Toinen haaveissa <3

Oho, onneksi olkoon Hemma! Toi digihän pitäis kaiketi olla silleen luotettava ettei anna mitään vääriä positiivisia ku ei tarvi tulkita niitä "haamu vai viivanpaikka" tilanteita, siinä herkkyys oli kai sen 25? Tarrasukkia pikkuiselle!
 
Kiitos! :Heartred Mulla oli dpo 12 ja olin ihan varma että ei se näyttäisi plussaa kun esikoisesta oli 2pvä menkat myöhässä ja silloinkin vain tosi haalee plussa (sen jälkeen en edes testaillu kun alkoi rajut pahoinvoinnit niin tiesi kyllä olevansa raskaana) ja nyt oli siis eka kerta kun digiä käytin! Mikä dpo sulla sukki nyt menossa? Joo Aeria cb:n testi ja herkkyys 25 eli ei siis pitäisi edes ihan vähästä sen näyttää plussaa, kai tähän nyt sitten on uskominen :)
 
Hemma: Nyt dpo 9-10. Täytyy vissiin pari päivää vielä odotella, ettei mene hukkaan testaaminen. Oliko sulla CB digi?

Ainiin. Muistinko jo onnitella. Onnea Hemma!
 
Kiito sukki :Heartred Joo mulla oli CB:n digi, ehkä kannattaa vielä pari päivää malttaa niin sit on hcg:t varmemmin ehtinyt nousta testiin:) Ne on kuitenkin aika kalliita ettei kehtaa kauheesti huvin ja urheilun vuoksi niitä pissailla :P
 
No niinpäs onkin! (: Hyvä ikäero tulee! Nyt vaan peukut ja varpaat ylhäällä että sullekin digi antaa hyvät uutiset :Heartred :Heartred
 
Hemma, onneksi olkoon plussasta!!!! Aeria tuohon digikysymykseen jo vastasikin, siinä mielessä luotettavampia joo että käyttäjän tulkinta ja viivalasien vaikutus jäävät siitä pois. Mulla dpo kai 9 ja olin aamulla pettynyt negaan (kp 25) , mutta on kai tässä vielä mahikset plussaan.
 
Orm: mä testäsin myös eilen dpo 8-9 negan Sofin testillä. Ei hailun hailua. Yritän säästää digiä viikonlopulle.
 
Kiitos Orm Onnekas! :) Hurjaa kyllä!! Ja mun teki kans ihan hurjana mieli testata tuolloin dpo 9 mutta sain maltettua sitten onneksi viikonlopun yli, tuskin olisi näkynyt vielä perjantaina! Täällä jännään peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta :Heartred
 
No on ehdottomasti toivoa! Eihän se välttis näytä vielä plussaa edes sillon kun menkat pitäs alkaa.. teet uudelleen dpo 14 aikaisintaan :)
 
Heippa! Mukaan ilmoittautuu 28-v. toista lasta kovasti odottava naikkonen. Esikoispoika syntynyt 9/13, eli pian 1v 3kk. Toukokuussa tärppäs jo toisesta kierrosta raskaus, mutta se päättyi ikävästi, elokuun lopussa rv 18 todettiin kkm. Pari kiertoa odotettiin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, kävin mm. sappikivileikkauksessa, et ei tarvis niitä vaivoja murehtia enää. :) Nyt toinen vauva olis tervetullut. Toinen kierto yritystä menossa, nyt kp 7/28.
 
Tervetuloa mukaan Miuk. Meillä on samanikäiset esikoiset (mun poika myös 9/13) ja äskettäin ollaan annettu toiselle vauvalle lupa tulla. Paljon onnea Hemma! Kyllähän nuo digitaaliset raskaustestit ovat varsin luotettavia. :)

Onko muilla onnekkailla tärpänny? Toivotaan parasta!

Mä odottelen täällä seuraavaa ovista. Tänään taitaa olla kp 12, että tässä lähipäivinä pitäisi ilmaantua hymynaamaa ovistestiin. Meillä on tosiaan nyt alkamassa toinen yrityskierto ja kaikki varpaat ja sormet on pystyssä, että tärppäis tällä kertaa.
 
Kiitos! Oivoi, paljon plussatuulia kaikille. Mä en oo koskaan tikuttanut ovista, enkä aio vieläkään sitä tehdä. Ehkä sit jos tärppäämisessä kestää. :) Mä en tuntenut ovista ennen esikoisen syntymää, mutta sen jälkeen on tullut tosi kovat ovis-kivut ja ne tuntuu vielä pahentuneen keskenmenon jälkeen. Tosin, niinku joku täällä mainitsikin, en tiedä missä vaiheessa ovista kipu tuntuu.
 
Aina kiire raoissa kirjoittelen ja jää vähän puolitiehen...

Onnittelut Hemmalle plussasta!

Täällä kuulostelen kierron käynnistymistä km:n jäljiltä. Tällä viikolla ollut kovat vatsa jomotukset. Ajallisesti voisi olla ovis tuloillaan, mutta katsellaan... Vaikka yritys ei ole km:n jäljiltä tauolla, haluan kuitenkin hcg:n saada laskemaan ennen uutta raskautumista. Tässä lähipäiville yritän negatiivista raskaustestistä saada (enpä olis uskonu sellaista toivovani :wink).
 
Onko kellään teistä kierron käynnistymisvaiheessa ollu pahoinvointia menkkojen jälkeen? Kroppa on jotenkin niin erilainen nyt kuin mitä on tottunu.. ennen ovis ei tuntunu miltään, nyt kipee ja etoo. Ennen menkkakivut vei järjen ja tajunki melkein ja nyt ei tunnu missään.. Ennen heti menkkojen jälkeen oli se tavallisin mahdollinen olo, mutta nyt etoo oikein urakalla ja jotkut hajut tuntuu voimakkaina ja inhotravina ihan ku raskaana ollessa ja ihmettelen et mitähän tää nyt on..jotain kierron tasoittumiseen liittyvää? Onko muilla ollu? Ja vaikka oli ihan kunnon niagara ja aamulämmöt putos niin tein varmuuden vuoks raskaustestinkin joka oli odotetusti nega, että siitäkään ei ole kyse. Tuntuu kyllä niin hassulta että oma tuttu kroppa reagoiki jotenkin ihan eri lailla ku ennen..
 
Takaisin
Top