Toinen haaveissa <3

Kiitos! :)

Kastekukka, mulla ei ole koskaan ollut digitestejä, joten en varmaankaan aio tehdä sellaista. Meillä oli puolitoista vuotta yritystä, kunnes viime vuoden lokakuussa sain yllätysplussan (yllätys siksi, että oltiin jo luovutettu eikä mulla ollut raskausoireita), mutta se raskaus meni jouluna kesken. Mun krooninen migreeni jäi niin pahana päälle, että jouduin neurologille. Se syötti mulle semmoisia lääkkeitä, ettei saanut tulla raskaaksi, joten pakollista taukoa oli yli puoli vuotta. Tämä yk oli siis eka tauon jälkeen. Pitkä sepustus, kun tässä vaiheessa on vaikea sanoa todellista yrityskertojen lukua. Kuinka kauan teillä on yritystä, kun kirjoitit "yk 1 vuosi". Siis tasan vuosi? Se tuntuu pahalta kun tulee kokonainen vuosi täyteen, mutta sitä ei kannata ajatella liikaa.
 
5kk päästä meillä 2vuotta yritystä jos ei sitä ennen tärppää... Mutta en usko että näin sattuisi käymään..
 
Pahoittelut kaikille pitkään yrittäneille :( minä olen tullut aina helposti raskaaksi (yk1-4), mutta siinä syyliin asti saamisessa onkin ollut haasteita. Mutta vaikka se onkin raastavaa ja pettymykset valtavia, olen aina ajatellut, että tavallaan se on helpompaa, kun on helpompi uskoa aina tulevaan ja siihen seuraavaan raskauteen, joka onnistuu.

Ja nytkin olen päättänyt tsempata sen kanssa, että ajattelen sitkeästi tämän kerran onnistuvan. Testiin piirtyi tänä aamuna kaksi viivaa, mutta meidän kohdalla tämä taitaa olla se helpompi osa, ja varsinaisia jännityspelko alkaa vasta nyt. Mutta onhan tämä valtava huojennus, koska pelkäsin nyt kestävän kauan, kun keskeytyksen jälkeen on varmaan stressitasot olleet korkealla.
 
Mulla taustalla toistuvat keskenmenot.. Ekan lapsen kohdalla kolme ennen onnistunutta raskautta, nyt vuoden aikana saatu aikaan yks raskaus joka sekin meni kesken... keskenmenosta tulee ihan just puol vu
 
Oho. Siis puol vuotta eikä uutta raskautta näy.. Tänään ois oviksen perusteella se päivä kun menkat alkaa, nyt tiputtelee neljättä päivää mut kunnolla ei oo vieläkään alkanu vuotaa......
 
Täällä huomenna olisi folliultra toivon että follikkelit nyt ei olisi niin isot että irrrotuspiikki ja ajoitettu yhdyntä tässä kierrossa tehdään.Toivon niin paljon sitä inssiä.Meillä paremmat mahdollisuudet inssillä mitä ilman inssiä vaikka miten paljon on eteenpäin liikkuvia ja hyviä siittiöitä.Enkä oikein enää luota siihen tai en ole ollenkaan luottanut että irrotuspiikin ja inssi lääkkeiden pelkästään tärppäisi ehkä sen inssin kanssa tärppää :) Meidän hoitopaikassa on tarkoitus tehdä 2-3inssiä ja tuon verran jo on ollut kiertoja missä on ollut inssi lääkkeet mutta ei inssiä.Toivotaan että nuo kierrot ei oo laskettu inssi kieroiksi ei oikein tuntuisi hyvältä jos olisi laskettu jouduttaisiin ivf jonoon ehkä sitten.Ylimääräiseksi vieraaksi sain uudestaan pissatulehduksen voi itku sanon minä.
 
alinah, huomasin myös että puhelimella ei onnistunut näiden ketjujen selaaminen enää olenkaan. Nyt joutuu koneella käymään täällä, niin tulee harvemmin sit käytyä. Täällä fiilikset, et kohta ne menkat alkaa taas.. Yksi talletuskerta oli tässä kierrossa ennen oletettua ovista ja sit kummatkin kipeenä, mies ja minä :D No ei muuta kun menkkoja odottaa taas alkavaksi! Tsemppiä meille kaikille <3
Graisu kp24/24-31 yk4 ilman imetystä
 
Eilen tosiaan piti alkaa menkat. Edelleen, viidettä päivää tulee rusehtavaa valkovuotoa, lähinnä pyyhkiessä, ja päivän aikana siteeseen asti tullut ihan vähän.. Aamulla taas rusehtavaa, ja testasin haamujen haamun. Varmaan kemiallinen Tänään kp 31 ja ovis oli tikkujen perusteella 15-16.
 
IMG_3290.JPG
 
-elmeri- kyllä mä nään tossa aika hyvänkin vähän värin tossa viivassa! Toivottavasti vahvistuu! Meinaatko testata huomenna uudelleen?

Kamalaa kun täällä on näin kauan yrittäneitä ja toinen toistaan pidempään yrittänyt. Toivotan kaikille onnea yritykseen ja toivottavasti teillä tärppäisi!

Meillä menossa yk5 ja nyt alkanut vuoto tasaantumaan. Viimeiset kaks kiertoa ollut ensin 31pv sit 30pv. Eilen katoin suihkuun mennessä vessan kirkkaassa valossa et herra isä mun nännit on tummentunut JES NYT SE ON OIKEESTI TOTTA! No... katoin sit vähän hämärämmässä uudelleen ja ei ne kyllä siinä enää tummilta näyttänyt :( huomenna pitäis aamulla tehdä testi (vielä kuukautisten oletettuun alkuun huomenna 2pv) kun illalla menossa juhlimaan. Aika varmana negatiivinen on vaikka oireita on edelleen. Eilen illalla paristi viilteli alavatsasta navan alta ja päätä on särkenyt joka päivä. Sit aamulla aamupuuron jälkeen taas vähän öklö olo mut meni tunnissa ohi. Toivo on kohta heitetty että se täälläkään tärppäisi :(
 
Jos tiputtelu ei muutu menkkavuodoksi niin huomenna uudelleen.. Nyt kyllä tuntuu inhottavaa pistelyä jossain ehkäpä kohdunsuun tuntumassa että voipi olla että huomenna jo lorisee tänään ei oo siteeseen asti tullu muuta kun kellertävää valkkaria :sour:. Pyyhkiessä edelleen hiukan rusehtavaa.. Anteeks analyysit, mutta tää on taas kauheen jännittävää. Mutta siis oviksen mukaan tänään kyllä pitäs testi olla jo aika selvä plussa.. No, katotaan kuin käy.. Kai se vuoto sieltä pikkuhiljaa alkaa kunnolla muuttumaan veriseks jos niin on.. En jaksa oikeen uskoa ihmeisiin tässä kohtaa.
 
Ai miksi ei kunnallisella suostuta tutkimaan jos saa kysyä? :o
 
Takaisin
Top