovutin tikuttamisen kanssa, se clearbluen hymynaama ei antanut one steppiin plussaa. Maha on ollut viikon tosi huonossa kunnossa, turvonnut ja kipeä mutta stressin piikkiin menee, töissä kamala kiire. Tänään tein tikkuhulluuksissani clearbluen early detection r-testin ihan vain mielenrauhan vuoksi koska kroppa on ollut näin sekaisin ja nuo kaikki ovistestit näyttää mitä sattuu. oon näkevinäni tässä kaksi viivaa? Mutta näkeekö kukaan muu? Tuo viiva kuivui pois kun testin teosta oli 40min, joten tästä testistä en hypi vielä tasajalkaa vaikka viivaa näyttäisikin. Teen uuden testin muutaman päivän päästä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1506403938.163607.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Meemis kyllä siinä tosiaan toista viivaa näkyy, mutta juu uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä.:)
 
Edelleen tulee käytyä täällä puolen kurkkimassa mitä kaikille kuuluu. :) Tsemppiä kaikille vauvaa yrittäville!

Onnea kaikille plussanneille! Tulkaahan jatkamaan jutustelua Toinen haaveissa <3 -ryhmässä plussanneet- ketjuun. Siellä tahtoo välillä olla vähän hiljaista, niin jos sinne sais vaikka lisää porukkaa höpöttelemään. :)
En itse ollut plussan jälkeen heti ees huomannut koko ketjua.
 
Toivon että mekin plussatais niin että olisi la 2018 vuoden puolella mutta luulen että näin ei tule käymään.... Mua niin vituttaa oikeesti suoraan sanottuna... :(
 
Tää ei oo ehkä oikee paikka kysyy mut kysynpähän nyt kuitenki kun muual on niin hiljasta. Mietin et kun mul pitäs niiku nyt olla perjaattees menkat kun otin noi lääkkeet tohon tyhjennykseen. Nyt mul on ihan samanlaisii pms oireit kun yleensä. Aloin miettii et luuleekohan mun keho nyt et oikeesti olis niiku ns oikee kierto menossa? Voisko olla niin et kierto lähtis samantien normaalisti käyntiin? Lääkäri tosiaan päivystykses eilen sano et näyttää sellaselta kuukautisvuodon tyyppiseltä. Kun menin sinne ku luulin et lääkkeet ei tehonnu kun vuoto oli just menkkojen tyylistä ja mulle sanottiin et sitä pitäs tulla enempi. Oli ne sit tehonnu, kun ei ollu mitään kaavittavaa. Sano vaan et nyt 2vkon sisään pitäs rauhottua tai pitää tulla uudestaan ja käski seurailla vuodon hajua ja jos kipuja tulee et ei tulis tulehduksia.

Tosiaan haluttas heti yrittää uudestaan, koska kaipuu siitä pienestä nyytistä on niin valtava. Lääkäriltä siis saatiin lupa et heti kun henkisesti on siihen valmis voi yrittää uudestaan. Toivottavasti tulis ovis nyt tän vuodon jälkeen samoihin aikoihin noin kun yleensäki. <3 En haluu jättää yhtään kuukautta välistä tän takia. Mies on samaa mieltä.

Lääkäri anto mulle eilen uskoa, että kyl mä saan viel lisää pikkusia. Ekaa kertaa hoitohenkilökunta pysähty ja oli empaattisia mua kohtaan. Kätilö jäi juttelee mun kaa hetkeks ja kerto mistä voin hakee apua.

Tänään ollu jo helpompi päivä. <3 Kävin mun pienen miehen kanssa kahvilassa ekaa kertaa sillei et hän on hereillä ja vähän isompi. Kävin kaupasta hakee hänelle omat evästykset ja siinä me oltiin kaksin. Oli kyl niin ihana hetki jotenki. Nyt kun oma pää vähän tasaantunu tässä niin alkanu ymmärtää kuinka tärkeä tuo pieni ihme onkaan. <3 Moni pysähty pitkästä aikaa juttelemaan ja kehumaan kuinka ihana lapsi mulla on. Se tuntu niin hyvälle ja olen niin ylpeä tuosta tänttähäärästä.
 
