Toinen haaveissa <3

Tervetuloa joukkoon Unicorn. Täällä kp 3/?. Oviksen aikaan oli kyllä uimarit liikenteessä mutta ne oli ilmeisesti vasta treenit. Kohti kisoja siis!
 
Eilen tein testin, ku eilen ois pitäny menkat alkaa. Negaahan se näytti, mut ei oo tänäkään menkkoi vielä näkyny. Mä testasin noilla david liuskoilla mitä oli jääny edellisestä raskauden yrityksen ajoilta, mut luin jostai ettei ne ois kovin herkkiä näyttää ees plussaa. Jännitys tääl kohta siis tiivistyy.

Meil ollu vkl vatsatautia ja iteki koko lauantain oksensin tosi rajusti. Edelleen on pientä etovaa oloa ja eilen maistu hirvee metalli suussa. Mut mitään muita oireita ei oo. Hiukka jännittää, onnistuko täl kertaa muka näin helposti.
 
Jee sinsu, plussatuulta! Tuu sitten kertomaan mitä tikku sanoo vähän sjan päästä..! @sukille pahoittelut tädistä ja seuraavaan kiertoon onnea :)

Mulla kierto ei oo alkanu, ovis ja raskaustestit näyttelee vääriä plussia kun elmistö yrittää käynnistää kiertoa ja hormonit on niin pilvissä, mutta imetys vielä estää.. Plääh.
 
Muokattu viimeksi:
Aeria Kiitos!

Tänä tein tos iltapäivästä samoil testeillä, edelleen negaa. Lämmöt on pysyny kuitenki lähempänä 37. Just äsken mittasin, ni 36,8; mut ei mul kuumeinen olo oo. Normi lämpö on mulla 35,8. Täytyy kyl tilaa ny jotai muita testei. En malta olla tikuttamatta.
 
Kiitos Orm Onnekas.

Onko teistä kenelläkään vielä tärpännyt? :)

Mä odottelen tässä menkkoja alkavaksi. Mahassa sellaista nippailua, että ne voi alkaa milloin vaan ja toisaalta varmaan vähän sellaista toiveajattelua, että voisiko sitä kuitenkin olla raskaana. Tänään on kp 28 ja oviksesta pian kaks viikkoa aikaa.
 
Ei oo tärpänny. Menkat alko lopulta yks päivä. Välil kyl etoo, mut se ny voi johtua mistä vaa. Vuoto on ollu ihan normimääräistä ja mukana on tullu myös niit hyytymiä.
 
Ei oo tärpännyt kun sama kierto edelleen. Kp 10 menossa ja tänään ovistestissä haalea viiva (mutta tein sen ennen aamukymmentä koska tiesin kittaavani pannullisen kahvia heti seuraavaksi). Miten nopeasti nuo viivat lähtee vahvistumaan? Onko järkeä saman päivän aikana tehdä toista ovistestiä? Nimimerkillä "tässä kierrossa en tikuttele oviksia ja raskaustestinkin teen vasta joskus kp 40 aikaisintaan" :smiley-angelic006
 
Hahaa Orm Onnekas, mihinkös tiikeri tikuistaan pääsee..! jotkut taitaa tikuttaa 2 kertaa päivässä, se LH piikki voi muuten livahtaa ohi, jos on nopee. Mulla hilluu testiviiva päiväkausia siinä ihan melkein yhtä vahvassa, taitaa tarkoittaa ettei ole vielä(kään) kierto käynnistymässä..
 
Mitä ovistestejä käytätte? Mä kokeilin Clearblueta, koska oon kuullu huonoja kokemuksia noiden viivatestien tulkinnoista. Toki noi digitaaliset on vähän kalliimpia testejä, enkä varmaan raski ostaa niitä joka kuukausi.
 
Aeria, jos sulla tulee hämäyspositiivisia noihin ovistikkuihin, niin nehän voi peittää sen oikean oviksen alleen, eli se tapahtuu siellä jossain seassa. Vai sulkeeko hämäysovisviivat kokonaan pois oviksen mahdollisuuden? En tiedä noiden hormonien vaikutuksista sen kummemmin, mutta tuli vaan mieleen että jos kymmenen tikkua vaikka näyttää ovista, niin kai niistä joku voi ollakin se ovis.
 
