Toinen haaveissa <3

Täällä viime yönä näin unta että teen raskaustestin missä on leffaviivat.Ollaan anopin luona en tiedä onko mies kertonut tällä kertaa meidän hoidoista ennen kohtukuolemaa anoppi tiesi nyt en tiedä tietääkö.Kerroin miehelle mies sanoi että hyvä ja aivan ihana uni.Toivotaan nyt parasta että oikeassa elämässä nyt käy niin.
 
Heitsu mää sain kans ke-to yönä leffaviivat. No to aamulla tuli tuhrua paperiin, joka ei vieläkään oo muuttunu kunnon vuodoksi, ehkä huomenna sitten.
Toivotaan et sulla enteilee oikeeta plussaa.:)
 
Mulla alkaa olemaan ovis käsillä ja saa nähdä miten tän kierron käy. Miehellä on sellainen lääkitys, mikä tekee sen, että usein olennainen osa raskautta ajatellen jää pois :( Jos ei stressaa mistään ja pystyy rentoutumaan niin silloin yleensä onnistuu mut muuten on hankalaa. Ihan vielä ei voi lääkettä lopettaa mutta alkuvuodesta viimeistään, jos paniikkikohtaukset pysyvät poissa. Toki meillä on muutenkin se ettei yrittämällä yritetä mutta jossain vaiheessa alkaa varmasti turhauttaa, jos kierto toisensa jälkeen menee ohi... Ovista tikutin nyt ensimmäistä kertaa vaikka oireiden perusteella sen tuntee hyvin. Halusin kuitenkin varmistuksen, että ovulaatio oikeasti tapahtuu :) Mulla on kyllä säännöllinen kierto ja ovis aina samaan aikaan joka kierrossa mut silti mietin asiaa. No nyt oon huomannu oireiden lisäks, että ovis kyllä tapahtuu :)
 
Nyt kyllä ottaa koville. Toinen peräkkäinen km. Kylläpä pitää olla huono tuuri. Ei tätä oo helpoksi tehty tätä toista taivalta.
 
Kiitos teille <3 täytyy tulla sit päivittelee kuulumisia kunhan tää vuodon saa eka alta pois. Toivottavasti plussatuulia tulee tänne pian! Tsemppiä meille kaikille :)
 
Istun autossa ja vähän väliä jomottaa oikealta puolelta vissiin munasarjassa. Tai jotenkin tuikkii, en tiiä onko ovis nyt sitten vai meinaako menkat alkaa jos ovis ois niin tosi myöhäinen ovis. En vaan pysty varmistaa kun ei oo ovistestejä.. nyt menossa kp42...
 
Heippa kaikille :) Ajattelin liittyä tänne kuumeilijoiden joukkoon pitkän foorumitauon jälkeen :) Kirjoittelin esikoista yrittäessä (2015) enemmänkin, ja koin silloin, että täältä sai hurjasti voimia yritykseen..Nyt meidän tytär on reilun vuoden ikäinen ja haaveena on uusi raskaus :Heartpink Esikoisen yritystä varjosti yksi kkm, joten hieman jännittynein mielin lähden taas raskautta yrittämään..Toivottavasti kaikki kuitenkin sujuu nyt hyvin :) Menossa siis ensimmäinen yk ja kp 11..Tällä kertaa en aio tehdä ovistestejä ja yritän pysyä rennompana kun edellisellä kerralla..Silloin meinasi kyllä stressi iskeä moneen kertaan ennen plussaamista..Kierto on palautunut hyvin imetyksen loputtua ja kroppa tuntuisi nyt toimivan normaalin oloisesti :) Viimeksi kkm sekoitti kierron useaksi kuukaudeksi..

Yritän päästä nopeasti mukaan juttuun ja jokaisen tilanteeseen :) Muutaman sivun kerkesin taaksepäin lukea teidän tekstejä :) Graisulle hirmuisesti voimia :Heartblue Muistan sun nimimerkin jo tuolta parin vuoden takaa..Plussatuulia kaikille :)
 
Heippa pitkästä aikaa!

Vihdoin pääsin lukemaan ja kirjoittamaankin tänne. Varmaan lähes kuukauden ollut joku häikkä kännykkäsovelluksessa.

Graisu, oon niin pahoillani toisesta km :( Meillä esikoinen tärppäsi just kahden km jälkeen. Olin kyllä aika epävarma nt-ultraan asti miten käy.

Mä oon viikon verran ollu kipeenä ja tänään sit lääkäri totesi mykoplasman ja sain antibioottikuurin. Kiertokin alkoi sunnuntaina epätavallisen lyhyt oli kierto. No katsotaan miten tämä kierto menee, kun muutto lähes takana ja työt pitäis alkaa ens viikolla. Kunpa nyt saisi tän taudin selätettyä, onneks kuumetta ei enää oo.
 
