Toinen haaveissa <3

Kyllä nyt itsellekin rupee vahvistumaan että ehkä se tosissaan se raskaus on nyt onnistunut alkamaan. En saanut missään kierrossa tikutettua ovista ja se jos joku turhautti :/ Nyt viimesessä kierrossa mistä nappasi niin ovis oli viikon myöhässä :o Pakko vielä viikonloppuna tehdä digitesti että varmasti uskoo todeksi :D
Kaikille oikein paljon plussatuulia!

Minä en tikuttele oviksia ollenkaan. Jotenkin tuntuu turhalta rahanhukalta. Usein myös tunnen oviksen ja tiedän, kummasta munasarjasta muna irtoaa. Luotan mun kehontuntemuksiin :)
Mä usein myös tunnen sen, samoin puolen kummalta irtoaa. Mutta en ole ihan varma alkaako kivut oviksesta vai päättyvätkö ne siihen. Tällä viikolla oviskipua oli viis päivää (yleensä kolme), ja tikutkin sai mut pähkimään oliko oviksia kaksi (varmuudella ainakin yksi on ollut). Olin myös tuntevinani kipua molemmilla puolilla, mutta nää on näitä mun liian vilkkaan mielikuvituksen tuotoksia varmana taas. Jos plussa tulee niin nähtäväksi jää paljonko jengiä tuolla on majottumassa.

Aeria, pidit sitten testikemut oikein! Mä tilasin just rapiat kolmisenkymmentä raskaustestiä, ovistestejä on vieläkin xx kpl tuolla joten niitä en tällä kertaa. Kunpa malttaisin mieleni noiden raskaustestien kanssa ja tekisin vasta sitten jos tarvetta. Todennäköisesti niitä tulee testailtua kuitenkin jo ennen kierron loppua kun herkkiä lupasivat olevansa.

Orm: itse tunnen myös selvästi kummalta puolelta munasolu irtoaa. Tällä kertaa oikealta puolelta.

Orm, ehkä sulla on malttia munkin eestä, hätäisin aloittaa r-tikutuksen 6dpo että varmasti ehtii tottua negan näkemiseen ennen tätiä :'D Mä taidan olla ihan patologinen tikuttaja...

Mäkin oon aatellu että tunnen mistä irtoaa mutta kun nytkin tuntu molemmilla puolilla.. ja aika moni jolta on ultrattu on kirjoitellu et tuntu toisella puolella, ja se tunne vaan menee kalvoja pitkin ja voikin tuntua jossain muualla.. tai että ovista ei ollukkaan tapahtunu vielä selvistä tuntemuksista huolimatta, niin en oikein osaa tulkita tuntemuksiani. Varsinkaan nyt kun raskauden jälkeen oon kuvitellu tunteneeni jo kaks selvää ovista mutta ei oo tullu tätiä eikä plussaa :D Niin en ota selvää..

Hei toi voi muuten hyvinkin pitää paikkansa että tuntuu just vastakkaisella puolella kun mistä irtoaa. Koska mulla oli ainakin kystan kanssa niin että oikee puoli oli sietämättömän kipeä, ja kun gyne sohi ultrassa vasellamma puolella sijaitsevaa kystaa, oikee puoli tuntui räjähtävän ja huusin ääneen. Se kipu kuulemma jotenkin säteili ja aiheutti paineentuntua vastakkaisella puolella. En oo tosin tullutkaan ajatelleeksi että sama vois olla oviksen kanssa.

Onneksi olkoon Juliah! Mä tein perjantaina ennen illanviettoa vielä varmuudeksi negatiivisen raskaustestin ja menkat alkoivat heti sitten lauantaina. Mua vähän ahdistaa, jos tästä elämästä tulee ovisten ja menkkojen odottamista. Mitenköhän sitä vois parhaitan malttaa mielensä ja ajatella, että tulee, jos on tullakseen. Meillä on tosiaan tuo melko vilkas 1.2 -vuotias ja lapsilla sais järjellä ajatellen olla ainaki se 2 -vuotta ikäeroa... :)

Täällä odottavaiset tunnelmat! Pillereiden lopetuksen jälkeen kai kierto käynnissä normaalisti taas?! Tikutin oviksen viime viikon torstaille ja nyt sitten jännittää saa ensi viikon loppuun asti, mulla kierto yleensä 25-26.. Miten tässä malttaa odotella ja yritin olla tännekin tulematta kun tuntuu että sitten sitä harmittaa enemmän vaan kun täällä huutelee jos ei sitten tärppääkkään :S Oon myös huomannut että täällä notkuminen ja lueskelu aiheuttaa stressiä "pakkoplussasta":D Nyt pitäis tehdä niin että käskee miestä piilottamaan kaikki testit ja kieltää paljastamasta niiden paikkaa ennekun on joku kp 30... Niin varmaan.. :P Plussatuulia kaikille!!!

Täälä ilmottautuu yksi lisää joka haaveilee toisesta. Tyttö 1v4.5kk. Ja reilu kuukausi otettu kiurukka pois ja nyt vain odotella jos tärppäis.

Tervetuloa Kaakuska!:) Meitä onkin täällä useampi joilla esikoinen saman ikäinen! :) Plussatuulia!

