Eilen tänne kirjoitin että testaanko vai en.Testi oli nega reissuun menen huomenna niin reissun jälkeen uudestaan testaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivitaan parasta että plussaksi muuttuu tulos.Tervetuloa Sallahaa!
Mä niin toivon sulle plussaa Heitsu1996! Kuin myös kaikille muillekin. Tää vuoden yritys ei oo kivaa ja mä nostan hattua kaikille joilla yritystä on ollut vieläkin pitempään.
Mä huomasin heti kehitteleväni oireita kun aloitin tänne taas aktiivisemmin kirjoittelemaan mutta kuitenkin hassu oireettomuus kuitenkin päällä. Vaikea selittää !
Rfsu puikon menin ostamaan kun ei oo menkkajomoja vielä eikä kyllä vuotokaan näytä alkavan. Nyt mennään sentään kp31/30-31. Saa nähdä joko hätähousuna lirutan tikkuun huomen aamuna vai maltanko odottaa että menee 2-4pv yli kuten aluksi suunnittelin. Kuitenkin epäuskoinen olo ja silti himottaa testata jo heti oon niin tyypillinen kaksonen haha!
Mamma84, juu täytyy vähän seurailla..mulla oli kyllä normi ovis aikoihin kipuja ja särkyjä, muttei limoja, vaikka oon vedellyt greippimehuakin..omituista, ei yleensä näin..
Alinah, oletko jo testannut uudestaan?