Toinen haaveissa <3

Nyt on käytyä folliultrassa.Kaksi johtofollikkelia molemmilla puolilla kokoa 6mm ja limakalvo 5,4.Limakalvo paksumpi kuin viimeksi viime kerran irrotuspiikin aikaan limakalvot oli kaukaa tuosta 5,4 mitasta.Nostetaan lääke annostusta ja uudestaan ultrataan perjantaina.Verikoe tulos ei ollut kerennyt tulla pian lääkäri ilmoittaa tuloksen meinasi soittaa iltapäivällä ja jos verikoe tulos on korkea voidaan sopia inssi aika muutoin on ultra perjantaina.Toivotaan että viikon päästä voidaan tehdä inssi että ei ovis tulisi taas viikonlopun aikaan ovis ja pitää ajoitettu yhdyntä jälleen kerran ei päästä inssiin jos näin käy :( jännien äärellä siis.
 
Selkeä viiva LadyBug! Onnea :) varmasti lähtee vahvistumaan, kun vielä aikainen dpo.

Tsemppiä heitsu! Toivotaan, että ovis tulisi nyt teille otolliseen aikaan! On varmasti rankkaa. Toivon koko sydämestäni, että teillä onnistuu pian<3

Kirjoittelen enempi tuonne imettäviin kuumeilijoihin, mutta aktiivisesti luen teidän kuulumisia täällä. Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Itsellä saapui tänään täti ensimmäistä kertaa esikoisen (1v3vko) syntymän jälkeen. Tätä on kyllä odotettu ja olen niiin iloinen kierron alkamisesta. Nyt päästään todella yrittämään pikkusisarta :)

Vaiana kp1 +virallinen yk1 alkakoon!
 
Muokattu viimeksi:
Voihan se vielä plussaksi muuttua kastekukka :)
On kyllä ärsyttävää kun kroppa (vai pääkoppa? :D ) kehittää kaiken maailman oireita!
 
Vaiana,Onhan tämä aika raskasta toivoa että oikeaan aikaan ovis tulisi ja vieläpä näin pitkä yritys meillä.
 
Ovis ilmottelee oikeen kunnolla itsestään. Tänään koko päivän jomottanu mahaa oikeelta ja myös selkää särkee. Ei oo näin selkeitä ovisoireita ollu clomien kanssa. Noi limatkin oli paljon runsaammat.o_O
Tän piti olla rento välikierto, mut nyt taas toivo herää. En ollu varma millon toi Ovis tulee vai jääkö tulematta.

Mamma84 dpo0 yk6
 
Onnea plussanneille! Täällä piinaillaan, parin päivän päästä pitäis alkaa menkat oviksesta laskettuna. Perus pms-oireita pukkaa, nännit kipeet, finnit alkaa puskea naamalle jne. Valkovuoto on tänään ollut hiukan kellertävää, kuten parissa aikasemmassa raskaudessa plussan aikoihin. Mut tais olla kyllä joskus ihan normikierrossakin just ennen menkkoja.. Yritys on ollut kova, mut nyt alkaa tuntua jo siltä että jos luovuttais vaan :banghead:
 
Kiitos onnitteluista! :)

Kastekukka, kiitos! Ihanat hymiöt :woot: Mä en ole koskaan saanut viivanpaikkoja. Aina on ollut selkeä nega tai sitten haamu, joka on tummunut muutamassa päivässä. Nyt toivotaan, että muuttuu sullakin plussaksi!

Tänä aamuna tein taas testin, ja kyllähän se tummuu! Ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa, jos sitten taas testaisi ja alkaisi hiljalleen uskomaan... Mä olin varautunut taas kuukausien tai jopa vuosien yritykseen. Ei sitä yhtäkkiä usko, että olisi muka raskaana. Tänään kp 27/28 dpo 13 tai 14

P8155263.JPG
 
Piti tulla tietokoneelle kun puhelimen sovelluksella lakkasi toimimasta lähes kaikki ketjut missä kirjoittelen, en tiedä onko ovis tulossa vai ei. Ei oo testejäkään niin vaikee tsekata, mutta voihan nää oireet olla jotain muutakin kun ovikseen viittaavia.