Pikkusen rassaa kun ei oo ovistestejä ja olisin halunnut tehdä yhden ja varmistaa että onko ovis kun eilen tuikki tai jomotti vähän väliä ihan istuessa oikealta puolelta munasarjaa ja tänään mä bongasin ovulaatiolimat mielestäni. [emoji28]
Mutta jos nyt ois ovis, niin on kyllä todella myöhään koska nyt menossa kp43.

Ensi kiertoon haluan kyllä ne clearbluen Digi ovistestit raskauskeijulta. [emoji106]

Mulla toki nää pitkät kierrot ei oo mitään uutta, aina ollut ja mennyt miten sattuu. Esikoinenkin tärppäsi pitkästä kierrosta. Yhdet menkat periaatteessa oli jääny välistä.
 
Tervetuloa waterlily85, me oltiinkin varmaan hetki samassa LA-ryhmässä 2015 kun meillä tuli plussa kans 3/2015. Ainakin toi sun kuva on tutun näköinen. Toivotaan pikaista plussaa.

Freyjan kanssa mennään aika samoissa kun mulla alkoi menkat tänään.

Alinah eihän noi pitkät kierrot tosiaan haittaa jos vaan ovis tulee. Tietty se on tylsää kun saa kauemmin odotella. Eikös teillä ollut se lääkäriaika jo varattuna.
Meillä kans esikoinen tärppäs kierrosta jossa ovis oli kp39.

On. On tää odottamisen odottaminen välillä rankkaa ja tunteet heittelee. Tänään mun serkku sai esikoisensa ja kuulin myös uuden raskaus-uutisen. Näitten lisäksi mun menkat alkoi sitten kunnolla neljä päivää kestäneen tuhrun jälkeen.

Nyt alotan taas clomit ja niitä syödään neljä kiertoa ja sitten varmaan jotain muuta jos ei saada toivottua tulosta. Tällä viikolla tarttis käydä myös hormonilabroissa. Oon oikeestaa tosi iloinen et lääkäri määräs noi labrat, että näkee josko niissä on jotain häikkää.
En vaan millään malttais odottaa et sais nähdä ne kaks viivaa r-testissä, tule plussa jo.:welcome

Mamma84 kp1 yk7
 
Waterlily muistan myös sut! :) kiitos tsempeistä ja tervetuloa tänne kuumeilemaan! Toivottavasti pian plussa tulee! :)
Freyja86, kiitos tsempeistä, oli kyllä melko paska tuuri.. voi ei.. tiedät sit millainen olo tää on. Joo mietin itsekin jos ja kun seuraava plussa tulee, en kyllä aio plussasta nauttia kun tiedän varmasti et se jatkuu edes vähän pidemmälle ja nt-ultra on varmasti sit helpottava kohta viimeistään. Tsemppiä naiset <3
 
Tervetuloa waterlily85, me oltiinkin varmaan hetki samassa LA-ryhmässä 2015 kun meillä tuli plussa kans 3/2015. Ainakin toi sun kuva on tutun näköinen. Toivotaan pikaista plussaa.

Freyjan kanssa mennään aika samoissa kun mulla alkoi menkat tänään.

Alinah eihän noi pitkät kierrot tosiaan haittaa jos vaan ovis tulee. Tietty se on tylsää kun saa kauemmin odotella. Eikös teillä ollut se lääkäriaika jo varattuna.
Meillä kans esikoinen tärppäs kierrosta jossa ovis oli kp39.

On. On tää odottamisen odottaminen välillä rankkaa ja tunteet heittelee. Tänään mun serkku sai esikoisensa ja kuulin myös uuden raskaus-uutisen. Näitten lisäksi mun menkat alkoi sitten kunnolla neljä päivää kestäneen tuhrun jälkeen.

Nyt alotan taas clomit ja niitä syödään neljä kiertoa ja sitten varmaan jotain muuta jos ei saada toivottua tulosta. Tällä viikolla tarttis käydä myös hormonilabroissa. Oon oikeestaa tosi iloinen et lääkäri määräs noi labrat, että näkee josko niissä on jotain häikkää.
En vaan millään malttais odottaa et sais nähdä ne kaks viivaa r-testissä, tule plussa jo.:welcome

Mamma84 kp1 yk7

Nojoo, esikoinen myös alkunsa sai mega pitkästä kierrosta.
Ja juu on ensi viikon keskiviikkona se lääkäri. :)
 
Mulla ei oo koko päivänä tuo raskaaksi 2017 ketju toiminut, onko sinne taas jotain kuvia laitettu..
 
Takaisin
Top