Toinen haaveissa <3

Harmillista Heitsu, tsemppiä :/

Alinah ihan kun vähän haamulainen siellä olis! Soita labravastauksia ja kysy ainakin hcg, jos aamulla kävitte niin sen ainakin pitäs olla jo valmis!
 
Alinah, musta siinä on väriä! Toivotaan et labra antaisi luotettavan vastauksen :)

Heitsu, pahoittelut menkoista. Kuulostaa kyllä rankalta nuo hoidot. Tsemppiä <3

Täällä oli vielä tänäänkin limailua, mut ei niin paljoa kuin eilen. Ehkä mä yritän tänään kellistää vielä miehen, jos poitsu nukahtaa ajoissa. Anoppikin lähti kotiin. Huomenna ei enää kellistys onnistu kun mennään sukuloimaan :) Pitäkää peukkuja et tänään onnistuu :D

Freyja86 kp 13/29.
 
Alinah soititko labraan?

Freyja toivottavasti onnisti/onnistaa tänään! ;)

Täällä menkat vetelee viimesiään. Tänään vaan saatiin pitkästä aikaa kunnon riita aikaiseksi kun mies ymmärsi (tai halusi ymmärtää) mut ihan väärin, että saapa nähdä meneekö tää kierto harakoille... onneks ovikseen pitäis olla vielä suunnilleen viikko ja nyt on vasta alkanu kasvukipuja tuntuu muniksissa, että ehkä siinä ajassa jopa mun miehen mykkäkoulu loppuu... Aarrggh. Sunnuntaina starttaa muuten vauvauinnin jatkokurssi tälle syksylle :)

Kp 6/28-31
 
Alinah, kyllä tuo minusta on haalea pos.tulos, testaa huomenna aamulla uudestaan josko vahvistuisi..toivotaan parasta!!!
Heitsulle paljon tsemppiä rankkoihin hoitoihin!voikun selkenis noi hoitokuviot.
Mä olin näkevinään tänään hailuraisen r-testissä, mut oli varmaan vaan viivanpaikka.. piinailu jatkuu..kp 24/28..

Jospa siellä joku ois tarttunut matkaan! Vahvistumista sille! :)
 
Alinah, kyllä tuo minusta on haalea pos.tulos, testaa huomenna aamulla uudestaan josko vahvistuisi..toivotaan parasta!!!
Heitsulle paljon tsemppiä rankkoihin hoitoihin!voikun selkenis noi hoitokuviot.
Mä olin näkevinään tänään hailuraisen r-testissä, mut oli varmaan vaan viivanpaikka.. piinailu jatkuu..kp 24/28..
Ens kuussa on se sama inseminaatio.Jos ei se onnistu sitten mennään siihen rankkoihin ja vahvoihin hoitoihin.Tämä kierto nyt meni näin välikierroksi kun lääkäri vaihto mielipidettä.
 
Pakko tulla hehkuttamaan, että pääsen piinailemaan parin viikon päästä :D Jolle se ovis nyt ollut silloin limapäivänä ja talletus ollut liian myöhään. Toisaalta eilen oli kyllä päivälläkin limaista et ehkä se ovis on vasta tulossa ja se eka iso limailu oli joku limatulppa.
 
Mulla ei taaskaan oo piinailtavaa, koska jäi ovis hyödyntämättä. Miehen lääkitys tosiaan tekee sen ettei homma aina onnistu eikä se tietenkään oviksen aikaan onnistu :( No katotaan miten ens kierrossa käy :)
 
Eilen oli pikkuinen vakava keskustelu meidän tilanteesta.Kumpanenkin ollaan pettyneitä tähän raskautumis tilanteeseen.kolme vuotta ja kaksi kuukautta ollaan oltu naimisissa ja yritystä neljä vuotta.Saatu avioliiton aikaan raskautumiseen liittyen pettymyksiä ovulaatiotestejä,raskaustestejä ja paljon pettymyksiä.Hyviä puolia se että ollaan päästy tutkimuksiin ja hoitoihin ja alkoi raskaus mutta se päättyi ikävästi <3 hieman turhautumista.Eilen vielä toi hieman pettymystä miehelle ja minulle kun kuukautiset alkoi ja tässä kierossa ei mennä hoitoihin. Varmasti ihan hyvä toisaalta levätä kropan inseminaatio lääkkeistä ja paremmalla menestyksellä sitten seuraavalla kerralla :) Ennen mies ei ole tunnustanut pettymystään tähän raskautumia asiaan kuulema hieman tabu hänelle koko asia vaikka hänellä yksi kaveri kuka oli tullut isäksi hoitojen kautta ihan äsken.Tottakai minäkin olen pettynyt tähän tilanteseen mutta mitä vertaa eilisen mielialaan niin on paljon parempi kun toivoo että kroppa saa levätä tämän kierron rauhassa lääkkeistä ja jospa se limakalvon paksuuntuminen olisi parempi kun on väliä käytetty lääkkeistä :)
 
Sailamaria, meillä on ollu kans vähän sama tilanne et miehen lääkityksen/vaivan takia ei aina onnistu. Mut nyt näyttää menevän parempaan suuntaan. Meillä siis miehellä homealtistus ja saa aika herkästi hiivan, joten tuurista aina kiinni onnistuuko. Meillä muutto asuntoon jossa parempi ilmanvaihto on auttanut miehen vaivoihin :)
 
Meillä mies joutuu paniikkihäiriön takia käyttämään yhtä lääkettä mutta ens vuoden alussa sen saa lopettaa, jos paniikkikohtauksia ei jatkuvasti tule. Mies aloitti vuoden alussa lääkityksen uudestaan, kun vähän väliä tuli/meinas tulla paniikkikohtaus... Melkein 8 vuotta pärjäs ilman lääkettä joten luultavasti pärjää taas ilman, kun lopettaa :) Ja miehelle tulee kamala stressi, kun puhun ovulaatiosta niin ei ihme ettei onnistu. Nyt sovittiin etten puhu koko ovulaatiosta mitään niin kauan kun on toi lääke käytössä.
 
c110d1b6f8287a496d9d8e63f39fdadb


itku tuli, tätä on odotettu! <3
 
Takaisin
Top