Eilen pitkin päivää välillä outoja tuntemuksia alamahassa, valkovuoto ei oo kyllä mitään kirkasta vaan tommosta juoksevaa vetistä.
Seksin jälkeen nyt nippailee tai vihloo aaltoilevasti vasenta puolta munasarjaa varmaan..

kp joku 30 varmaan, en oo seurannut oikee. :D
 
Täällä piinataan kans kovin. Hikikohtaukset ja ajoittaiset alavatsa kivut jatkuu sen lisäksi alaselkä vähän jumissa ja jostain syystä lonkat kankeet (?) tokkopa nuo lonkat mikään oire ole. Ilmaa on mut etova olo oli vain eilen. Suihkussa kumminkin huomasin että navasta ylöspäin rintoihin asti näkyisi haalea rusehtava viiva (hyvinkin mahdollista että on täysin mun kuvitelmaa) Dpo 8 vissiinkin menossa. Millonkohan sitä uskaltais alkaa testaamaan?? Ovistesteihin tuli haaleet haamut edellisenä ja sitä edeltävänä päivänä (aina puhdas nega ollut itsellä enkä oo koskaan niitten kanssa ovista bongannut) toki tuskin sekään mitään tarkoittaa kun on negatiivinen tulos testin mukaan. :( samat oireet siis jatkuu pääosin. Mut kammottaa tehdä testiä. Oon välttänyt sitä viimiset 2 kiertoa etten tekis turhaan negoja mut nyt oireet on sellaiset et tekis mieli mut hirveä epävarmuus ja "paniikki" iskee heti kun ajattelen sen tekeväni.
 
En usko että ois plussasta johtuvaa kun mulle tuppaa olee normaalia pitkät kierrot ja kerran bongasin oviksen kp29. :)
 
Täällä on niin ahdistava olo jälleen kerran.Kohtukuoleman jälkeen mikään ei oo mennyt niin kuin piti.Tässä vaiheessa olisi pitänyt olla jo kaksi-kolme inssiä mutta ei.Eka mahdollisuuden kohdalla oikeaan aikaan ei kuukautiset tullu.Toka inssi mahdollisuus meni siinä kun ovis tuli viikonlopun aikaan ja johtofollikkelit ei oikein kasvanut.Nyt tämä kolmas kerta perjantaina on folliultra ja taas tuntuu että ovis minun tuurilla ajottuu sinne viikonloppuun.Tällä kertaa toivon että johtofollikkelit ei olisi sen kokoiset että irrotuspiikki olisi juuri viikkonlopun aikaan eikä taaskaan päästä inssiin.Miestäkin tämäkin tuoho on alkanut ärsyttämään.

Tuntuu että tuohon perjantaihin on ikuisuus voi itku :( no onneksi nyt jotain tekemistä on huomenna maalari tulee suunnittelemaan meidän asunnon lattia maalausta,torstaina on miehen pääsykoe päivä sinä päivänä tulee kilometreja autoon 104km koko päivän matka.Perjantaina sitten se folliultra on jo.Kanta palvelussa oli että pyritään inseminaatioon ja tämä hoito ainakin tehdään ja sitten mietitään mitä tehdään.Yleensä hyväksyvät tehdä 2-3inseminaatiota mutta tällä kertaa ei oo tehty ollenkaa :( toivotaan että tämä kierto nyt onnistuu inseminaatio ja saadaan tehty ne inssi kerrat jos ei nyt tärppää.Ei olisi kiva jos niin sanotusten turhaan on pistellyt monta kiertoa ja sitten se inssi kerraksi silti katsotaan :(
 
Täällä alkoi eilen yk2. En kyllä mitenkään pettynyt ole, koska viime kierron ovis jäi hyödyntämättä joten tiesin etten voi olla raskaana. Tässä kierrossa ajattelin aloittaa oviksen tikuttamisen :)
 
Takaisin
Top