Muokattu viimeksi:
Hempuliini, kyllä monella on tärpännyt heti km jälkeen :) mulla itsellä meni 6 kk ennen uutta plussaa, joten vaihtelee :)

Elmeri, ei ne oireet aina lopu vaikka kehitys loppuisi! Mulla oli kaikki maailman oireet kkm:sta, vaikka kehitys oli keskeytynyt jo rv 5 (tuulimuna)..kohtukin oli kasvanut vastaamaan oletettuja viikkoja (huomattiin rv 9)..joten oireista tai oireettomuudesta ei kannata stressata :Heartpink

Meemis plussalta näyttää, peukut pystyssä :)
Onnea Ananasa !! :hello2
 
Hempuliinille piti vielä sanoa, että noi hetket oman pikkumurun kanssa on todellakin korvaamattomia ! Olen myös viime aikoina usein vaan jäänyt tuijottamaan tytön touhuja onnen kyynel silmäkulmassa :Heartpink Hän on vaan niin äärimmäisen rakas enkä voisi olla kiitollisempi :Heartpink Äitiys on parasta maailmassa!
 
Maanantai 16.10 klo 9.15 on ensikäynti naistenklinikalla lisääntymieslääketieteenyksikössä, ensin hoitajalla ja sitten klo 9.45 lääkärillä.. <3
Ei siis kauaa tarvitse odotella, aika pian tuli aika sinne kuitenkin. <3
 
Muokattu viimeksi:
Hempuliinille piti vielä sanoa, että noi hetket oman pikkumurun kanssa on todellakin korvaamattomia ! Olen myös viime aikoina usein vaan jäänyt tuijottamaan tytön touhuja onnen kyynel silmäkulmassa :Heartpink Hän on vaan niin äärimmäisen rakas enkä voisi olla kiitollisempi :Heartpink Äitiys on parasta maailmassa!

Niin on<3 Aatella että lapsena sen jo tiesi et Äidiksi halusin niin kovasti.
 
Mulla myös yks raskaus todettiin 10+ keskeytyneeksi jo jonnekin rv6, ja oireet kyllä oli ihan tyhjennykseen asti. Ainoasta normaalista raskaudesta en muista muuta kuin että lievä ällötys ja rintojen aristus oli jatkuvaa koko ekan kolmanneksen.
 
Silti pelkään ihan sairaasti, koska siis se rintojen kipu oli niin selkeää ja loppui ihan yhtäkkiä yhdessä yössä.. Olokin on ihan normaali, ei enää ällötä eikä itketä..
 
Mulla myös yks raskaus todettiin 10+ keskeytyneeksi jo jonnekin rv6, ja oireet kyllä oli ihan tyhjennykseen asti. Ainoasta normaalista raskaudesta en muista muuta kuin että lievä ällötys ja rintojen aristus oli jatkuvaa koko ekan kolmanneksen.

Mul oli kans oireet tyhjennykseen asti ja tuli yllätyksenä. Koska tosiaan viikko ennen testiä mies jo sano et oon raskaana kun olin niin oikeesti ”raskaana” kun olla ja voi. Ainoostaan oksentanu en kertaakaa mut pahoinvointia oli jatkuvasti. Esikoisesta sit laattasin jatkuvasti ja jouduin + lopettaa salin kun en kyenny siel olemaan. Nyt tästä ei tarvinnu ja olin et jesh ihana et voin jatkaa viel normaalii elämää. Esikon raskaudes olin tosiaan levossa jatkuvasti eka rajun pahoinvoinnin takia ja sit supistukset alko heti perää. Vähän yritin käydä kävelee mut sekin jäi aika pian pois et ei enää voinu supistusten takia tehdä yhtään mitään kun pelkästään jo vessaan kävely toi rajut supparit. Sit olinkin 2kk ennen la osastolla ja kuukauden aikasemmin synty. Tästä raskaudes oli kuitenkin semmonen hyvä olo et voi elää normaalia elämää kun eka oli kun olisit ollu vankina kotona ja niin olinkin ja pää räjähtiki aika pian. Heti kun 36 tuli niin sit loppu sanoin et nyt en jaksa enkä kestä olla paikallaan sit poika syntyki samal viikol. Raskauden jälkeen olin niin huonossa kunnossa fyysisesti et olla ja voi. Eikai ihme kun makasin 8kk suurimmaks osaks. Ajattelin et voin oikeesti saada semmosen hyvän raskauden eikä yhtä traumaattista raskautta kun viimeeks mut näköjää hänen ei ollu sit tarkotus tulla meidän luokse. :,( Nyt tulikin tästä semmonen tunne et kaipa mun raskauksien on vaa tarkotus mennä noin niiku tuo ekaki.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top