Toinen haaveissa <3

Mamma84 voi hyvinkin olla, että samassa ryhmässä on hetki kirjoiteltu :) Hyvin kirjoitit tuosta odottamisen odottamisesta..Teillä vielä näemmä melkoisen raskas historia, joten ei mikään ihme, että muiden raskausuutiset ym ottaa koville :Heartpink

Taitaa olla useampi tässä ryhmässä, joilla on ollut kivisempi tie joko esikoista yrittäessä tai sitten tätä pikku kakkosta yrittäessä...Onneksi täältä saa sitä paljon kaivattua vertaistukea ja ymmärrystä :) ja on edes joku paikka mihin voi purkaa myös ne pettymyksen, surun ym tunteet..Itse kun en ainakaan nyt aio edes kertoa kenellekään läheiselle yrittämisestä, niin tämmöinen foorumi on erittäin tarpeellinen :p

Alinah varmasti turhauttavia noin pitkät kierrot kun joutuu pidempään odottamaan uutta mahdollisuutta..eikä tosiaan ovulaationkaan metsästäminen ole niin helppoa :sorry: mulla oli esikoisen aikaan parissa kierrossa ne digiovistestit käytössä..tykkäsin niistä, mutta olivat niin kalliita, että käytin sitten useammin liuskatestejä..ja saatoin vaan varmistaa liuskan antaman tuloksen digillä :p

Tsemppiä kaikille eri kierron vaiheisiin..mulla nyt ehkä se mukavin vaihe menossa, eli tallettelut käynnissä :wink kp 12/28 (26-29 päivää ollu kierrot)..viikonlopun olen tosin harmillisesti reissussa, eli se oletettu o + päivä jää hyödyntämättä..
 
Muokattu viimeksi:
Täällä toiveet nousi uudestaan korkealle.Tässä inseminaatio jälkeen kun on ollut fiilis että ei kuitenkaan tärppää eikä enää inseminaatiolla onnistuta me.Kuitenkin mennään viimeiseen inseminaatioon ja sen kautta ivf.Viime yö meni valvoen hieman nipistelyä vatsassa ja päivällä nyt myös hieman nipistelee vatsaa mutta ei niin kovasti kuin yöllä.Ens vikolla testailen torstaina-perjantain tietämillä.
 
Ei hitto, kesäkuussa oli virtsatieputken tulehdus ja nyt taitaa olla taas. Huomenna soitto TK, sattuu alamahaan samanlailla kun silloinkin.. ja soitin vaan TK ja mulle määrättiin ab kuuri ilman että kävin näytillä.
 
Hiljaiseloa olen viettänyt mutta kuitenkin välillä kahlannut viestejä täällä läpi.

Onnittelut kaikille plussanneille! :grin
Jaksamisia ja tsemppejä muille! :hello2

Kukas täällä pääsee testailemaan ensimmäisenä? :excited001

Laskelmieni mukaan mulla taitaa nyt olla yk12 ihan loppusuoralla. Olo on vain jotenkin hassu. Mutta en kuitenkaan jaksa uskoa tärppiin. Sen verran taitaa kroppa ja hormoonit olla sekaisin. Nyt kun esikoinen on hoidon aloittanut niin pääsee keskittymään enemmän omaan hyvinvointiin, jospa se plussa tännekin sitten eksyisi.
Pohjoisen matkakin tuli tehtyä ja nautittua vaeltamisesta, hyvästä ruoasta, upeista maisemista ja perheen kanssa touhuamisesta. "Piinapäivät" sujahti ohitse vauhdilla ja nyt on enään pvä tai pari odotettavaa että täti kurvaa kylään.

Koitan olla aktiivisempi taas täällä foorumilla :p

PauliinaS kp30/30-31, dpo?, yk 12
 
Täällä kp46, 2 edellistä kiertoa päättyi kp47. Saa nähdä päättyykö tämäkin huomenna.
Huomenna pitäis lähteä viettää omia synttäreitä Europalle 22h Tallinnan risteilylle ei kyllä huvittaisi menkat päällä bailata. Kaveri lähtee mukaan viettää myös synttäreitään, ollaan synttäri kaimat. <3
 
Onnittelut synttäreistä Alinah! Toivottavasti täti jättää tulematta ja saisit 9kk päästä lahjan kainaloon. Oot varmaan testaillukin tässä jo?
 
