Toinen haaveissa <3

En tiedä, tein uuden tässä illalla ja oli paljon haaleampi. Kun päivällä, oliko sitten laimee pissa vai mikä..
 
081c2e5b89eb55cc5ae97a0f9299fa15
.
 
Heippa! Joskoha sitä uskaltautuis iha virallisesti kuumeilemaan. Just jätetty cerazette-pilsut pois,toinen siis haaveissa! Esikoinen nyt reilu 7kk ja imetän vielä. Tosin yösyötöt jätettiin juuri pois. Osaako kukaan sanoo onko imetys vaikuttanut kellään raskautumiseen ? Ja voikohan maidontulo lopahtaa uuden raskautumisen myötä ?
 
Tervetuloa huvitutti8! Kyllähän se osalla vaikuttaa suurestikin. Joillakin taas ei laisinkaan.. Tule ihmeessä myös tuonne imettäviin kuumeilijoihin keskustelemaan! Siellä me moni ollaan samassa tilanteessa :)
 
Täällä eilen loppui lugesteronit ja huomenna meinaan testailla siis kovaa piinausta siis.Tällä viikolla pitäisi kuukautisten alkaa jos on alkaneena toivotaan ettei ala. Toivotaan että kaksi viivaa ilmestyisi onhan ne isommat dpo päivätkin mitä viime viikon tekemän testin aikaan.12.9.ois oikea testipäivä mutta tuo testipäivä hieman ihmetyttää kun noin pitkälle inseminaatiosta menee.Jos.vuoto alkaa se merkitsee meidän viimeistä inseminaatio kertaa.
 
Tervetuloa huvitutti :)
Alinah toivottavasti lääkärikäynti tuo selvyyttä tilanteeseen! :)
Heitsulla jännä viikko edessä...peukut pystyssä! Onko tyypillistä, että inseminaation jälkeen testi päivä on noin myöhäinen? Perusteltiinko sitä jotenkin? :)

Oma napailua...Tiedättekös, että tais tulla nyt todellakin piinapäivät..Sillä mulla tuli eilen _maitotippoja_ oikeasta rinnasta pariin otteeseen..Tunsin kun "maito" nousi..imetyksen olen lopettanut huhtikuussa..Ystävämme Google ehdotteli tätä koko raskausoireeksi tai sitten sille oli myös ikävämpiä syitä..mun tuurilla joku hormonihäiriö tms..tai sit oon valeraskaana :grin:rolleyes: Jos nyt olis raskausoire niin se tarkoittaisi sitä, että ovis olis ollut jo viikko takaperin ja kroppa reagoisi heti kiinnittymisen jälkeen..aika oudolta kuulostaa :oops:
-waterlily kp 19/26-29
 
Minä ja minun aktiivinen foorumin käyttö :bag: pyydän anteeksi!

Heitsun puolesta jännäillään ja testiä odotellaan!

Alinah tulehan kertomaan lääkärivisiitistä. Toivottavasti kierron venymiseen löytyy joku simppeli syy.

Kastekukka tsemppiä piinailuun! Plussa tuulia!

Tervetuloa Huvitutti!

ON: täti saapui sunnuntai iltana lievien menkka jomojen jälkeen. Vaikka kello oli vähän yli 18 laskin kuitenkin kyseisen pvä kp1. Ihan sillä ettei appi rupee hirveesti heittää härän pyllyä. Eli edellinen kierto oli 32/30. Nyt pitäis soittaa neuvolaan ja tilata poitsulle 2v neuvola ja samalla kysellä että mistäs päin ruvetaan tutkiin ja hoitaa meidän lapsettomuutta.

PauliinaS kp3/30-31 yk13
(jospa nyt tästä kierrosta tärppäis kun 13 on mun onnenluku)
 
Oh waterlily unohtu! Mul oli esikon kanssa maito nii tiukassaan että en osaa sanoa juuta enkä jaata. Toivotaan että tipat ois raskausoire :joyful:
 
Tuo inseminaation testipäivä on aika pitkälle laitettu mikä minulle laitetiin tässä kierossa.Epäilen että varmaan joku erehdys käynyt aina ollut aikaisemmin testipäivä.Toivotaan että huominen testi on se odotettu tulos mitä odotetaan :)
 
Alinah tsemppiä lääkäriin!

Tervetuloa Huvitutti :) Täälläkin yks imettäjä!

Waterlily ooo kuulostaapa jännälle :P Mulla alko maitotippoja tulla vasta joskus vähän puolivälin jälkeen esikoisesta, joten en osaa sanoo voiko noin aikasin jo alkaa jos on jo imettäny joskus. No siis kai se vois? :D Toivotaan että on siitä kyse!

Heitsu tsemppiä piinailuun!

PauliinaS pahoittelut menkoista :( Ollaan muuten kiertokamuja, täälläkin kp 3 menossa :)

Nyt on sitten virallisesti yritys alkanut, kuparikierukka on enää romurautaa :D Olipas nopee ja helppo toimenpide poistaa, ei kyllä kerennyt ees nipistää. Varmaan helpotti siksikin kun on tosiaan vielä menkat menossa. Meillä on täällä mies ja tyttö flunssassa, onneksi tässä ei vielä tarvi olla kisakunnossa hetkeen :D

Kp 3/28-31, yk 1
 
Mulla kyllä niin semmonen ilmapallo fiilis että saattaa se uus kierto alkaa tässä lähi päivinä.
 
Kastekukka, aijaa. :)
Mä uskoisin että mun kohdalla nyt on kyse viivanpaikasta koska viikonloppunakin tuli viivanpaikka. Jos ois kyse raskaudesta niin varmasti ois jo vahvempi viiva.. :/
 
Tulen tuolta toisesta ryhmästä huutelemaan noista pc liuskoista, että itse olen niillä usein saanut viivanpaikan. Joskus jopa suhteellisen vahvan... Olen ne viivanpaikaksi todennut kun eivät koskaan sit vahvistu. Ja joku kerran sanoi että plussa olisi sit hyvin selvä plussa näillä testeillä. Tiedä sitten. Toivottavasti alinah sinulla olisi kuitenkin haalea haamulainen ;)
 
En päässy tänään testailemaan piti käydä aamuyöllä wc ei ois ollut pidättäytymistä paljon ollenkaan niin huomenna uusi yritys :) Polikin hyväksyy ainoastaan aamulla otetun tuloksen no toivotaan parasta huomis aamulle :)
 
Takaisin
Top