Toinen haaveissa <3

Mä mietin että kiva jos menkat tulee kylään just ensi viikon perjantaina kun sinne laivalle lähdetään.
 
Kastekukka ja elmeri, toisesta ketjusta käsin huutelen. Mä luulen, ettei sen vuoden yrityksen pitäisi nollautua kemiallisesta tai alkuraskauden keskenmenosta, koska juuri nehän on monella se lapsettomuuden syy. Jos esim. terkkarilääkäri kieltäytyy lähettämästä lapsettomuustutkimuksiin tuolla perusteella, niin ensimmäisenä tulisi mieleen että se tk-lääkäri on ymmärtänyt ne lähettämiskriteerit väärin. Mutta täysin 100% varma en tästä ole.

Niin, ja imetysaikaa ei ainakaan pari vuotta sitten laskettu yrittämiseksi, eli pitää olla vuosi imetyksen lopettamisesta.
 
Tässä vielä tän aamun testi( ei tosin aamupissasta) vielä ei oo ainakaan vuoto alkanut..
Graisu 4+1
 

Liitteet

  • 1503481131335.jpg
    1503481131335.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 142
Eikös toi viikkonäyttö näytä viikot hedelmöittymisestä, eli 2 vk vähemmän kuin perinteisesti lasketut raskausviikot? Eli silloin 2 vk olisi nimenomaan se oikea? Ja jos ei ole aamupissa niin silloin näyte on tietty laimeampi. Peukut pystyyn ja tarrasukat jalkaan, eiköhän siellä kaikki hyvin ole. :happy:
 
Kastekukka, aijaa, tosi hölmöä kyllä jos noin on. :wideyed: Eikös vaikka keltarauhasongelmia voi hoitaa ihan lääkitykselläkin? Pitää siis odottaa kunnes keskenmenot lakkaa, jolloin on ehkä hukattu monta vuotta aikaa ja parilla enemmän ikää eli hoitotulokset huonommat, raskauden riskit suuremmat ja tarvittavat hoidot todennäköisesti raskaammat? Voikohan tuo hoitojen lykkäys olla edes kustannustehokasta?

No mutta, uskon kyllä jos sulla on ajankohtaista tietoa. Ihmettelen vaan, voiko siinä mitenkään olla mitään järkeä. :wideyed:
 
Eikös toi viikkonäyttö näytä viikot hedelmöittymisestä, eli 2 vk vähemmän kuin perinteisesti lasketut raskausviikot? Eli silloin 2 vk olisi nimenomaan se oikea? Ja jos ei ole aamupissa niin silloin näyte on tietty laimeampi. Peukut pystyyn ja tarrasukat jalkaan, eiköhän siellä kaikki hyvin ole. :happy:

Joo näin minäkin oon ymmärtänyt. Piti malttaa oottaa huomiseen mut ei silti malttanut :D Varhainen km parin 3 kiertoa sitten, niin pelko persiissä koko ajan, että se vuoto alkaa.. Viimeks alkoi 4+3. Mut ei auta muuta kun toivoa, että tyyppi pysyy kyydissä :) Kiitos tsempeistä :) ja Kiitos kaikille onnitteluista! :) <3
 
Paljon positiivisia ajatuksia vaan Graisu!!tiedän kokemuksesta, että tuo on niin raskasta, mutta koita keksiä myös muuta ajateltavaa/tekemistä viikolle 12 asti(pitäiskö eIkoinen siihen asti kiireisenä?)...mutta aika vaikeaahan se on..Minkä ikäinen muuten esikoisesi on?

Kiitos ja totta turiset! :) Esikoinen on 1v3kk nyt, vielä oon tän syksyn kotosalla sen kanssa niin kyllä tekemistä riittää :D Kunhan vaan sairastamiset sais jäädä vähiin, sit kyllä ei meinaa aika kulua millään. Kyllä tonne saakka jaksaa varttua :)

Ja hei suosittelen kyl tota vehnänalkioöljyä! Esikoinen tarttui matkaan sillä kierrolla, kun litkin tota öljyä ja nyt ainakin tyyppi vielä mukana kyydissä kun tällä kierrolla otin öljyn käyttöön. Ei oo kyllä mitää maailman parhaimman makuista :P
 
Itsekin sitä kokeilin kahdessa kierrossa vuosi sitten mutta mitään apuja en huomannut ja jäi sitten lojumaan..
 
En ihan Kastekukka, tammikuussa työt kutsuu taas hetkellisesti, ainaki kolme kk saa olla töissä, jos tää pääsee syliin saakka :) mut joo hyvä että tän alun voi olla kotona, se :kestokrapula-olo" esikoisen alkuraskaudesta oli kyl yäk :D muuten ei haitannu mikään. Eo edes sairaaalaharkka koulussa, ei ällöttäny kenenkään eritteet yms yhtään. :D
 
Tää kierto oli vissiin tässä ja yk7 alkaa varmaan viimeistään viikonloppuna.:arghh:
Pyyhkiessä on tullu hieman rusehtavaa paperiin joten eiköhän menkat ala parin päivän päästä. Testaan viä su et on varmasti negatiivinen ennen kun otan taas clomeja. Kp 3-7 pitäs käydä myös hormonilabroissa.

Hitto kun luulin/toivoin et tän kakkosen teko onnistuisi ykköstä paremmin kun on vika jo tiedossa ja siihen apu. Paskan marjat yhtä vaikeeta tuntuu olevan.:smiley-angry017


Mamma84 dpo10 yk6
 
Täällä menossa taas kp39, oon siis aivan varma et menkat tärähtää paikalle ensi viikon perjantaina viimeistään kun pitäis synttäreitä juhlia.. huoh!
 
Oon testannut, mutta tää nyt on ihan normaalia mulle että kierrot on pitkiä. Joskus lyhyempiä, mutta edellinenkin kierto oli 47 päivää. Sitä edellinen oli 41, ja siinä kierrossa oviksen bongasin kp29..
 
Mä alotin tässä kierrossa juomaan greippimehua ja huomaan hyvin eron. Valkovuodon määrä on lisääntynyt ja ovislimatkin on nyt runsaammat. Ovislimat on ollu viime aikoina paljon niukemmat joten halusin kokeilla tota greippimehua. Toimii mulla ainakin :)
Tosiaan ovis on nyt alkamassa ja eilen alotin tikuttamisen. Ensimmäistä kertaa on nyt ovulaatiotestit käytössä :)
 
Takaisin
Top