Täällä aivan malttamaton oon.Haluaisin kovasti testailla jo.Testipäivä vasta 12.9. Ja aluksi ajattelin testata ens viikolla.Perjantaina olisi matkalle lähtö.En haluaisi kuitenkaan piinailla ja nähdä mitään haamu testejä.Testaisinko perjantaina ennen matkaa? Voisi lisänä vielä ens viikolla testailla.Matkalla ehkä se haamu testin tuloksen piina ja koko testaaminen unohtuisi jos testaan perjantaina.Sen tiedän myös että jokainen raskaus on eri ja eri ihminen eri että aina välttämättä ei ajoissa näy ja joskus voi näkyä jopa myöhään.
 
Hei himotestaajat! Kertokaapa viisaammat näin aloittaneelle testaajalle että missä vaiheessa niitä hentoja ovis viivoja on alkanu tulemaan vai tuleeko vain yhteen testiin jotain? Täällä nyt neljä testiä tehtynä ja kaikki todella negatiivisia ei edes viivan paikkaa ole erottanut. Ja mihin aikaan päivästä yleensä testaatte? Ohje sano vaan että ei aamupissasta ja yrittää tehä noin samaan aikaan päivästä.
 
Hei himotestaajat! Kertokaapa viisaammat näin aloittaneelle testaajalle että missä vaiheessa niitä hentoja ovis viivoja on alkanu tulemaan vai tuleeko vain yhteen testiin jotain? Täällä nyt neljä testiä tehtynä ja kaikki todella negatiivisia ei edes viivan paikkaa ole erottanut. Ja mihin aikaan päivästä yleensä testaatte? Ohje sano vaan että ei aamupissasta ja yrittää tehä noin samaan aikaan päivästä.

Itsellä tulee aina hentokin viiva näkyviin.. ikinä ei ole ns. tyhjätesti. Ja ovisplussa tosiaan sitten on vahva ja samanpaksuinen kuin kontrolliviiva. Mutta sehän on kai hirveän yksilöllistä, kun riippuu tosi paljon lh-arvosta siinä pissassa. Myöskin pissan laimeus vaikuttaa (tullu todettua tässä kierrossa, kun olen tikuttanut jopa 3 kertaa päivässä ihan vain testaus mielessä).

Itse huomaan, että aamupäivällä tulee hennompi ja taas iltapäivällä vahvempi viiva. Itsellä siis ainakin nousee lh-arvo päivän mittaan. :) Pyrin testaamaan samaan aikaan joka päivä, mutta tosiaan testaankin useamman kerran päivässä.
(Vasta itsekin aloittanut ja aiheesta superkiinnostunut :D )
 
Heippa kaikille! Voisin jo pikkuhiljaa liittyä seuraanne kuumeilevaan :) Oon siis jonkun aikaa tätä lueskellut pintapuolisesti. Tiistaina meen terkkarille poistattamaan kuparikierukan, eli ihan vielä tässä ei yrittämisen makuun olla päästy.

Oon 24v ja tyttö täytti 3vk sitten 1v :) Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilut 3v, melkeen koko aika asuttu yhdessä ja kihloissa nyt keväästä asti. Ennen esikoista tulin heti ekasta e-renkaattomasta kierrosta raskaaksi, mutta kkm todettiin rv 7+4 (vastasi 5+3) johon tehtiin lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa näennäisillä viikoilla 10. Haluttiin vielä ensin varmistaa että ei oo kyse luultua myöhäisemmästä ovuloinnista ja sitten kesti saada aika sairaalaan. En halunnut tehä sitä kotona. Tyttö tärppäsi yk 4 tyhjennyksen jälkeen, eli aika onnekkaita lopulta oltiin kuitenkin.