One step-testejä mulla nyt on ollut, raskauskeijusta tilattuja. Noi vaikuttaa aika epäselkeiltä. Pregcheck oli helppo tulkita, niitä esikoista tehtaillessa käytin. Onko noi cb:n digit sellasia että koko keppi roskiin pissimisen jälkeen vai onko niihin jotain liuskoja mihin pissitään ja tökätään liuska sitten laitteeseen? En mä kuitenkaan viitsi kauheasti rahaa ovistikkuihin tuhota, kun käytän niitä kai ihan vaan luontaisen uteliaisuuden, huvin, urheilun ja harrastuneisuuden vuoksi :wtf

Tai ehkä mä olen niihin koukussa ihan vaan siksi että ois kiva saada plussa johonkin tikkuun, vaikkei siihen raskaustestiin sitten tuliskaan. Saada joku plussatunne hetkeä ennen kun muistaa että ainiin tää oli vasta ovis :oops:
 
joo ja ku tikuttaa ni tuntee että tekee edes jotain :D no, onpahan joku harrastus... ostin ny kokeeks cb digin, siinä oli se kone ja 10 kertakäyttöistä tikkua mitä siihen lykitään. Niitä tikkuja saa kaiketi lisää ilman konettaki. Aattelin että tikutan niillä liuskoilla ja tarkistan sit cb:lla ku alkaa olla sen näköstä. Tänään oli tikku mun silmään "melkein yhtä vahvat" mutta ei kumminkaan ihan, niin cb näytti negan.
 
Clearbluet on sellaisia, että siihen kuuluu laite, johon liitetään tikut ja ne tikut sit menee roskiin. Yhdessä pakkauksessa on 10 kpl tikkuja, niin mulla ne riittää nyt kahden oviksen bongaukseen. Pelkkiä tikkuja ei voi ostaa, joten melko kalliiksi nuo tulee. Pakkaus oli 38 €. Oon vaan kuullu, että ne viivatestit on niin vaikeita tulkita, niin siks ostin noita.
 
Minä en tikuttele oviksia ollenkaan. Jotenkin tuntuu turhalta rahanhukalta. Usein myös tunnen oviksen ja tiedän, kummasta munasarjasta muna irtoaa. Luotan mun kehontuntemuksiin :)
 
Mä tein tänään Clearbluen raskaustestin, joka näytti negaa kp 30. Ei kyllä näy menkkojakaan, mutta varmaan elimistö on vielä sekaisin imetyksen lopettamisen jäljiltä. Toivottavasti muilla käy parempi tuuri! :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1416464970.941038.jpg

Nyt omaa napaa mutta voisiko tuon tulkita jo positiiviseksi? Raskaustesti siis kyseessä. Edellinen lapsi nappasi puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja jos nyt on onnistunut tämäkin olisi samassa ajassa napannut. Voih niin jännittävää
 
No plussahan se siinä! Onnea! Tuo ei ole edes mikään haamu kun ihan tihrustamattakin näkee :)

Orm mä sain viimein sen kunnon ovisplussan (ja digihymyn) ja testailin siitä ilosta kaikilla erilaisilla tikuilla mitä kaappiin on kertyny.. :rolleyes: niin vaikka niissä One Stepeissä on tosi haalea se kontrolliviiva ja oli aika olematon testiviiva niin LH piikki pamautti testiviivan niin punaseks ettei tarvinu miettiä yhtään onko se nyt vahvempi vai ei. Yhissä toisissa (jotain ulkomaalaisia halpiksia) ne oli ennemminkin saman vahvuiset ja PregCheckissä testiviiva oli vahvempi. Monet sanoo että tuntee oviksen selvästi varsinkin raskauden jälkeen, mutta mä en kyllä tuntenu mitään.. samaa menkkajomoa ja tissikipua mitä tässä on ollu viikkokaupalla muutenki. Ne aikasemmat yritykseks jääneet ovisplussat oli semmosta "yhtä vahvaa" tasoa mutta nyt oli selvä.
 
Muokattu viimeksi:
Juliah Selkeä plussa minustakin, onnea :)

Ens viikolla vois kunnolla puuhailla, ni sais siemenet talteen ja mahdollisuudet ehkä ois paremmat. :)
 
Takaisin
Top