Toinen haaveissa <3

Eilen tänne kirjoitin että testaanko vai en.Testi oli nega reissuun menen huomenna niin reissun jälkeen uudestaan testaan.
 
Kastekukka,Olihan tuo nega odatettavissa kun nyt niin pienet dpo päivät.No reissun jälkeen uudelleen.Jos ei tärppää nyt niin sitten olisi viimeinen inssi meille sitten siirrytään isompiin hoitoihin.
 
Tervetuloa Sallahaa!
Mä niin toivon sulle plussaa Heitsu1996! Kuin myös kaikille muillekin. Tää vuoden yritys ei oo kivaa ja mä nostan hattua kaikille joilla yritystä on ollut vieläkin pitempään.

Mä huomasin heti kehitteleväni oireita kun aloitin tänne taas aktiivisemmin kirjoittelemaan :wink mutta kuitenkin hassu oireettomuus kuitenkin päällä. Vaikea selittää :hilarious:!

Rfsu puikon menin ostamaan kun ei oo menkkajomoja vielä eikä kyllä vuotokaan näytä alkavan. Nyt mennään sentään kp31/30-31. Saa nähdä joko hätähousuna lirutan tikkuun huomen aamuna vai maltanko odottaa että menee 2-4pv yli kuten aluksi suunnittelin. Kuitenkin epäuskoinen olo ja silti himottaa testata jo heti :hilarious: oon niin tyypillinen kaksonen haha!
 
Tervetuloa Sallahaa!
Mä niin toivon sulle plussaa Heitsu1996! Kuin myös kaikille muillekin. Tää vuoden yritys ei oo kivaa ja mä nostan hattua kaikille joilla yritystä on ollut vieläkin pitempään.

Mä huomasin heti kehitteleväni oireita kun aloitin tänne taas aktiivisemmin kirjoittelemaan :wink mutta kuitenkin hassu oireettomuus kuitenkin päällä. Vaikea selittää :hilarious:!

Rfsu puikon menin ostamaan kun ei oo menkkajomoja vielä eikä kyllä vuotokaan näytä alkavan. Nyt mennään sentään kp31/30-31. Saa nähdä joko hätähousuna lirutan tikkuun huomen aamuna vai maltanko odottaa että menee 2-4pv yli kuten aluksi suunnittelin. Kuitenkin epäuskoinen olo ja silti himottaa testata jo heti :hilarious: oon niin tyypillinen kaksonen haha!
Toivitaan parasta että plussaksi muuttuu tulos.
 
Enhän mä malttanut odottaa ja tein nyt sen testin. Minusta se on ihan puhdas nega. Eli nyt vaan odotellaan tätiä kylään.

PauliinaS kp32/30-31 dpo? Yk12
 
Pikaista paranemista Freyja! Ab-kuurillahan valitettavasti voi olla vaikutusta :/ Toivottavasti se nyt ei sun kohdalla kuitenkaan vaikuta, mutta parempihan se on hoitaa ittensä kuntoon.

Heitsu toivotaan et reissun jälkeen saat hienon plussan!

Kastekukka en oo kyl koskaan kuullut et noidannuoli vois olla raskausoire :O Onks sulla siis sitten muutenkin flunssaa, vai tuo pelkkä lämmönnousu? Toivottavasti ois merkki että siellä on meneillään jotain :)
 
Kastekukka mää olin kerran kuumeessa just sillon kun piti olla ovis. Tikutin mut en saanu ovista kiinni. Yllärinä se tulikin sitten kp39 (limojen vuoksi tajusin testata) ja se o+ on pian 2v.
 
Mamma84, juu täytyy vähän seurailla..mulla oli kyllä normi ovis aikoihin kipuja ja särkyjä, muttei limoja, vaikka oon vedellyt greippimehuakin..omituista, ei yleensä näin..
Alinah, oletko jo testannut uudestaan?

Olen testannut, nega. :/
 
Ei tää oo mitään uutta, paitsi että en muista koska ois kierto ollut yli 47 päivää.
Tein iltapissasta pc liuska testin ja viivanpaikka siihen tuli vaan näkyviin. Laitan linkin tähän niin voitte käydä kurkkaa kuvaa testistä, mä en kyllä tykkää näistä testeistä kun viivanpaikat näkyy omaan silmään aika hyvin..

http://aijaa.com/ZoZOh7

En tiedä näkyykö sitä edes tossa kuvassa kun jotenkin laatu kusee kun nettiin kuvan pistää.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa, kirjoittelen nyt nopeasti ja paremmalla ajalla lisää :) Viikonloppu reissusta kotiuduttu, nyt siis kp 17/26-29..oviksesta ei mitään käryä :rolleyes: alkuviikosta oli kyllä jo sellaiset ovis fiilikset :p mutta toisaalta nyt vkonlopounakin ollut vähän kosteampaa taas..eli en yhtään osaa nyt tulkita omaa kroppaani..Nyt täytyy siis vaan odotella..ja keksiä kaikki mahdolliset oireet itselleen odottelun ohessa :cool: koko viikon on ollut ihmeellistä juilimista vatsassa..vähän niinkun lievää menkkakipua...ehkä ovikseen liittyvää tai sit jotain muuta..Vähän vieläkin harmittaa kun talletteluita ei keskiviikon jälkeen ollut..mutta näillä mennään tällä kertaa :oops: onneksi oli niin hauska reissu oman harrastuksen parissa, että se vähän lohduttaa :happy:

Tsemppiä kaikille !:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top