Toinen haaveissa <3

Lääkärikäynti ohi, ihan ekaksi lähdetään verikokeisiin kummatkin. Multa otetaan kilpirauhasarvot taas, sokerirasitus, virtsanäyte (mm raskaustesti) ja oli muutama muu verikoe mitä en nyt enään muista kun oli niin paljon asiaa. Näistä soittoaika 28.9 ja sit jos kaikki on ok niin laitetaan lähetettä naistenklinikalle. Eikä painosta siis alkanut mitään muuta sanoa että hyvähän se olis saada alemmas mutta että hän uskoo että suurin syy lapsettomuuteen voi olla mun epäsäännölliset kierrot.

Mieheltä myös virtsanäyte ja pari verikoetta.
 
Alinah Hyvä, että nyt asiat etenee :) Lähdetäänkö tämän hetkistä kiertoa katkaisemaan jotenkin vai odotteletteko jos menkat alkaa itsekseen? Jos siis pitkän kierron syy ei ole raskaus..

Kastekukka, en ole vielä testannut..Lauantaille on suunnitelmissa tyttöjenilta, silloin aamulla teen varmuuden vuoksi testin..jos tuntuu olotila "raskaalta" :p
Heitsun testitulosta odotellen, peukut pystyssä huomiselle! :talk017
 
Waterlily, ei nyt vielä tehdä mitään. Luulen että vasta sitten siellä naistenklinikalla keskitytään enemmän näihin mun kiertoihin. Nyt vaan noita tiettyjä verikokeita ja sit jos ne on ok niin lähtee se lähete sinne NK ja sieltä sitten tehdään miehen siemenneste analyysi ja mulle hormooni verikokeet.
 
Mulla oli viimeks käytössä iha apteekin ovulaatiotestit ja hyvi pelas, onko muilla kokemuksia niistä? Oisko joku merkki viel parempi? Täällä tuumaillaan millonkohan uskaltais ruveta ovista tikuttelee ku 3pvää sitten jätetty pillerit pois? Kierrosta ei oo mitää hajua, ennen minipillereitä oli yhdet menkat 2kk esikoisen syntymän jälkee . Jostai luin et ovis vois olla pianki, eikä vält vasta 1-2viikon päästä.. vaikeaa..
 
Heippa vaan kaikille! Liityn nyt tähänkin keskusteluun mukaan, ihanaa että on vertaistukea saatavilla!:happy: Meillä esikoinen syntynyt 02/16, ja toinen haaveissa.

Kastekukka, mä ainakin oon huomannut raskauden jälkeen muutoksia ovis- ja pms-oireiden vahvuudessa:wideyed: Varsinkin pms-oireet todella selkeitä ja mielialan heittelyt jotain ihan jäätävää:shy:
 
Voi venäjä! Ihan puskista tuli selkeä ovislima ja tänään vasta kp 12. Ovis siis yleensä jotain kp 15-18. Tuon mukaan kierto olis siis 26päivää. Tuntuu et se vaan vähenee :( No jos jotain positiivista pitäis löytää niin just loppui oma antibioottikuuri et ehkä ihan hyvä et jäi tää kierto väliin mut meillä on kohta jo puol vuotta jäänyt kierrot hyödyntämättä :( Muutenkin anoppi on meillä kylässä hoitamassa poikaa joka kans kipeänä niin ei hirveesti anopin läsnäollessa touhuilla :D

Alinah, hyvä et asiat etenee. Toivottavasti saatte selvyyden tilanteeseen!

Heitsu, pahoittelut negasta. Toivotaan et muuttuu vielä plussaksi ja täti pysyy poissa :)

Uusille tervetuloa!

Mä käyn aina välillä lueskelemassa ja jotain kirjoittelen mut uusi työ vie aika paljon aikaa ja voimia eikä me työaikana saada käyttää omaa kännykkää.

Freyja86 kp 12/29. Taitaa olla dpo0...
 
Freyja eikös ovislimat ala kuitenkin yleensä jo ennen ovista? Mulla ainakin on yleensä useamman päivän ennen ovista tosi kosteeta ja juoksevaa valkkaria. Sitä paitsi eikös kp 14 ovis oo semmonen ideaali, jolloin kiero ois 28 pv, tuo 26 kuulostaa siinä mielessä tosi hyvälle :) Jos se lima loppuu niin sithän se ovis varmaan tosiaan oli...

Edit: Siis toki jos tarkoitit ihan sitä kirkkainta eggwhitee niin sit, mulla on kyllä todella lähelle sitä tosiaan usean päivän ajan aiemmin.
 
Mulla siis yleensä tulee sitä eggwhitea vaan yhden päivän ja sit loppuu. Tuo lima oli kyllä tosi selkeää ovislimaa. Vessassa siis pyyhkiessä sai pyyhkiä kun limaa vaan valui :D no katsotaan huomenna et jatkuuko limailu vielä. Toisaalta anoppi lähtee huomenna kotiin joten voisi ehkä toivoa :)

Mulla siis kierto ollu jopa 33pv mut nyt tuntui et jäänyt siihen 29pv. Tosin pari viimeisintä kiertoa ollut 26pv. Joskus vaan mietin et mitä jos vaihdevuodet alkaa pikku hiljaa jo tulla, kun ikääkin on jo 31 vuotta. Mut oon kyllä lähes joka kierto ovuloinut (siis limojen ja mahakipujen perusteella) ja luteaalivaihe on sen 14päivää et tuskin vielä pitää olla huolissaan.
 
Täällä tuli pyyhkieässä punaista siis tänään on tulossa 1kp.Kierron uudelleen aloitus merkitsee sitä että tässä kierossa on viimeinen inseminaatio meille.
 
Tänne kovasti pettymyksen tunteita lievästi sanottuna.Soitin polille edellinen lääkäri mikä oli tehnyt inseminaatio oli katsonut tilanteen niin että nyt tämä kierto on välikierto ja kun alkaa kuukautiset niin sitten vasta tehdään se viimeinen inseminaatio.Annetaan munarakkuloiden ja kohdunlimakalvon levätä.No jospa sitten se limakalvo olisi paksumpi ja onnistuisi.Oonhan käyttänyt noita inseminaatio lääkkeitä kaksi kiertoa putkeen.Ensin sovittiin että viimeisen inseminaation jälkeen olisi välikierto ja sitten tehtäisiin IVF hoito jos viimeinen inseminaatio ei tuota tulosta.Kelkkaa käännetään eteen ja taakse päin ärsyttää.Toisaalta hyvä että elimistö saa rauhan joksikin aikaa lääkkeistä ja ehkä jaksaa paremmin lääkkeitä kun taukoa on noista vahvoista lääkkeistä.
 
Takaisin
Top