Tytön raskautta varjosti vahva menettämisen pelko, joka muutti vaan aina muotoaan viikkojen edetessä. Synnytyskin meni aika lahjakkaasti reisille: Käynnistys alkavan raskausmyrkytyksen takia rv 39+2, mutta kiireellinen sektio nukutuksessa lopulta 1,5 vrk myöhemmin vauvan sykkeenlaskujen ja synnytyksen etenemättömyyden takia. Eli murehdittavaa riittää jos plussa meille suotaisiin...

Ainakin Graisu ja Waterlily tuntuu tutuille nimimerkeille Raskaaksi 2015 -ketjusta :) Plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa sallahaa!
Olette kyllä saanet käydä läpi monenmoista.. huh. Onneksi palkintona teillä pieni tyttönne :) Toivottavasti teillä tärppää pian ja kaikki etenee mallikkaasti.

Plussatuulet puhaltakoon kaikille!+++++
 
Tervetuloa taas kuumeilemaan Sallahaa :) Heti muistin sun nimimerkin :) Toivottavasti tälläkertaa menisi teillä odotus ja erityisesti synnytys helpomman kautta <3

Omaa napailua..yk 1 siis menossa ja nyt jo iskee stressi ja ahdistus..ja niinkun mä vannoin, että nyt annan asioiden mennä omalla painollaan..Tänään siis kp 14 eikä päästy enää tallettelemaan..Seuraava mahis vasta sunnuntaina kun lähden nyt itse reissuun..Pelottaa, että hukkaan meni tämä kierto..Alkuviikko kyllä päästiin hyödyntämään (kp 10,11 ja 13), mutta kovin luottavainen olo ei ole..Oviksesta ei ole varmuutta kun päätin olla tikuttamatta..olojen mukaan olis saattanut ollakin jo, mutta kalenterin mukaan on todennäköisemmin tänään tai huomenna..Tai ylihuomenna..Tulee pitkät 2 viikkoa :oops:
 
Waterlily voi ei, koita ainakin reissussa vähän irrottautua noista ajatuksista! Onneksi teillä on vasta yk 1, mutta helppohan se on toki toiselle huudella että älä stressaa :/ Mites kauan yritittekään esikoista? :) Toivottavasti tallettelut nyt ois kuitenkin riittäneet! Vai onko sulla vielä oviksesta oireita ollu?

Sehän tässä vähän jännittää, että vaikuttaako esikoisen imetys yritykseen... Kierto on käynnistynyt jo maaliskuussa ja ovulaatio-oireita tunnistan joka kierrossa, mutta päivisin neiti käy tissillä vielä useaan otteeseen. Öisin en oo enää imettänyt, annan vasta joskus 4-5 aikaan aikaisintaan ekan kerran. Paitsi nyt kun tyyppi on ollu kipeenä oon välillä yölläkin antanu itkuisuuden takia. Toiveissa olis että pikkukakkonen kerkeis syntyä ja kasvaa vähän 22.2.2020 mennessä, koska ollaan päätetty mennä sillon naimisiin :D
 
Tervetuloa Sallahaa mukaan :) Mullakin hieman omanlainen raskaushistoria. Kaksi km (tyhjennyksellä hoidettu) ennen esikoista, joka syntyi vuonna 2015 rv 30+6. Eli jos ja kun raskaaksi tulen joskus niin tiukassa seurannassa olen.

Mä yritän aina lueskella mut tuntuu ettei ehdi kunnolla vastailemaan kaikille.

Alinah, onnea synttärinä ja mukavaa risteilyä!

ON: Täällä odottelen et menkat vihdoin loppuis. Niin ja tää hirveä yskä. Toivottavasti tuo antibioottikuuri ei vaikuta ovikseen tai mahdolliseen plussaan mitenkään. Eilen kävin pojan kanssa uudella paikkakunnalla neuvolassa juttelemassa pojan terapioiden jatkosta ja sovittiin et pyydetään vanhalta paikkakunnalta kaikki paperit, myös mun äitiysneuvolapaperit. Terkka vaan totesi että ehkä hän tarvii niitä vielä :D En siis ollut kertonut että toinen olisi haaveissa, mutta tulipahan puheeksi se :)

Freyja86 kp 6/29 ja yk3
 
Takaisin
Top