Hei te joilla esikoinen noin puoltoistavuotinen! Voisitteko kuvitella siihen tällä hetkellä vauvan lisäksi? Siis just nyt? Kun me ollaan tällai ajoissa alettu tjottailla (tosin mies tjottailee ja minulla yritys alkaa olla jo vakavampaa sorttia) ja jos nyt plussa tulis niin esikoinen ois siinä puolentoista vuoden huitsaleissa kun vauva syntyis. Millastakohan se käytännössä olisi? Siitä on aikaa kun viimeks oon puoltoistavuotista hoitanut, enkä sillon ajatellu siitä näkökulmasta että jos tässä nyt ois vielä nuorempia vahdittavana.

Meillä on ainakin juurikin nyt aika "känkkis" vaihe menossa.. Tytöltä alkaa löytyä pientä uhmaa ja omaa tahtoa vahvastikin. Lisäksi on juuri oppinut kiipeilemään ja oon miettinyt että teleporttaako se itseään paikasta toiseen kun sekunnissa se on hävinnyt mun vierestä ja keikkuu sitten jo jossain tuolilla..;D Saa siis olla ihan koko ajan tarkkana perässä joten mulla ainakin sellainen olo etten tässä toista saisi samalla hoidettua, mutta eihän sitä tiedä helpottuuko se edes siihen 2vuoteen mennessä?! Tyttöhän voi olla ihan yhtä hulivili silloin ja saa silti juosta hikihatussa tissit vuotaen :D

Hemma, jotain tuollaista vähän muistelinkin sen ikäisten olevan. Saa nähdä minkä verran näille tulee ikäeroa sitten lopulta. Ehkä luonto on viisaampi kuin minä ja viivyttää toimitusta vähäsen. Toisaalta hengissä ne on kaikki tuttavatkin saaneet pienen ikäeron lapsensa pidettyä, miksei mekin sitten. Tosin kaksoset jos tulis niin sit ois kyllä tiukoilla :oops: Esikoiselle kypärä päähän ja kaikki mihin voi kiivetä pistetään kirppikselle :grin

Hah! Hyvä suunnitelma Orm! Ja sillä meinasinkin etteihän sitä tiedä missä vaiheessa se paras hetki uudelle beblle on ja voihan teidän 1,5v ollakin ihan rauhallinen tapaus!:D Plussatuulia sinnekin päin <3

Täällä kakkosen yritys aloitettiin kesäkuussa. Esikoinen 8kk.
Nyt vasta kp 20 mutta tosi vahvoja oireita ollut mitä ei koko tänä yritys aikana ole ollut. Hitto jos pää on nyt kepposet :(.
Plussa tuulia kaikille! <3

Täälläkin kp 20. Onko sulla haaveissavauva ollu kierto säännöllinen miten pitkään? Mä en oireista tiiä, pari kiloa painoa tullu taas kuten aina kierron loppua kohden, alavatsa pömpöttää mutta sama juttu siinäkin. Ei mitään aavistusta miten käy mutta ensvkolla selviää. Ärsyttäviä nää kituviikot aina, hetki ennen tuomiota :wink

Hih, täällä kp 19/25-26 eli melko samoilla mennään! Mulla ei oikein mitään selkeitä oireita :/ Esikoisesta taisi tulla vasta kun menkat oli myöhässä niin pahaa oloa bussimatkalla ja palelsi yms. En päässyt silloin testaamaan kun vasta 4pvä kuukautisten pois jäätyä ja silloinkin oli vaan haalea plussa eli turha olis vielä hätäillä vaan pitäs malttaa odotella... Tsemppiä teille naiset jännittämiseen! :grin

Mä testasin esikoisesta plussan jo ennen kuukautisten pois jäämistä, mutta oikeestaan se on tyhmää koska sitten voi käydä niin että onkin kemiallinen ja kuukautiset tulee ajallaan. Jos nyt malttais.. Mulla kierron pituus 28, mutta viimeks oli joku härö ja oli pidempi.

Sullahan voi Orm olla vielä heittelyitä raskaudenkin jäljiltä kierrossa? Mulla oli ainakin silloin ihan sekaisin ja nyt on tosiaan jäänyt tuo 25-26 kun ennen ekaa raskautta oli aina melkein kellolleen 25 aamupäivä kun hulahti :D Me päästään kuitenkin melkein samoina päivinä testaileen ja jännittämään.. Mulla on kauhea varasto testejä ostettuna :p olen tullut jotenkin ihan villiksi, ekasta mies kävi töidensä jälkeen hakee sen testin tosiaan kun oli se 4pvä myöhässä ja ihan maltillisesti odottelin :rolleyes:

Joo sitä vähän mietin kun 38. kiertopäivänä viimeks alkoi että voi olla hormonit vaan sekasin. Toisaalta mulla on pitkään ollu säännöllinen kierto ihan synnytyksen jälkeenkin, että ehdin olla jo hetken aikaa varma että nyt se tulee se plussa. Raskaustestejä ehtii kymmenessä päivässä mennä melkonen määrä o_O Early predictor antoi haaleen plussan että tiedä vaikka joku ois yrittänytkin kiinnittyä ja siksi kestänyt tuo kierto pidempään. Toisaalta se testi kai herkimmin antaa myös vääriä plussia, siksi en viitsi niitä enää tehdä. Herättää vaan turhia luuloja.

Takaisin